vekt, konkurrenter og nerver

Hei alle sammen! Tirsdag i dag, men alle dagene henger litt sammen og jeg har nesten ikke oversikt lengre, for alt ser likt ut. Dans, dans og dans. Jeg er på vei til trening og må bare slenge i meg dagens andre måltid først, jeg er så sulten hele tiden. Jeg spiser sikkert dobbelt så mye nå som jeg trener, og fokuserer på å få i meg proteinshakes litt her og der for å fylle på med kalorier, ekstra smør på brødskiven (vegansk), mye olivenolje i maten og alt sånt som hjelper for å holde vekten. Det var viktig for meg å ikke gå så mye ned i vekt selv om treningen så klart gjør at jeg blir mer definert, jeg vil aller helst være sunn og frisk. Men jeg er vandt til å trene to timer i uken og ikke 28 timer, haha. Men det er deilig å merke at jeg blir sterkere, før kunne jeg ikke ta noen armhevinger uten å stå på kne, nå klarer jeg det lett.

Bilde fra etterfesten sist uke Nydelige Thea! En fantastisk person som jeg alltid blir så glad av å møte på trening. Pluss det er inspirerende å se hvor flink hun er, som dere vet fikk hun høyeste poengscore hos dommerne! Om hun ikke hadde vært så snill ville jeg ikke ha likt henne, for hun er til å bli misunnelig av. Men det er enkelt å unne andre suksess om de er gode personer slik som hun, virkelig. 

Jeg angrer forresten alt jeg har sagt om Jiven vår og hvor lei jeg var av dansen og låten. Nå vil jeg ikke annet enn å gå tilbake til den trygge dansen, haha.. Faen som jeg sliter med slowfoxen denne uken! Vi har gått igjennom hele koreografien og nå har vi fire dager (altså cirka 12 timer) på å få det til å se fint ut også. Det høres kanskje lenge ut, men det er det ikke. Ahh, jeg begynner faktisk å bli ordentlig nervøs, like ille som før premieren. Dansen er ekstremt rolig sammenlignet med Jive, mye færre steg men da gjelder det å være utrolig presis for alt synes jo. Bevegelsene må være perfekte. Og holdningen.. HOLDNINGEN. Herregud det gjør så vondt i armene / nakken / ryggen.. DØR! Åh, kryss fingrene for at vi blir ferdige til lørdag, jeg gir ALT jeg har! Skal dere fortsette å se på? 

HA EN FANTASTISK TIRSDAG!! ♥

32 kommentarer

Siste innlegg