det er noe annet denne gangen

Hei fine dere! Jeg har hengt i dansestudio hele formiddagen. Og i hver eneste pause løper jeg rundt for å ta telefonmøter angående bok, musikk, filming, blogg, oppussingen.. Med andre ord har jeg mye som skjer, men jeg får et lite kick av det også. Det er en uke igjen til premieren og nå sitter koreografien, så da gjenstår bare at alt skal se fint ut og det er faen ikke lett. Jeg er en ganske klumsete person og ikke minst veldig “slapp” i bevegelsene mine, som sikkert kommer av at jeg har svake muskler i kjernen. Jive er en dans med mye power og kjappe bevegelser, for at alt skal funke må jeg være STERK. På toppen av det hele skal jeg få til fine, flørtende, selvsikre og sterke ansiktsutrykk. Men istedenfor ser jeg helt sammenbitt og fjern ut, haha. Det er umulig å tenke på ansiktet når jeg bare vil fokusere på stegene! Men det skal vi jobbe med den neste uken.

Jeg må bare si nok en gang, jeg har verdens beste dansepartner! Vi var ute å spiste sammen i går på en dobbeldate, og i kveld er både jeg og Kasper invitert på besøk. Så hyggelig!!! Er så takknemlig for det. Da jeg var med på “mitt dansecrew” hadde jeg et helvete på privaten fordi eksen min var så sjalu, han kunne komme backstage i pausene å klikke på meg, så begynte jeg å gråte, og måtte tørke tårene rett før vi gikk på scenen igjen..Jeg var ikke det minste redd for det nå. Livet mitt nå er virkelig så fjernt fra den situasjonen, men jeg er oppriktig stolt over meg selv som tok meg igjennom, og ikke minst ut av den situasjonen med all verdighet jeg klarte. 

Jeg trener i de samme klærne hver dag, så ekkel er jeg. Sportsbh fra Nike, tights fra Rebook. Hver dag kommer jeg i genser og t-skjorte men de må jeg kle av meg etter noen minutter, det blir så sinnsykt varmt. 

I kveld skal jeg på photoshoot! Kamera henger med så dere får litt “behind the scenes” etterpå. Jeg gleder meg, og det er første gang jeg ser Fetisha på en stund også. Hun skal fikse håret mitt ❤️ 

21 kommentarer
    1. Er så glad på dine vegne for at du kom deg vekk fra R, du har fortjent så mye bedre enn den ****sekken! Han må ha store problemer mtp hvordan han har oppført seg, og håper han måtte sone etter det han gjorde mot venninna di. Kos deg på trening!

    2. Har aldri kommentert en blogg før, men måtte bare si det! På god morgen så du så bra ut! Fysøren du har fått fine lepper og annsiktet og håret ser bare megabra ut nå!!

    3. Tror ansiktsuttrykket ditt vil komme seg etterhvert. Huske godt da du var med på “mitt dansecrew”, så viste du mye glede og følelser i forbindelse med dansen og sangen etterhvert. Kanskje det var slik at jo varmere du blei i trøya, jo mer sikker ble du på deg selv? Du er jo kjent for å være litt sjenert, er du ikke? 🙂

    4. Wow så flott du er, råflott! Den fine trente kroppen og du stråler og ser så bra ut 😀 i mine øyne har du alltid vært fin, men nå ser det liksom ut til at du er det i dine øyne også! Det håper jeg <3 Må bare si at jeg kjenner meg så igjen når du snakker om deg og Kasper. Jeg var bare borti drittsekker av mannfolk før jeg møtte min mann, han er så fantastisk og etter fem år så er vi like forelsket. Det finnes faktisk folk som er genuint snille og bryr seg om sjelen vår. Jeg er så glad for at du fant det også. Når du var sammen med R så kjente jeg at det vred seg i magen min hver eneste gang han dukket opp, det var noe som ikke stemte men som jeg ikke fikk satt fingeren på.. men nå vet vi jo litt av hvor ille det faktisk var i det giftige forholdet. Jeg heier på deg, både i livet og skal vi danse! Jeg skal følge med for første gang! 😀 klem - selv om jeg ikke liker det heller - haha!

    5. Herregud, at exen din ikke takla at du danset med andre gutter er jo helt sinnsykt. Bra du ikke er sammen med han giftige lille slangen lenger🙏🏻

    6. Hei! Har aldri kommentert bloggen din tror jeg, men har fulgt deg i flere år through it all. Vil bare si at du ser bedre ut enn noen gang og du STRÅLER <3 God helg!

    7. Du stråler virkelig for tiden! Du fortjener å ha det bra, og gleder meg på dine vegne over det forholdet du har nå❤️ Tror vi alle «så» at R ikke var bra for deg, men man må desverre lære det på den harde måten… Gleder meg til å følge deg på skal vi danse😊💃

    8. Deg har jeg skyhøye forventninger til. Du er den som gjør det best teknisk vil jeg tro.
      Så er jeg da spent på å se hvordan du tar deg ut “in real life”. Uten retusjering og annet juks.
      Hvordan er utstråling, karisma, sjarm, ekthet…nailer du det så vinner du hele dritten.
      Masse lykke til!

    9. Prøv å ikke verken ha for høye forventninger til deg selv eller være for streng. Da tror jeg du slapper mer av og ansiktsutrykkene kommer naturlig. Jeg heier på deg og tror du er mye bedre enn du selv tenker. Gleder meg til å følge med. Lykke til.

    10. Helen: Jeg retusjerer ikke utseendet mitt på bilder, men takk uansett. Jeg er laaaaaangt ifra den beste teknisk, så jeg får komme meg langt på sjarm (får vi håpe), pluss at jeg virkelig jobber hardt med det tekniske.

    11. Moni: Takk! Jeg har gått både på Brow Rehab og Eger Skin Clinic, litt avhengig av hvem som har ledig time. På Brow synes jeg Gisken er flink og så husker jeg ikke hva hun på eger heter.. <3

    12. Jeg har alltid syntes det har så gøy å se på bilder av deg, og hvordan man kan forandre utseende bare ved hjelp av sminketeknikker. Men nå må jeg bare si at du er så pen med en mer naturlig look, og at du rett og slett stråler for tiden. Gleder meg veldig til “Skal vi danse” begynner, det har vært et av mine favorittprogram i mange år 🙂

    13. Du stråler for tiden. Man har lett for skylde på det at du har tonet ned mengden restylane i leppene (som absolutt er kledelig). Men jeg tror heller det er den nye livsstilen din. Lykke og selvsikkerhet gjør en allerede pen person vakker, og fysisk aktivitet spiller nok også en rolle. Gleder meg til å se deg på Skal Vi Danse. Har stor tro på deg!

    14. Aldri kommentert her på bloggen din, men er innom å titter av og til. Må bare si jeg syns du virkelig ser fantastisk ut for tiden! Føler du utstråler veldig glede og selvtillit, og det er herlig å se 😀 Ser frem til å følge deg i “Skal vi danse” !

    15. Jente, du ser så fantastisk bra ut! Se de absa da! Ønsker deg masse lykke til med både Skal vi danse og boklansering! Jeg heier på deg, og gleder meg til både å se dansing og lese bok! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg