dager som denne kunne vært perfekte men

Reklame | annonselenke Nelly

I dag har jeg hatt min første fridag på lenge ettersom vi bare trente i tre timer og jeg ikke hadde noe som skjedde etterpå. Det var deilig å la kroppen hvile litt, selv om jeg egentlig bare vil trene så mye som mulig. Det er så sjukt! Jeg hadde trodd jeg kom til å lengte etter fritid, men det er motsatt. Kosedress og godteri gir meg et snev av dårlig samvittighet, det er tid jeg kunne brukt på det viktigste for meg nå: dans. Etter jeg er ferdig med dette innlegget skal jeg tøye litt og kanskje øve på noen enkle trinn her hjemme! De neste dagene har vi harde og lengre treninger, herregud som jeg gleder meg til denne dansen! Det tror jeg blir favoritten min så langt 😀 

Jakke: Link HER. Den er egentlig litt for varm til å brukes nå, synes jeg. Men klarte ikke vente med å ta den frem! 

Det har i alle fall vært en veldig fin dag! Jeg sa til Kasper tidligere i dag, “herregud jeg er så glad”. Haha. Det beskriver vel meg for tiden. Oslo har i tillegg vært sånn deilig overskyet med en litt dempet følelse over seg, og det digger jeg. Ellers har jeg spist god middag, gått en tur, tatt 10 minutter solarium og hørt på podcast. Nå om dagen går det mest i Tusvik & Tønne, jeg vil bare ha noe enkelt hvor jeg ikke må konsentrere meg så mye. Er interessert i å høre på mer svenske podcast, om noen har tips! Elsker svensk.

Og nå har jeg bare fem episoder igjen av handmaids tale.. Pokker!! Som Morten Hegseth sa til meg, “når jeg er gammel og skal dø, kommer jeg til å være glad for at jeg levde i en tid hvor det var så mange bra TV-serier“. Sant, men hva skal jeg liksom gjøre på kveldene fremover? 

23 kommentarer
    1. Hei SE, ville bare si at jeg syns du er kjempesøt! Du ser så mye bedre ut når du smiler og er naturlig. I tillegg virker du som ei som ikke tar deg selv så høytidelig. Håper du har det bra med deg selv. Heier på deg i SVD.

    2. Heelt random, men hvilken prevansjon bruker du? Er på jakt og veldig usikker på stav eller spiral osv, selv om det kanskje er anbefalt

    3. hei Sophie Elise, litt utenfor tema her men. Jeg vurderer å bli vegetarianer, men i starten kommer jeg til å fortsette å spise egg og fisk. Det jeg lurer på er hva du spiser på julaften ? veldig lenge til jul, men jeg liker å planlegge og vite. også regner jeg egentlig med at hele familien min ( mine foreldre ) kommer til å stille en masse spørsmål, spørsmål som jeg selv ikke har helt svar på ennå. Har kikket i arkivet ditt, å har funnet bloggen du anbefalte og siden på facebook, så tusen takk 🙂 hva var det du startet med ? bare noen dager i uken som var kjøttfri eller gikk all in med en gang ? 🙂 jeg skal innrømme at jeg gjør det mest for helsen, også er miljøet bare en stor pluss 🙂

    4. Lyssna på framgångspodden!! Den är SÅ bra och inspirerande! Favoritpodden!
      Jag lyssnar också på Rebecca Stella & Vanessa- nu börjar livet, Alice & Bianca – har du sagt a får du säga b!
      Alla våra ligg och Influenserpodden kan också vara underhållande att lyssna på:)
      Hoppas att du finner någon av poddarna intressant, och lycka till med dansträningen till veckan!

    5. Skäringer & Mannheimer! Fantastisk pod. Moden, sår, nær og reflektert, og samtidig veldig morsom. Første episoden er litt treg, men så blir du helt avhengig av de fine, fine damene ❤️

    6. Hei!
      Den svenske podcasten «Rebecca Stella & Vanessa, Nu börjar livet!» bør du sjekke ut! 🙂
      PS: Stå på! Heier på deg👏🏼

    7. Er så mange bra svenske podcaster, mine favoritter er Framgångspodden, Alex & Sigge, og Alice & Bianca 🙂

    8. Etter du harr sett ferdig HT, så MÅ du se Sharp Objects på HBO! Den ER så bra og spennende og trist og fin og creepy og Amy Adams er helt RÅ i hovedrollen!

    9. Hvis du vil høre på flere hvor du ikke trenger å konsentrere deg så mye, syntes jeg Therese & Zata er bra. Mye av de samme “verdiene” som deg – veganer, opptatt av miljø, stor respekt for at det er ulike mennesker som lytter, noe de også prater om – og de deler åpent om ting mange anser som tabu, og det er jo helt fantastisk å høre på. Man føler seg plutselig som en av flere, og ikke alene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg