SUNDAY MORNING

Det var skikkelig hyggelig å logge inn her å lese flere interessante, gode og velformulerte tilbakemeldinger fra dere. Takk! Skal sette meg ned å svare på dem i dag. Dette er vært min siste dag uten trening på jeg aner ikke hvor lenge, så den tok jeg vare på. Jeg sov lenge, spiste god frokost servert av min kjæreste og nå ligger jeg bare å slapper av i sengen. Jeg skal snart gjøre meg klar for å dra til Joakim, vi har videoblogg-dag og det vil være flere klipp på kanalen allerede i kveld. Gøy! 

Tenk det, nå er det kun 13 dager igjen til premieren av Skal Vi Danse.. Vi har fått både dans og låt for første sending, så vi kjører på med hardtrening før denne karusellen skyter fart på ordentlig. Da skal jeg danse live fremover hele det norske folket. Jeg, med verdens dårligste balanse og som aldri har danset pardans før. Altså, HJELP. Enkelte netter våkner jeg i panikk og får lyst til å slå meg selv i hodet fordi det er så langt utenfor min comfort zone. MEN gøy! 

Jeg håper dere har hatt en fin helg? Jeg har danset, jobbet og da vi kom hjem i går var planen å ha det litt “romantisk” men vi begge sovnet foran en skrekkfilm som det viste seg at vi allerede hadde sett, haha. Romantisk.

8 kommentarer
    1. Hei, vidunderlige skapning!😍 Dette er min “første” gang. Hvor jeg skriver en kommentar altså. Vil bare skryte uhemmet av deg, Sophie Elise! Jeg er en gammel dame på 47 år. Har aldri hatt et forbilde, forutenom barna mine. Men, har i periode følgt deg, på godt og ondt. Du Sophie Elise ER et godt forbilde! Du har vokst deg klok på egen psykisk&fysisk smerte. Du var i grunnen den første. Som snakket om det dårlige selvbilde, og hvorfor du gikk under kniven. De andre syns jeg følger etter, noen mer enn andre. Men jeg syns det de gjør et usmakelig. Du har din egen stil, og det er herlig å se deg utvikle den! Samtidig er du så innmari forsiktig med å snakke om dette med plastikk surgery. Spesielt når du har sett innflytelsen du har. Og spesielt på de som følger deg. Du er så forbanna råk kul~ Jeg digger stemmen din. Humoren din. Og at du gjør så mye bra for andre. Ved f.eks å skrive bok. Heia deg, altså! Du lar deg fader ikke vippe av pinnen. Og du har vært trofast med deg selv. Håper av hele mitt hjertet&sjel at du får the time og YOUR Life, på skal vi danse. I år er det mange morsomme mennesker. Og jeg skal se på det. KUN for å heie på deg! Jeg elsker at jeg har fått meg et idol på mine gamle dager. Du gir så mye av seg selv til andre. Og jeg vet at du bryr deg. Det kan jeg sense😊 Tvers gjennom herlig&vanvittig sjarmerende. Du fortjener et liv fullt med glede hver dag! Drøssevis med gode tanker, fra en enkel sjel i Bergen🙌💕🎵🎶Nina

    2. Ikke relevant til innlegget, men siden du ofte spør om serietips: «Humans» på tv2 sumo tror jeg du hadde likt! Utrolig bra.
      Fine bilder!

    3. Jeg fant akkurat noen serier tenkte jeg skulle dele med deg: The bold type på NRK, Jane The virgin på Netflix, du ser sikkert på pll allerede,

    4. Ser du skrive mye feil i norsken din… skjerpings når du driver en blogg for veldig unge barn! Ser du kopierer mye fra Kim K på din Instagram og ikke minst i det virkelige liv…BBL Gud vet hvor mange, 3 neseoperasjoner, silikonpupper, kjeveoperasjon og regulering og masse botox og fillers, hårextension, vippeextension osv osv… du er en ekte copicat, hvis du forstår hva det betyr?? (Jeg tviler… 😂) Hvorfor vil du ikke være en EKTE Sofie Elise?? Hvorfor være så falsk at du ikke lenger blir trodd av andre enn småjenter på 12-13 år…. jeg forstår ikke…og jeg utfordrer deg til å forklare meg og alle andre hvordor??? Klem xoxo 😘

    5. Stilig bilde synes jeg å du er svevende kuling og smart dame synes jeg ønsker deg en riktig god sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    6. Hahaha til anonym over – glad jeg ikke er deg, all the negativity is just reflecting your inner issues within yourself, og: alt du sender ut i universet kommer tilbake til deg, så just wait for it…:)
      Du ser smashing ut som vanlig Sophie, happy looks good on you 🙏🏼 Gleder meg til å se deg i Skal Vi Danse!💌💌💌

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg