when nothing goes right, go left

Reklame | annonselenke Nelly

Da jeg gikk ute i dag ble jeg full av en gledesrus. Alt i livet føles så.. harmonisk. Kanskje det er været, kanskje det er endorfinene etter trening eller kanskje jeg har en opptur uten like. Det er ikke noe som mangler, selv om ikke alt er perfekt. Her og nå er ting fint, og for meg som ofte kjenner på nedturer tar jeg vare på disse øyeblikkene, spesielt øyeblikk med en indre ro hvor ikke pulsen er høy og paniske tanker kjemper om å få plass i en allerede hektisk hverdag. Det var en lang periode hvor følelsene var et salig kaos og jeg ble kastet imellom den ene tanken etter den andre, og ante ikke hva jeg ville. Slå meg til ro? Flytte til et annet land? Få barn? Leve livet? Bli sugarbaby? Dere skjønner tegninga. Hundre millioner tanker og de alle handlet egentlig om det samme.. En flukt. Ting var ikke bra nok. Noe måtte endre seg. Noe skulle bli bedre. Den dagen jeg tar en såpass stor avgjørelse som å få en familie eller flytte bort eller hva det nå måtte være, så skal det være et genuint ønske fordi ting allerede er bra. Det skal være et pluss. Hvem vet om det er til neste år eller om tre år. Men det kommer, og dere skal få være med på reisen.

Jeg tror det er normalt for noen i 20-årene å kjenne på følelser som er helt motsetninger av hverandre. Håper jeg. 

Topp: HER. Bildene er elendige, men jeg liker faktisk det. Just like old times. 

Jeg unnet meg en stor sjokoladeplate og nå skal jeg se på film med min kjære. Og spise vegansk taco som han overassket meg med! Altså, hurra. Kveldens film er «midnight in paris» som har god score på IMDB. Funfact: jeg og kjæresten min så ikke på film, tv eller serier de første 6 månedene av forholdet. Vi bare snakket og koste. Anbefales.

10 kommentarer
    1. Hva er oppskriften på vegansk taco? 🙂 Jeg har begynt med vegetarisk taco, og så langt foretrekker jeg den kryddermix posen du kjøper ifra santa maria blanda med hakkete tomater og vann. (Som substitutt for kjøttdeig) Jeg er dog usikker på om den er vegansk. Jeg kan sikkert finne ut det selv, i steden for å spørre i kommentarfeltet, hehe. Taco er jo veldig allsidig, så man kan jo å lage det mer eller mindre etter alle sine behov!
      Jeg liker at du kommer med både veganske og vegetariske oppskrifter; det inspirerer hvert fall meg til å prøve 🙂

    2. Sophie jeg har egentlig aldri lest bloggen din eller følgt med på instagramen din, eller noe sånt. Men tror nok jeg skal begynne å lese:) Vil bare si det at du er så mye penere nå som det ikke er fyll i leppene dine:) Vil ikke snakke stygt om at du har hatt plastisk opperasjoner for det er faktisk ditt valg. Men du ser mye penere og “ekte” ut, uten fyll i leppene<3

    3. Hei 🙂 Vi alle opplever nok motstridende tanker i livet. Det er noe jeg har hatt og flere også har. Om du tenker deg om. Har ikke de motstridende tankene alltid vært der? Omså de små som “jeg vil ikke gå på skolen/jeg vet jeg burde dra”. Jeg tenker disse tankene er hos oss hele livet, mulig i ulik grad da 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg