Hvordan gjøre noen forelsket?

Hei alle sammen. Som dere vet trener jeg alt fra 4-6 timer om dagen og i tillegg skal jeg prøve å gjøre mail, youtube, blogg, bok og et sosialt liv. Jeg har ikke ett sekund fri og jeg nyter det (stress er noe jeg liker) men jeg blir derfor litt frustrert og oppgitt over kommentarer som påstår at jeg bare later meg og derfor kommer det ikke alltid flere oppdateringer i løpet av en dag. Tro meg, jeg gjør absolutt så godt jeg kan og har ikke latet meg ett sekund på flere uker! Pluss jeg vil jo gjerne se litt fresh ut på bloggen og dermed ha ordnet hår, sminke og byttet ut av treningstøy.. I alle fall noen ganger. Eller kan jeg poste ufeshe bilder hele tiden og det er samme faen for dere? Da kjører jeg isåfall på, haha. 

Nok om det! Vi er ute med ny video på kanalen vår, her snakker vi om hvordan du kan få hvem som helst til å bli forelsket i deg.. Dette skal visstnok være trikset. Jeg har fulgt denne listen mye i mitt nåværende forhold men den er også perfekt for å skape andre relasjoner. Dont belive me? Google “30 questions to fall in love”, da vel!

Husk å subscribe på kanalen vår HER. Jeg begynner å videoblogge litt alene til uken også. 

16 kommentarer
    1. Vil heller ha innlegg med bilder av deg i treningstøy enn innlegg om hver eneste videoblogg dere lager, som jeg uansett får opp på YouTube siden jeg abonnerer og som du har reklamert for på Instagram siden i går kveld.. føles som litt «waste» av ett innlegg, ihvertfall hvis det er det eneste du kommer med i løpet av dagen 🙂

    2. Ble helt amazed over hvor bra dere ser ut, på en sunn måte!
      Du gjør en super jobb, og gleder meg masse til “skal vi danse” begynner. Blir gøy å se resultatet av alle de timene du har dedikert til trening.

    3. Kunne dere ha hatt en video om forelskelse? Leser mye på nettet, men blir ikke noe klokere. Og har ingen å snakke med om det, så hadde vært fint med deres syn

    4. Anonym: Det skjønner jeg godt! Prøver derfor å skrive om noe annet også i innleggene hvor jeg deler videoblogger. Men, det skal jeg absolutt ha i bakhodet. Er det bedre om jeg også skriver om dagen min, og så kommer videobloggen? (Vil gjerne dele den her også, da ikke alle følger meg på instagram / youtube).

    5. Sophie, jeg som skrev første kommentar, og som svar: ja 🙂 Bedre om videoen eventuelt blir delt i bare ett innlegg hvor du skriver om noe annet også, for eksempel dagen din 🙂 Kanskje bare jeg som synes det er kjedelig med eget innlegg om videoblogg fordi jeg følger deg både på YouTube og insta også, og som regel har sett den nesten ett døgn tidligere.. hehe

    6. Et spørsmål til Joakim. Kjenner du sophie Elise igjen ( i ansiktet)…..?.. sjokkert hvordan hun er forandret bare fra den tv-serien i fjor. jeg kan ikke se det er henne engang.🤔😯 mest nese tenner hake…. men får en følelse av se et helt nytt ansikt fremmed…

    7. Du stråler, virkelig!! Fargen på håret ditt er også helt perfekt for tiden! Bruker du clip In extensions i videoen, eller er det noe annet?

    8. jeg elsker denne videobloggen!!! en av de beste jeg har sett noensinne faktisk. vet ikke, jeg bare moret meg veldig og syntes det var sykt koselig å høre dere snakke<3 dere hadde veldig fine svar på spørsmålene også. ooog jeg ble så glad av å se dere, dere ser lykkelige ut begge to <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg