MIN ALLER FØRSTE VLOG!

I hele dag har vi parkettprøver for Skal Vi Danse. Det vil si, alle parene får testet ut gulvet for første gang, vi lærer oss hvordan showet skal filmes og vi får se hverandres danser. Skummelt men gøy! Vi er sist ut, så jeg har hele tre timer på å gjøre absolutt ingenting. Det gjør at nervene bare vokser for hvert par jeg får se, alle er jo så flinke! Og det mener jeg faktisk, haha.. 

Uansett! Nå er endelig min aller første VLOG ute! Jeg har jo kun gjort det med Joakim tidligere, men fra nå av skal jeg gjøre egne på kanalen med jevne mellomrom. Om dere har tips til hva jeg kan gjøre bedre, så si ifra! 

Nå skal jeg fortsette med treningen! Sitter ATM å snakker med verdens fineste Dorthe Skappel, I love her 😀

62 kommentarer
    1. Syntes du absolutt burde begynne å vlogge oftere! Den var kjempebra og du er superflink! Føler det er en kunst å lage ordentlige vlogger, og du gjorde det helt utrolig bra. Håper du lager slike oftere 🙂

    2. Så koselig videoblogg. Føler du viste en litt ny side av deg selv; helt ærlig og uten fasade. Likte det utrolig godt. Du er skjønn, masse lykke til i Skal vi danse! 🙂

    3. Digget denne vloggen! Synes det er mye bedre når du vlogger alene. Joakim er kjempe nydelig, men føler bare det blir litt useriøst og for intern humor når dere gjør det sammen.

    4. Som du sprudler om dagen. Jeg ser at du har det godt om dagen. Ble virkelig glad av å se denne vloggen. Lykke til på skal vi danse.

    5. Digger deg og Joakim sammen,men du er utrolig flink alene 🙂 Og må bare få si at eg syns du er flott nydusjet uten masse stasj i fjeset , med arr og alt.so what. De fleste av oss har det en eller flere plasser, enten inni eller utenpå. At alle andre er så freshe og du er *bare en Nordlending* tror eg du må droppe å føle- du er deg, de er seg, ingen sammenligning er nødvending noen gang 🙂
      Og er man vakker inni kan man aldri være stygg utenpå 🙂

    6. Du trenger virkelig ikke gjøre alle de sexy greiene (filmvinkelen, ansiktuttrykket og væremåten). Vi liker deg som du er! Fortsett å vlogge ❤️

    7. Wow Sophie, så utrolig naturlig og fin du var på denne vloggen! Tok meg selv i å sitte å smile mens jeg så på, det var veldig gøy. Det er så fint å se hvor langt du har kommet (jeg leser, eller hører på, boken din om dagen). Det skinner virkelig gjennom at du har det bra om dagen, og det er så fint å se<3 Ja, til masse vlogging! Og masse lykke til på lørdag, og resten av Skal vi Danse 😉 Gleder meg til å følge deg gjennom høsten 😀

    8. Du var sykt flink og morsom, vlogging burde du satse mer på! Fikk på en måte et nytt (positivt) inntrykk av deg 🙂

    9. Den grønne buksa var utrolig fin! Hvilken butikk eller nettside er den fra? Har søkt overalt men finner den ikke:(

    10. Tør å være mer sexy! Har alltid digget det med deg, at du tør å vise kropp og spille på det, det er så «unorsk» og kult.. Men føler at du holder litt tilbake for tiden! Veldig gøy å følge deg sånn ordentlig i hverdagen da, føler vi fikk se mer her enn vi noensinne får se på bloggen (naturlig nok) 🙂

    11. Koffor må du påpeke at «æ e nordlending» hver gang du snakke om å ikke være naturlig pen/fresh?☹️ Du gjorde det to ganga i videoen😅 hva har det med hverandre å gjøre? Du e fin btw!

    12. sophie, du er så søt!! virkelig
      så glad at du framstiller deg selv (slik jeg tror du alltid har vært), som en SUPER herlig og fin jente.

    13. Har lest bloggen din i fleire år, men aldri kommentert. Men etter den vloggen her førtjen du skryt! Utrulig bra gjennomført video, en meir ekte deg på en måte. Liks også at du smila masse nu førr tia 😊👍🏻 lykke til på lørdag!

    14. Sååå gøy! Dette må du gjøre mer av 😀 Du stråler virkelig om dagen, det syntes så godt på utsiden hvordan du har det på innsiden! Gleder meg til premiere <3

    15. Så sprudlende, skjønn og ærlig. Veldig bra vlog! Masse lykke til i Skal vi danse, du er minst like fresh som de andre deltagerne!!

    16. Har lest bloggen din i noen år nå, aldri kommentert. Digget vloggen, det bør du gjøre oftere! Den ekte deg kommer mer frem.

    17. vi er uenige om de fleste politiske ting- men fyttikatta- ikke si til deg selv at du ikke er pen! du er VAKKER!!! som utsendte men også som utstårling

    18. Du stråler Sophie 😍 elsker vloggen, keep goin!
      Og hva så om du gjør no dumt på premieren, hva så om du ikke har de perfekte ansiktsuttrykkene, mest sannsynlig så er det bare du som kommer til å bry deg om det. Og du er nydelig og en oppriktig god person med. Og i det siste har du fått denne fantastiske energien😚😚 gleder meg masse til å se deg på lørdag, elsker skal vi danse, og ekstra stas at du er med. Heier på deg Sophie! U can do this!!

    19. Herregud så pen du var uten noe sminke, da du kom ut fra dusjen! Synd at du ikke helt klarer å se det selv, for du er driiiit sexy og pen.

    20. Søt vlogg, men helt seriøst, som noen andre sir her oppe, kaaaa e galt med å være nordlending? Kan man ikke være dødskul, fin, snill, pen, deilig eller whatever bare fordi man kommer lenger nord fra? Det tar æ nesten personlig. Bare si at du har dårlig selvtillit, ikke skyld på kor du kommer fra.
      Æ ser æ kanskje virke som en hater, det e æ ikke. Æ syns det meste andre du sir e innafor, og du e flink.
      Hilsen stolt og flott nordlenning24

    21. For en fantastisk videoblogg, du stråler. Håper du fortsetter med dette. Masse lykketil på lørdag, bare steng alt annet ute og gjør ditt beste, gleder meg til å se på. DU er helt rå. Klem

    22. Likte denne vloggen veldig godt! Den ble ikke kjedelig selv om den var litt lang, og jeg følte vi fikk se en litt annen side av deg! Ja til flere sånne!

    23. Ikke akkurat naturlig med alt du har fikset på, og selv det får deg til å stå i skyggen av de andre. Du har et vilt utseende fokus.

    24. Du vil ikke de skal ha deg med pga du skal være sexy ..? Nevnte du,men i alle år har du spilt på sex ? Bilder og div.blir litt absurd .de som ikke vil bli tatt for være sexy hvorfor prøver de .? Man blir sett på for hva en selv gjør.savner litt fokus på andre.av og til innlegg om ting du brenner for men når skal du gjøre mer ut av det? Ta solarium gir folk kreft så det er ikke noe vits bruke tid på.er jo ofte in være blek i huden mot høst.

    25. Anonym: Jo, så klart kan man være det. Jeg mener bare at jeg egentlig er en litt “nedpå” og veldig rolig person slik som en typisk nordlenning (etter min oppfatning) er. Er stolt av å være nordlenning, og det tror jeg absolutt alle vet.

    26. Herregud du er så forbanna cute. Dette var bare så koselig å se på! Masse lykke til på lørdag, skal definitivt heie og stemme! You can do it!

    27. Sophie! Du er kjempe kul person! Jeg skulle se dine videoer i en evighet. Digger deg. Du er så fantastisk. Jeg følger deg siden 2012. Du har forandret på såååå mye hos deg og du har blitt så pen som den fineste blomsten på denne jorda. Stolt av deg. Har alltid likt deg. Skulle ønske jeg var venninna di. For jeg trenger en sånn som deg i min tøffe hverdag <3 <3 <3 <3 <3

    28. Takk for oppklaring 🙂 Skjønne ka du mene, det va vel bare sammenhengen som ble feil. Lykke til i Skal Vi Danse

    29. Som en skriver over her – vi digger deg uten en sexy opptreden. Jeg blir nesten litt sånn “å neiii” når du putter på dette sexy showet i vlog og bilder. Men deg om det. Hvorfor er det så viktig å være sexy for jenter? For å tiltrekke seg det motsatte kjønn.(jada, eventuelt det samme om man ønsker å kjøre i den fila.. ) Jeg må si meg veldig uenig i en over her som berømmer jenter å spille på sex, som at det er noe unorskt og fint ved det. Vi spiller på sex for å bli jaktet på av guttene. Come on, har ikke vi jenter noe annet å tilby? Jo det har vi, men disse egenskapene våre blir dysset ned og kastet på dynga av dette samfunnet. Vi er mer enn sexobjekter!! …… Det ble visst en liten preken i farta, kunne fortsatt noen avsnitt til kjenner jeg, men det får holde. Anyways, du er topp!

    30. Elsker bloggen din, har vært en fast leser siden du starta og du burde definitivt vlogge mere om du lyster på det, veldig gøy å se

    31. Digger deg sophie!! <33
      hvilket serum er det du bruker i ansiktet?? Jeg sliter nemlig med akkurat samme arrene i ansiktet så hvis det er noe som hjelper mot det måå jeg ha det!!!

    32. Cathrine: Jeg skal ikke ha en sexy opptreden, og det er jeg veldig opptatt av. Takk skal du ha for fine ord, det betyr mye! Jeg skal prøve å by på gode følelser og ikke noe kropp. <3

    33. Jeg forstår veldig godt at du sammenligner deg med andre, da det er det folk gjør i dag..! Og jeg lever med samme usikkerheten selv, det er slitsomt! Men VIRKELIG!!! Du har ingen grunn til å undervurdere deg selv, du er et av de mest ekte og vakreste offentlige personene jeg vet om. Du har all grunn til å se deg i speilet og smile til deg selv med god samvittighet!
      Og bra jobba på parketten i går! Det var så gøy å se på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg