dette har gjort livet mitt enklere + vegetariske oppskrifter!

Reklame |

Denne uken har jeg hatt vegetarisk matkasse levert på døren, og herregud så deilig det har vært! Ikke bare har jeg etterlyst en vegetarisk matkasse i lang tid (jeg er stor fan av konseptet), men jeg har også lært meg et par nye oppskrifter som jeg virkelig digger. Jeg er lite kreativ i matveien og ender ofte opp med å spise det samme, men Adams Matkasse har inspirert meg til å tenke nytt. Om du vil sjekke hva som kommer i fremtidige esker finner du det HER. PS! Rabattkoden SOPHIEOGADAM gir 40% rabatt på første bestilling. Hallo, hvor bra er ikke det? Hvor ofte får man god MAT på tilbud? Det er selvfølgelig ingen bindingstid. 

Den aller første retten vi laget 😍 Vil dere jeg skal dele denne oppskriften? 

Adams Matkasse fungerer slik: du mottar en eske med mat rett hjem på døren enten søndag eller mandag kveld, ett oppskriftshefte og en plan for de neste dagene. Du får alle ingredienser du trenger og et inspirerende hefte som guider deg igjennom hver enkelt rett. Jeg er dårlig på å lage mat, og til og med jeg fikk til dette! Det gjorde meg så motivert til matlaging i fremtiden, haha. Oppskriftene skal jeg ta vare på for alltid. Rabattkoden min gjelder både vegetarkassen, men også alle andre kasser!

Jeg har faktisk gledet meg til hver eneste dag og å kunne teste en ny rett. Råvarene var skikkelig freshe og hver dag har vært en smaksopplevelse, og uten noe stress! Det har vært så deilig å slippe å tenke på planlegging av middag. Den dagen jeg får barn kommer det nesten til å være uungåelig å bestille matkasse, nå som jeg vet hvor enkelt det gjør alt. Det er absolutt ikke dyrere enn å handle på butikken, så alle burde virkelig vurdere å teste dette.

 

Vegetarkassen er en nyhet hos Adams Matkasse, og passer perfekt for deg som ikke spiser kjøtt eller ønsker å kutte ned. Menyen er satt sammen av ernæringsrådgivere, maten er sunn og man får i seg alt man trenger av proteiner selv om du ikke spiser kjøtt. Det eneste jeg savnet litt var erstatningsprodukter som f.eks soyakjøttdeig eller kylling, litt sånt som man faktisk spiser mye av som vegetarianer (og muligens trenger i overgangen fra kjøttspiser til vegetarianer). Men jeg kunne generelt sett ikke vært mer fornøyd! Jeg har ventet så lenge på å bli inspirert til matglede, og nå har det endelig skjedd. 

Adams Matkasse har både vegetarkasse, familiekasse, en sunn kasse, en rask kasse.. Litt av hvert! Husk rabattkoden SOPHIEOGADAM som gir 40% rabatt på første bestilling! Du finner all info du trenger på deres nettside HER. Enten du har tenkt å bestille eller ei vil jeg anbefale å titte innom nettsiden deres, der får man masse inspirasjon. Vi bestilte faktisk akkurat matkassen for neste uke, selv om vi ikke får den sponset eller noen ting. Så, da har jeg vel blitt fast kunde plutselig. 🙂 Et stort HURRA til Adams Matkasse som har tatt forbrukerne på alvor og laget en vegetarisk matkasse! Nå krysser jeg fingrene for en vegansk også (selv om 2 av 3 retter denne uken faktisk var veganske). 

Har du testet matkasse engang, eller har noen digge oppskrifter å tipse om? 

24 kommentarer
    1. Elsker genserkjolen du har på deg! Du ser veldig fin ut i den <3 kan du si hvor du har kjøpt den? Eventuelt link?

    2. Elsker videoene dine med Joakim!
      Forslag til video dere kan gjøre; Filme at dere reagerer på videoer som ligger ute av andre som covrer dine sanger, det hadde vært gøy å sett.

    3. Vet ikke om du kommer til å se denne, men de siste månedene eller ukene har det virket som at det er en ny «glød» ved deg/at du virker lykkeligere og gladere. Vet jo så klart ikke om det er sånn du føler på ekte, men når man tenker på at du også for noen måneder siden åpnet opp om hvor dårlig den psykiske helsen din var så syntes jeg det er så gøy å se at det hvertfall virker som at du har det fint. Og forresten, håper du kommer langt i Skal vi danse. ❤️

    4. Skikkelig kule å Nydelig bilde synes jeg toppers at du er med i SKAL VI DANSE synes jeg Heier på deg og stemme på deg hver Lørdag og ønsker deg alt godt å en riktig god deg sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️👍🦋🌌⛰🗻🏞🏔

    5. Ja, del gjerne oppskrifter! 🙂 Er vegetarianer selv, lite kreativ i matveien og de rettene i innlegget så ganske gode ut! ^^

    6. Har du regnet ut at det ikke er dyrere å handle på butikken? Såvidt jeg har forstått så verken handler du eller lager mat, så hvordan vet du da at “Adams matkasse” et billigere? På rema 1000 er det jo middager til 4 stk for under 100 lappen. Tviler på disse kassene er billigere.

    7. “Det eneste jeg savnet litt var erstatningsprodukter som f.eks soyakjøttdeig eller kylling, litt sånt som man faktisk spiser mye av som vegetarianer.” Synes det er veldig feil av det og si at man som vegetarianer spiser mye erstatningsprodukter. Jeg og alle vegetarianere jeg kjenner i nærområdet mitt spiser veldig lite av dette, og spiser heller et godt utvalgt av ordentlige råvarer! 🙂

    8. Mia: er nok forskjellig fra person til person. Jeg er litt avhengig av erstatning for kjøtt, og det er man jo i mange matretter som feks Taco.
      Hadde såå lyst og bestille matkasse, men de leverer ikke til min by 🙁 kjiiiipt

    9. Marlene louise: man er ikke avhengig av det, selv i retter som taco. Som vegetarianer kan man klare seg fint uten usunne halvfabrikata/erstatningsprodukter. Men om du ønsker spise det er det såklart helt greit altså, ønsket bare si at med litt fantasi klarer man seg fint uten. Stekt sopp, ovnsstekte søtpoteter i terninger, bønner og linser er kjempegodt til taco, gryteretter o.l.

    10. Åh! Vegetarisk! Må bytte over til den en gang i fremtiden, foreløpig får vi fra Godt Levert med kjøtt, men det skyldes den kjøttspisende bedre halvdelen min som jeg håper på å få omvendt en dag (men det skjer sikkert ikke før hælvete fryser over….).
      Til anonym over her som ikke tror Sophie har peiling på mat: Jeg tror Adams matkasse prismessig ligger på det samme som Godt Levert hvor vi betaler ca 136 kroner for middag pr. dag til 2 stykker. Dette er utrolig billig! Det stemmer at Rema 1000 har middag til under hundrelappen for ca 4 stk, men i det lange løp så har nok disse matkassene langt bedre utvalg og råvarer enn det man selv handler for den samme summen. Dessuten, om man så betaler litt mer per dag enn hva Rema 1000 har å tilby så er det fortsatt verdt det mot å slippe å dra på butikken og finne ut av hva man skal ha til middag i en hektisk hverdag. Her gir vi ofte opp og ender med takeaway eller middag ute og det kan fort koste alt fra 200-1000 spenn, så da er i hvert fall 136 en latterlig lav sum. For oss. For man må jo ta utgangspunkt i hva som er best for seg selv, ikke sant……?

    11. ill jill: Jeg er veldig enig med deg! Og NÅR skal folk lære seg at billigst mulig = verst for dyr og miljø.. Adams Matkasse har gode råvarer og ligger så lavt som mulig i pris om man tenker på hva de tilbhyr.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg