NY UKE, NY VIDEO!

Onsdag, og fremover betyr det NY VIDEO! Her kommer vårt andre forsøk på «whisper challenge», som var like morsomt som jeg husket (vi lagde første versjon i 2016). 
Jeg har forresten prøvd meg på å vlogge alene, og den ble klippet ferdig i dag! Så da kommer det litt videoer fra bare meg også, etterhvert. Om det er noe dere ønsker å se, for eksempel sminke, hår, klær, snakk om et spesielt tema, eller bare følge meg rundt en dag.. Si ifra! Jeg er åpen for det aller meste og er kjempegira! 

I morgen tidlig må jeg til Bergen for å delta på TV2 sin høstlansering. Det blir hyggelig, men det betyr at jeg må legge meg tidlig å være klar 07:00 i morgen. Jeg skulle skikkelig ønske jeg var et morgenmenneske, men det er jeg ikke.. Ønsk meg lykke til! 

23 kommentarer
    1. Haha, dere er så morsomme sammen 😉 Hvor har du kjøpt toppen du har på deg? Den va skikkelig fin 🙂

    2. Dette var en kjedelig dag på bloggen din, ja! Synes ikke du trenger å dedikere ett helt innlegg til videoen, holder at den blir nevnt i ett annet innlegg og at du deler på Instagram (i bio og stories som du har gjort)

    3. Sminkevideo!! Du ser så bra ut om dagen. Eller en vlogg fra start til slutt av en hel dag + sminke før du evt skal gjøre noe den dagen. Vet mange ønsker seg det:)

    4. Hadde vært så moro om dere lagde en video hvor dere bytter roller og later som dere er hverandre, med dialekter, attitude og det hele 😅
      Så en YouTube video i stad som var litt kul også. Hvor en jente skal gjette hva kostnaden på gutte ting er og gutten skulle gjette hva jente-ting kan koste 😅

    5. Herregud!! Æ legg aldri igjen komentarer, tar mæ rett og slett ikke tid til det. Haha men nu måtte æ bare. Du ser så vanvittig bra ut nu for tia! Ansiktsutrykkan, smilet og leppen ser så ekte ut! Vet ikke kordan du har det, men det stråler glede av deg. Å det er så nydelig å se! Lykke til på skal vi danse, skal stemme masse på dæ. J20 Xoxo

    6. Haha dere er så morsomme sammen!
      Jaa vlogg! Kan du lage sånn følg meg for en dag? Ønsker også tours av det nye rekkehuset ditt! Garderobe spesielt, men også interiør videoer når det blir ferdig 😀 og vlogg fra Harstad hadde vært koselig!

    7. Jeg hadde satt pris på om du lagde en video der du snakker om forhold og ydmykhet, f eks hvordan man er åpen med partneren sin om ting man sliter med, eller hvordan man kommer seg over “små-krangler” sånn st det ikke blir en vane og temaer som kommer tilbake. Hvordan være gode venner i et forhold… Vet ikke, bare eksempler, men om du har noen tanker og erfaringer om forhold og ydmykhet så blir jeg glad for å høre!

    8. Husker så godt den tiden der du, Voe, Tcmn og Tuvaw osv “styrte” bloggnorge, det var før Netflix og alt det der, og jeg husker bare hver gang noen sa at det skulle komme videoblogg, så gikk hele klassen å venta på den haha! Videoblogg var liksom hellig. Det hadde jo vært gøy med en liten medley med de beste tilbakeblikkene fra gamle videoblogger, av både deg, Joakim og/eller begge to!

    9. jeg har aldri kommentert på blogg før, og har vært inne her en og annen gang siden jeg var 14 eller no. idag er dagen, dere er superfunny så tenkte bare å si det. og sophie, du gløder now a days. jess så det. ha en fin dag videre. ps si ifra om noen vet om en nice sofa, eller sofa med stol 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg