JEG HAR SÅ NOIA OVER DENNE VIDEOBLOGGEN!

Ny videoblogg! Vi prøver å sikte oss inn mot onsdag og søndag som faste dager, og i morgen filmer jeg for første gang alene som jeg gleder meg til å vise dere. Denne her var faktisk sykt morsom å spille inn, selv om jeg har hatt noia over ting jeg har sagt, haha.. Jeg tenker meg jo ikke om når vi filmer og så plutselig har man det på opptak og foreviget slik at hele verden kan se. Vel vel! Håper dere liker.

For å subscribe på youtubekanalen vår, trykk HER 🖤 

 

18 kommentarer
    1. Dere to er bare så søte. Jeg har virkelig savner disse innspillene… jeg må bare si at nye bloggerne ser sykt bra ut. Jeg håper du returnerer snart. Synes SE Verden virket staget og det blir litt mye uten de andre bloggerne også. Håper å se deg der igjen <3

    2. Du virker litt høy på deg selv.. Tror du er garantert høy plassering i Skal vi danse og tror en av de DU ikke kan navnet ryker på grunnlag av det. Sikkert mange andre som vet hvem de er bedre enn deg.. Mange forskjellige aldersgrupper som ser på programmet og ikke alle vet hvem alle er.

    3. Bare på grunn av at du tror det er helt selvfølgelig at du skal nå så langt håper jeg du ryker tidlig for å få deg ned på jorda igjen. Bedre å være litt ydmyk..

    4. Hei! du er så sexy 🙂 ville du vært med i podcasten til MGO om du ble spurt ? tar forøvrig avstand fra de som skrev stygge ting om deg der

    5. Wow, hva skjer med at folk trykker deg ned a? Strål av selvtillit du og ikke hør på pessimistene 🙂

    6. At det er kjøtt i den millicentimenteren Sophie fikk i seg tror jeg faktisk ikke er så ekstremt farlig, er nesten umulig å holde seg 100% «kjøttfri» i den forstand. Sauser blir kokt på kraft, buljong (nudler) blir kokt på kraft, gelatin i godteri er svin, lakk på godteri er fra dyr, lista er lang, det skal ganske mye til å være 100% vegetarianer i den forstand. Poenget er selvfølgelig å gjøre sitt beste, selektivt styre unna kjøtt så godt det lar seg gjøre.
      Sånn er det med alt, veganer, dyrevelferd, man får aldri gjort alt, det er helt umulig – men bidra med det man har å gi burde absolutt være bedre enn bra nok.
      Folk må ærligtalt slutte å la seg pirke.

    7. Har ikke sett mange vlogger, men dette var morsomt! Dere er fine, gode mennesker! Håper på flere slike videoer. Elsker litt kjendis sladder. Keep up

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg