TAKK TAKK TAKK!

SE DANSEN VÅR HER 💞 Score: 7, 7,7 & 8. 

OK, endelig kan jeg fortelle dere om gårdagen! Jeg og Benjamin hadde virkelig trent hardt på slowfoxen vår. Så mye at jeg var helt på gråten de siste dagene før sending og frustrert på meg selv fordi jeg følte jeg ikke fikk til, og jeg kjempet så mye med å få en god holdning i dansen. Det er vanskeligere enn det ser ut som! Når jeg først gjorde det bra funket det så sykt fint så jeg hadde veldig strenge krav til meg selv.. Noe som ikke er heldig, jeg burde fokusere på å nyte opplevelsen for det er der jeg har det best. Men jeg har virkelig så enorm sceneskrekk og var fysisk kvalm i flere dager før lørdag. Av en eller annen grunn, med en gang jeg kommer ut på scenen, så havner nervene i bakgrunnen og jeg koser meg maks. Det er vel et tegn på at jeg virkelig elsker, og ikke minst trenger dette. Men så glemmer jeg det på en måte litt av, og lar nervene ta over. 

Uansett, dansen vår begynner med at jeg skal dytte Benjamin ut av en dør, jeg stresser litt fordi jeg ikke klarer å la være å smile i starten (feelingen skal være alvorlig) så for å kompensere slamrer jeg så hardt jeg klarer mot døren.. Og klarer selvfølgelig å slå hånden min. Det gjorde så vondt! Hele greia ble litt komisk og da måtte jeg sånn le på innsiden, og fordi jeg måtte le ble også det nervøse borte. Da fikk jeg en tanke om “fuck it” over meg og var så glad for at jeg får oppleve dette, glad for at jeg er klumsete og rar, og ikke minst stolt over reisen jeg gjør for min egen del. Det føles så fint. Og igjen må jeg påpeke øyeblikket da dansen endelig var over og jeg kunne gi Benjamin en klem. Det er en så enorm lettelse! Jeg er kjempefornøyd, vi fikk gode tilbakemeldinger og jeg vet også hva jeg skal ta med meg videre. Denne uken blir amazing! 

Tusen, tusen takk for alle stemmer! Vi er videre til neste uke og nå skal jeg bare spise lunsj før jeg løper på trening igjen. 🖤 Neste uke skal vi faktisk danse til den dansen som betyr mest for meg, av alle låter i verden. Den som klarer å gjette hvilken kjenner meg så godt!  

58 kommentarer
    1. Du var kjempeflink i går. La virkelig ikke merke til det du skriver, eneste jeg la merke til var at du levde deg inn i det og det gjorde liksom dansen spennende å følge med på. Liker når du tar med følelsene du vil få frem i dansen😄 Du så kjempe nydelig ut også! Dette er bare et wild guess angående dans neste uke, men jeg håper på contemporary, fordi det hadde vært fint å se.

    2. Igjen var du helt nydelig og sykt flink 🎉💕😀 Hadde ståpels og var rørt fra første til siste dansetrinn👏👏
      Du formidlet dansen og følelsene så bra💕
      Stå på videre, gleder meg til fortsettelsen😀
      Heier på deg 🎉🎉

    3. Jeg blir så nervøs op dine vegne, sitter å roper til tv-en og sier “ikke smil nå kjære deg, ikke fall! , ååånei, hun skjelver.” Men du er så rå! Du har ingenting å bekymre deg for ! Dette er dag 2 , å du er allerede enn stjerne på dansegulvet! Blir så stolt !!!!
      Du er nydelig i alle plaggene du trer over kroppen din! Smilet ditt får meg til å smile, og dansen i går !!! Satt med gåsehud å tårer og bare ville begynne å danse igjen selv !!! Takk for inspirasjonen og ikke minst , det du fremmer med at det hjelper deg psykisk og på selvtillit. Alt som kommer ut av munnen din! Er bare helt nydelig ! Elsker deg! Stå på. Du kommer til åkomme langt

    4. Kan det hende at dåkker skal danse til the climb? Det va det første som slo mæ, huske at du sa at den hadde betydd så me for dæ for hundre år sia! Anyways – du va så flink!! Fikk endelig sett det live i går uten at sumo klusja det til, va nesten på gråten av glede og typ stolthet (e det lov være stolt over nån man aldri har møtt? 😅), heie på dæ hele veien!

    5. Skikkelig kule bilder å koselig innlegg jeg synes du er som en svevende sommerfugl i vinterland å halvdan Sivertsen er the man ønsker deg alt godt å en riktig god deg sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🦋🦋♥️👍🏔🏞⛰🗻✌🌌😀

    6. Så pen du er uten så mye fyll i leppene, du ser virkelig sofistikert og klassisk vakker ut nå! 🙂 Håper at du også ser det samme, og at du aldri forandrer det igjen ❤️ Dette er ikke vondt ment mot slik du var altså, men nå er du liksom blitt en skjønnhet og ikke “bare” deilig 👌🏻

    7. Hei. du var så flink i går. Du ser så glad ut. Kanskje slik dans er det rette for deg. Nydelig er du Du stråler. Forsett å stråle. Lykke til videre 🙂 Klem

    8. Vell gjennomført.
      For meg skal du bare få inn fjeset, lukke munnen og slappe av i ansiktsuttrykket.
      Forstår det er vanskelig, spesielt i begynnelsen,men ser de andre begynner å klare det. Jeg ser mer tydelig med deg at du tenker på neste trinn før du gjør det.
      Håpe du ikke tar dette negativt men som tips slik vi får sett deg danse videre!!
      KJØR på!!

    9. Fy søren for en kriger du er! Du er råtøff, jeg bøyer meg i støvet. Det er så fint å se at du klarer å trosse nervene og ikke minst at du klarer å nyte det. Du smiler med øynene, jeg blir så glad av å se utviklingen din fra gang til gang. Må ærlig innrømme at jeg var ganske skeptisk og hadde litt lave forventinger til dansingen din, men herregud du har virkelig overraska. Du har overgått seg selv både personlig og dansemessig. <3 Fortsett sånn, og du kommer til å nå langt i SVD. VI heier på deg !! <3

    10. jeg så deg på skal vi danse i går. skal du komme vidre i den konkurangsen.må du oprerer bort den donald duck rumpa di

    11. Du er så vakker! For en kjole! Og du er så flott og grasiøs. Jeg heier på deg, og jeg syns det er så flott å se at du gjennomfører så godt når du faktisk er kjempenervøs. Det er inspirerende.

    12. Fyfaen håret ditt igår va helt amazing 😍😍😍 sykt fint styla og fargen va bare elsk!!! Akkurat sånn æ ønske mæ 🙈 vet du kordan farge du har? evt kordan du har fått det sånn? hettestripa, foliestripa?? Tar i mot tips 😍

    13. Maren Kristine: Hei hei! Synes det er så vanskelig å svare på, for hårfargen min er jo alltid en prosess og en sammensetning av mye forskjellig. Det er en blanding av foliestriper og “vanlige” striper, men ikke hette i alle fall. Noen mørke striper, noen lyse.. 🙂 <3 Og takk skal du ha!

      Frisørsalongen jeg går til heter Eco Cult, om det skulle hjelpe!

    14. Fy søren altså! Du danset kjempebra, og jeg har stor tro på at du kan gjøre det kjempebra i “Skal Vi Danse” 🙂 Den jobben du har gjort siden sist gang vistes kjempegod, og du blomstrer når du danser. Dette burde du fortsette med 🙂
      Heier på deg, og håper du kommer langt <3 🙂 Lykke til med treningen i denne uka 🙂
      Ønsker deg en kjempefin søndagskveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    15. Hvilken kjole hadde du på deg under dansen? Det er den fineste kjolen jeg har sett 😍
      Selv om jeg ikke kjenner deg synes jeg du er et fantastisk menneske!

    16. Jeg digga starten på dansen. Den satte en kul stemning. Du er kjempeflink. Jeg tror jeg hadde besvimt ute på parketten der. Stå på. Lykke til med ukens trening og dans på lørdag <3

    17. Ble skikkelig rørt av den dansen <3 du får det til å se lett ut (for oss som aldri har vært borti slowfox) og en bra danselærer sa en gang til meg at «da har du klart det» hvis du får det til å se lett ut. For det der er virkelig ikke lett!!! Og fy du er smellvakker <3 nydelig fra topp til tå, med et genuint smil om munnen. Jeg unner deg så dette!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg