min største drøm

Reklame | annonselenker Nelly

I dag har vært en spennende dag. Jeg starte med å spille inn podcast hos Ida Fladen for å snakke om kjærlighet – passende tidspunkt, ettersom min neste bok handler om nettopp det. Ida er den første som har fått lest i boken utenom redaktøren min så hun hadde masse spørsmål som jeg mer enn gjerne svarer på. Det var så godt å endelig kunne snakke med noen om den uten å tenke “dette er hemmelig”, jeg gleder meg til dere får høre! Og lese. Jeg hadde virkelig trengt en slik bok da alt sto på. Den vonde forelskelsen.

Videre fikk jeg flere gode nyheter om nettopp bok.. Kampanjen min for Storytel er en av de mest vellykkede de har hatt noen sinne, og nå har det kommet interesse fra utlandet på “forbilde”! Jeg har ikke så store forhåpninger, men herregud så spennende. Tenk om den kunne blitt solgt internasjonalt! Jeg har alltid følt at den var “for norsk”, noe agentene i utlandet også mente, men nå har tydeligvis noen snudd. Mitt mål er å skrive en bok som en dag vil få internasjonal anerkjennelse. Jeg visualiserer det nesten daglig, og jeg har stor tro på nettopp den teknikken. Kombinert med knallhard jobbing og flaks, så klart. 

Sko HER // Genser HER som er på 40% rabatt // Tights HER på 30% 

Hvor deilig er ikke dette antrekket? Skoene er fantastiske forresten. Perfekte i størrelsen og dødsdigge å ha på, siden det er så mye demping i sålene. Anbefales til alle som trenger nye sko! 

Ellers har jeg trent i 6 timer som dere allerede vet. 🙂 Denne fine fyren kom innom for å heie litt på meg. I morgen er den nye bilen vår klar, men vi får se om jeg rekker å hente den siden det er mange timer trening, og så skal vi på fotballkamp med dansepartneren min og hans kjæreste. Uansett, ny bil kommer! 

Nå har jeg akkurat spist god kveldsmat, og alt er vegansk. Det føles så bra at jeg omsider klarer å navigere meg inne i den veganske verdenen, også med pålegg. Ost har jo vært min store avhengighet i livet. Om dere bor i oslo anbefaler jeg Meny Ringnes Park, de har best utvalg av alle butikkene. Coop er gode på middag, jeg liker deres egne produkter. Man lærer av å prøve! 

Nå skal jeg omsider starte på rutinene mine før leggetid, det innebærer hypnoseterapi og lesing i en ny bok. Slik samler jeg energi og tro på meg selv til nye utfordringer. 

26 kommentarer

Siste innlegg