NÅ SKJER DET SNART!

Omg, nå kan jeg virkelig kjenne i alle fiber av kroppen at denne gale karusellen har startet. På ordentlig. Jeg svinger mellom glede, adrenalin, nerver, kvalme og enda mer glede og nerver om hverandre. Dette kommer til å bli så HARDT. I dag hadde vi en skikkelig anstrengende trening, jeg hadde en dårlig følelse og ba Benjamin om å være streng med meg. Det tok han til seg, og i dag var det ingen nåde og selv om jeg hatet det i øyeblikket, er jeg SÅ takknemlig for det etterpå. Jeg vil bare øve, øve, øve og øve slik at alt sitter som et skudd den 1. september. Nå sitter jeg hjemme og skal spise dagens tredje lunsj / middag og massere beina mine. Danseskoene dreper meg, og jeg trener i de “enkle” skoene og ikke de med høyet hæl. Enda.

Vil dere vite hva som er vår første dans? JIVE! Jeg tror det er den raskeste dansen av alle. Snakk om uflaks på første runde hvor jeg hadde ønsket meg noe saaaakte.. Men det er bare å holde tunga rett i munnen. I can do this. Jeg har verdens beste partner og verdens fineste heiagjeng på det private, mer kan jeg ikke be om. 

20 kommentarer
    1. Jeg gleder meg helt sykt til å se deg på TV!! 🙌🏻🙌🏻 Heier på deg. 💃🏼Kos deg masse underveis! 😘 Du er veldig pen! 😍

    2. Heier på deg og håper du vinner SKAL Vi DANSE jeg ønsker deg masse lykke til du er favoritt min ønsker deg en riktig god kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    3. Spennende å høre men ikke så ønsker deg alt godt og en riktig god kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    4. Gleder meg til premieren! Du er knalltøff og et skikkelig fint forbilde for både store og små i denne familien

    5. Hei! Hvordan velges det hvilken danse-sjanger hvert par får? Skal alle danserne innom de samme sjangrene, eller er det dansepartneren din som har valgt den?

    6. Åå, det blir spennende å følge med utover høsten! Jeg grugleder meg litt på dine vegne. Jeg vet at du kan hvis du vil, men jeg vet også at du blir litt stiv og utilpass når det er live sending. Håper det løsner og at du klarer å slappe av på parketten slik at ikke bare dansen sitter men også ansiktsuttykk, innlevelse og showdelen. Masse lykke til!❤❤🤞🏻

    7. Kan du lage en spilleliste på spotify utover høsten med sangene fra skal vi danse? Tv2 prøvde i fjor men sletta den ganske raskt. Takk på forhånd!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg