ett ikke-sponsa tips fra hjertet

Jeg kom akkurat ut fra dusjen og oppdaget en herlig kvise i pannen. Perfekt før premieren.. Noen ganger virker det som om kroppen liker å kødde med meg, den bare forstår “nå skal Sophie gjøre noe viktig, da smeller vi til med en kvise, mensen på uventet tidspunkt og infeksjon i nyrene”. Sånn cirka. 

Nok om det, jeg hadde nemlig noe på hjertet, som vanlig. 

Selv om jeg er opptatt av å være brun og benytter meg av både betakaroten, spraytan og en og annen runde i solariumet er det viktig for meg å beskytte huden. Det siste året har jeg brukt solfaktor 50 hver eneste dag, det spiller ingen rolle om det er strålende sol eller snøstorm, UV-strålene treffer oss uansett. Jeg er usikker på detaljene men man får en del stråler fra mobil og pc også som skader huden. Det er egentlig sjeldent jeg leser oppfordringer om å bruke solkrem rettet mot unge mennesker, så her kommer en ikke-sponsa oppfordring: smør deg, også i høst og vinter! Både for helsa sin del, men også for huden som ikke akkurat blir bedre med årene. Solkrem har blitt en naturlig del av min hudpleierutine, og nå kommer jeg aldri til å være foruten. 

Denne bruker jeg! Fikk høre fra en del av dere at Skin Cuticales tester på dyr, andre sier det motsatte. Hva stemmer? Jeg tenker uansett å bruke opp tuben min før jeg eventuelt bytter. Synd, for jeg er glad i dette merket. Det, og Klairs står på topp hos meg! Nå skal vi slappe av her i lille “leiligheten”. Jeg hører på radio og ikke noe annet. Skikkelig deilig. I morgen har vi parkettprøver for første gang, da får vi endelig testet ut å danse på gulvet. 

19 kommentarer
    1. Hva er vitsen med det øverste bildet egentlig? Synes det ofte kommer sånne bilder på bloggen, men man ser jo.. ingenting? Virker helt meningsløst liksom. Man ser jo bare ett svært kamera i ett speil og veggen på badet liksom, da er det bedre å droppe å ha ett bilde i innlegget.

    2. Synes det er dødsfett at du klarer av dansingen, bloggen, boken OG det sosiale på en og samme tid. Du er absolutt den mest dedikerte “influenceren” (vil ikke kalle deg det engang før du er så mye mer) jeg veit om ass. Ååå jeg bruker si det gang på gang at du er så fin. Husk det fine deg! Stå på og nå vinner du hele greia samt koser deg til det fulle, det fortjener du 🙂

    3. Ja jeg vet akkurat oss en det er jeg har hatt kviser i mange år det klør skikkelig men du kan for eksempel bruke Basiron den kremen er spesielt får kviser kule bilder du er svevende å best synes ønsker deg alt godt og en riktig god kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀🦋🌌🏔🗻⛰🏞🐱🐈🐩♥️

    4. zo skin health oclipse sunscreen spf 50 er helt fantastisk! Bruker den som er uten farge under sminken min hver dag, og om sommeren bruker jeg kun den med farge da den gir beskyttelse + dekk.. <3

    5. Må bare legge igjen en liten kommentar siden du nevner Klairs. Etter tips på bloggen din ble jeg medlem av Koreansk Kosmetikk på Facebook, og nå har jeg brukt kun koreansk hudpleie en god stund – og jeg elsker det! Klairs er også mitt favorittmerke, så tusen takk for tips 🙂 Hvis du fortsatt bruker litt koreansk hadde det vært gøy å se hva du bruker. Tommel opp for tips om solkrem, forresten! Kjempeviktig oppfordring, selv bruker jeg en SPF50 med litt farge som også gir bittelitt dekkevne og glød 🙂

    6. Hei fine <3 Du stråler virkelig om dagen! <3 Synes du er såååå fin når du er litt mer naturlig altså!!! Du er jo såååå nydelig naturlig og du!!! Er så glad for at du har det så bra for tiden!<3<3<3 Stor smask fra trofast leser! <3<3<3

    7. SkinCeuticals tester IKKE på dyr. Dette kan også leses på «crueltyfreekitty»: «SkinCeuticals does not test any of its products or any of its ingrediens on animals, anywhere in the world nor does SkinCeuticals delegate this task to others. The only possible exception is if regulatory authorities required it for safety or regulatory purposes.» – Dette gjelder land som feks Kina.

    8. Kan du si noe mer om klairs sine produkter, hvorfor du liker dem og hva som gjør dem annerledes. Hvilke av produktene har du prøvd, og hvilke kan du gå god for?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg