another day another drama

Reklame | annonselenke Nelly

Settet mitt: HER. 

Noe av det beste jeg vet er å komme hjem, sliten og med mye på hjertet å bli møtt av så deilig mat som det her. Nå har jeg forresten ikke drukket en eneste dråpe alkohol siden vi startet med dansen, det føles bra. Generelt sett spiser jeg veldig sunt om dagen, og er nesten sjokkert over meg selv for jeg elsker både junkfood og godteri. Jeg pleier å spise godteri hver eneste dag og har fortsatt en konstant craving, liksom. Jeg har sluttet med både røyk og snus for lenge siden, men godteri var faen meg verre. 

I morgen er det livesending igjen.. Jeg skal snart ha en skype-session med hypnotisøren, for første gang. Tidligere har jeg kun hørt lydklipp som finnes på nettet og jeg ser frem til samtalen som blir rettet mer mot meg. Om det er bra skal jeg legge ut kontaktinfo her!
 Jeg gruer meg til sending i morgen, sånn skikkelig. Kroppen skjelver og jeg gråter litt, hver dag fordi jeg ikke aner hvor jeg ksal plassere følelsene mine. En følger hadde sett meg på gaten i dag og sendt melding for å spørre meg om det går fint, haha.. Det sier vel sitt. Men jeg begynner å føle på et herlig fellesskap med de andre deltakerne, og tanken på at noen (som også kan være oss!) skal forlate i morgen gjør meg trist. Vi har det så gøy sammen! Jeg håper virkelig ikke at jeg må reise hjem først, jeg er ikke klar for å ta farvel og jeg har enda så mye å gi.

Sist men ikke minst, videoen under gjør meg veldig glad selv om jeg fikk en del kritikk på at det er ulovlig, hehe.. Jeg og Joakim er ute med en ny video! Sjekk den ut under her. Til alle som har spurt, vi var på et sperret område og faren til Joakim var med oss, selv om det ikke synes i videoen. 🙂 

Vi snakkes i morgen! Setter skikkelig pris på enhver av dere som forsøker å hjelpe meg ut av nervene. 

42 kommentarer
    1. Skikkelig kult innlegg å du er drømmen i SKAL VI DANSE synes jeg gleder meg til å se deg på LØRDAG du er best Heier på deg skal stemmepå deg sophie Elise hilsen Kristian Magnus ønsker deg alt godt å en riktig god kveld 😀👍🎇✨🦋♥️🌌🐱🐈🐩

    2. Dette klarer du ❤️✨ å ha litt nerver er helt normalt og gjør bare at du blir mer fokusert når det gjelder! Jeg regner med at nå musikken starter og adrenalinet bruser så bli du 100% fokusert og kommer til å ha det like gøy som forrige lørdag 😀🙏🏻 Igjen masse lykke til og lykke til med hypnosen 🙌🏻

    3. Dette går så bra så! Du er utrolig flink, gleder meg til å se:) husk Rescue Remedy om du ennå ikke har prøvd det <3

    4. Jeg synes det er trist at du avfeier kritikken ang. kjørevideoen. Det er faktisk alvorlig. Dere bruker ikke belte, dere kjører ulovlig mtp. at du er under 25 år. Han kjører alene. Du sier du ikke har forsikring. Jeg synes overhode ikke dette er noe å le av.

    5. Skal charlie flytte med dere til rekkehuset? Tenker siden du savner han så mye, og du flytter til et nabolag og hage ++

    6. Herregud Sofie, det eeeer så gøy å se på deg på skal vi danse! Du smiler og er virkelig så ekte, jeg blir så glad av å se deg slik etter å ha fulgt deg i så mange år og vet om usikkerhetene dine. Du stråler og smiler om hverandre, jeg elsker det! Du er så fin ❤️

    7. Du er nydelig i skal vi danse! Så gøy å se deg utenfor bloggen. Du er sykt flink, blir rørt av deg og dansene dine. Stå på du nydelige jente!

    8. Så utrolig nydelig du er på parketten, Sophie! Heier på deg <3 Du er et vakkert vesen, og SÅ mye bedre etter du tok ut de greiene i leppene 🙂

    9. Herrregud, jeg blir virkelig så glad av å se deg danse!!! man ser på hele deg at du elsker det, til og med når du prøver så godt du kan å ikke glise med hele fjeset og se alvorlig ut haha <3 <3 virkelig, du er kanskje ikke den beste av deltagerne (ikke enda i alle fall), men du er den jeg blir gladest av å se på

    10. Vet du, Sofie , jeg er sikkert en gammel dame vil du si på 45,. Har 3 unger på 24, 19 og 17, men har følgt bloggen din i lang tid og ser deg nå på skal vi danse, og fyyyyyytikattta du viser virkelig hva du er god for, du er såååååå søt, goood, vakker og alt. Du viser kanskje det som ikke kommer fram i bloggen fin, men du er fantastisk 💕 Heierog hat stemt på deg

    11. Fy søren så flink du er i SVD!! ⭐️ Får helt tårer i øynene når jeg ser hvor glad dette forhåpentligvis gjør deg. Så gøy å se deg på tv 😍

    12. Jeg har følgt deg i mange år, og du slutter aldri å imponere, Sophie. Jeg feller tårer av stolthet når jeg ser deg danse. Det er helt sykt hahaha. Masse lykke til videre!!

    13. Caroline: Det er absolutt null sjans i verden for at noe alvorlig kunne ha skjedd, og han kjørte i maks 10 km i timen. Det med forsikring var en spøk 🙂 Og bilbelte tok vi begge på oss, om ikke hadde det vært en vill piping i bilen. Videoen er klippet på kryss og tvers.

    14. Jeg skal ikke kommentere innsatsen din i SVD, for der syns jeg du er flink.
      Men kjørevideoen derimot – der stiller jeg meg kritisk.
      Jeg har akkurat blitt 30 og har nettopp begynt å øvelseskjøre selv. Jeg hadde min femte runde igår, og selv om jeg begynner å få teken på det, føler jeg meg ikke trygg nok på meg selv helt enda. Mamma som har fungert som kjørelærer til nå, er svært nøye på alle detaljer og er obs på alt jeg gjør. Det er nesten så intenst nøye at jeg blir stressa når hu skal korrigere og rette opp i alle feil jeg gjør. Hu har nemlig en tendens til å handle på refleks, og da svekker konsentrasjonen min helt.
      Men vet du hva? Jeg vil heller ha en kjørelærer som er obs på alt jeg gjør, som passer på at jeg gjør ting riktig og korrigerer meg når jeg gjør feil, enn å ha en kjørelærer som stikker av og lar eleven få fikse seg selv på egenhånd.
      Skjønner at det er klippet og limt på kryss og tvers, men uansett hvor uskyldig og ufarlig dette var, så bryter du likevel loven fullstendig.
      Du skal ha fylt 25 år og hatt lappen sammenhengende i 5 år før du kan lære andre å kjøre bil. Og du må ha et synlig L – skilt bakpå bilen for å kunne øvelseskjøre.
      Dette vet du godt nok fra før, og det hele var sikkert bare ment som morro. Men vær påpasselig med hva du legger ut av slike ting. I verste fall risikerer du bot og Joakim risikerer sperrefrist i 6 mnd.
      For å si det sånn, det er ille nok at du går ut av bilen og kjører alene, men jeg syns det er verre at Joakims far tillater dette. Mulig det er annerledes i real life, men i videoen så er dette man får uttrykk for. Isåfall syns jeg er tullete at en voksen mann kan tillate to ungdommer å gjøre dette – selv om det var på en lukka parkeringsplass.
      Hvis dette var seriøs øvelseskjøring, så er jeg redd dere får konsekvenser begge to. Gjør dere selv en tjeneste og spar dere for dette fremover. Det er ikke verdt det, uanz hvordan dere snur og vender på det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg