jeg har bestemt meg!

God ettermiddag! Takk for gode tips angående Gran Canaria og vi har landet på området Puerto Mogan – vi kommer definitivt til å reise dit takket være masse herlig inspirasjon fra dere, hvorfor har jeg ikke tenkt på det reisemålet tidligere! Som jeg gleder meg, selv om noen så klart skal være ute med en moralsk pekefinger å spørre hvordan jeg våger å reise siden jeg «liksom» bryr meg om miljøet. Jeg har lyst til å lage et lengre innlegg om det, men helt ærlig er det kanskje ikke noe poeng… Visse mennesker har bare bestemt seg for hvordan det skal være.

Her sitter jeg å blogger i den samme jævla hettegenseren for femte dagen på rad.. Haha. Man blir ikke penere av å trene mye, i alle fall ikke jeg som tar personlig rekord i ufresh for tiden. Har liksom ikke vasket håret på sju dager til tross for at jeg trener hver dag, det er nesten imponerende. Jeg bryr meg overhodet ikke om «fashion» men må si at jeg likevel savner litt å kle meg opp ordentlig i fine klær.

I dag dro jeg og Charlotte på lunsj hos Kolonihagen! Et veldig hyggelig sted som også er ganske «insta-vennlig» om man sitter i utegården deres. Minner litt om å være i utlandet faktisk, det er så lyst og fint. Maten er også helt fantastisk, virkelig! Vi begge elsket det.

Nå skal jeg løpe til solariumet! Soler meg ganske ofte nå som jeg er med i Skal Vi Danse fordi jeg vil se fresh ut på scenen. PS! Jeg og Joakim er ute med en ny video på youtube der vi leser Jodler om oss selv. Du finner den HER! 🦋 Jeg elsker den, synes vi er så funny! 

28 kommentarer
    1. Om du mener at du har et annet synspunkt i forhold til miljøet og reising så bør du dele det. Det bør være rom for ulike synspunkter. Jeg er en av de som ikke skjønner hvordan (i dette tilfellet) du kan forsvare å reise så mye som du gjør. Så, uten å dømme, hadde det vært interessant å høre din side av det. Kanskje mener du noe som får meg til å se det i et annet lys

    2. Ikke vasket håret på 7 dager? Håper seriøst du overdriver for det er bare ekkelt, haha. Spesielt når du trener hver dag! Greit at man ikke skal vaske håret hver dag liksom, men 7 dager?! Uansett, litt kjedelig å følge med på bloggen når du går i treningstøy 24/7 haha. Savner interressante, sexy Sophie!

    3. Syns absolutt du skal skrive ett innlegg om dine tanker rundt miljø/fly. Har selv kuttet drastisk på flyreiser det siste året, og har følt jeg har vært igjennom en liten «identitetskrise». I- landsproblem, I know! Så håper jeg naturlig nok at du kutter ned på flyreisene dine, dller holder de for deg selv hvis du må reise. Vi trenger ikke oppfordre hverandre til flyreiser.

    4. Flott at du deler litt om ekte «ikke alltid så freshe» deg, det viser ungjenter at man kan være laidback uten å trakte etter det perfekte hele tiden 😉

    5. Ble litt sjokkert over at du søker etter jenter på tinder, håper nesten at det er for få nye venninner og ikke partnere du og kjæresten skal ha trekant med. (som noen påstår) Ikke at jeg har noe med det å gjøre da 🙊

    6. Skikkelig kjempe koselig innlegg å jeg ønsker deg en riktig god tur kos deg masse du er best å favoritt min sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    7. Jeg vil gjerne du skal skrive et innlegg om reising og miljø. Jeg har forsøkt å kontakte både deg og andre bloggere som Kristin Gjelsvik, fordi jeg vil gjerne at dere skal skrive om dette. Å reise er noe av det verste vi kan gjøre, men noe vi likevel gjør og som er veldig “trendy”. Så skriv veldig gjerne om det!

    8. Åh, så godt å høre at Kasper er sikker nok på seg selv og forholdet til at han lar deg treffe andre (jenter)! Hadde vært spennende om du hadde skrevet ett innlegg om det å ha et åpent forhold, men skjønner selvfølgelig om det for privat. Synes bare det er spennede med folk som ikke har et helt “tradisjonelt” forhold men allikevel får det til å fungere liksom.. Er Kasper involvert i det du har med jentene eller er det noe helt separat? Får han også møte andre? Skjønner om kanskje akkurat det er for privat, men et mer generelt innlegg om ett åpent forhold hadde vært utrolig spennende.

    9. Sofia: Hei! Vi har ikke et åpent forhold men jeg er – som deg – også veldig interessert i forhold som ikke er innenfor de tradisjonelle rammene og alle får finne sine regler. Tror det vil ko mme mer og mer av det <3

    10. Caroline: Å reise er ikke noe av det verste vi kan gjøre (det finnes dessverre en del ting som er verre) men det betyr jo ikke at det er bra. Så, jeg noterer det ned og kan gjerne skrive et innlegg om det.

    11. Marie: Jeg kan ikke holde det for meg selv om jeg skal reise siden jobben min er å dokumentere livet mitt – og det blir jo rart å stoppe å blogge om jeg f.eks drar hjem til Harstad (hvor man må ta fly). Men jeg er enig med deg, jeg kan absolutt kutte ned og det ønsker jeg også å gjøre.

    12. Anonym: Overdriver ikke! Har ikke vasket det på sju dager fordi jeg ikke har energi. Og ja, I know.. Men er seriøst ikke rom for å se fin ut, haha 🙁

    13. Du bør reise til granca i romjulen, slik at du er der på nyttårsaften – det er virkelig spesielt å være der på en høytid, og så utrolig vakkert!

    14. Utrolig leppene dine er så fint og mye bedre. Kan jo se du er deg! Du trenger ikke forandre deg mye nå, nok er nok. Du er nydelig kvinne nå. 😉 Hilsen fra gamle oppvokst på gangsås i Harstad 😊😇

    15. litt offtopic egentlig, men ville bare si at det bildet der du smiler og ler var kjempefint!! mer sånt! 😀

    16. Heia.
      Jeg har lyst å lese mer om dine reisetips. Nye steder gjør noe med enn, uansett hvor det er.
      Jeg er en veldig miljøbevisst person, og det å fly er ikke det værste enn kan gjør, og alle kommentarene som fokuserte på det var merkelig. Som om alle hadde sett samme dokumentar om fly, hahaa.
      Ellers, veldig flott hår, selv til å ha vært uvasket 7 dager.

    17. Først og fremst, jeg har fulgt deg i et par år, er omtrent samme alder som deg, og har alltid hatt et godt inntrykk av deg! Alltid respektert at du snakker for deg selv, uavhengig om jeg har vært enig i alt ting eller ikke. Aldri lagt igjen en kommentar, MEN nå følte jeg virkelig at jeg må. Jeg synes det er så utrolig sterkt at du er med på skal vi danse nå selv om ting har vært tøft i det siste. Folk forstår ikke hvor vanskelig det er å gjøre, vel noe som helst, når man sliter med de tingene du har slitt med. Oppriktig synes jeg du ser bedre ut nå enn du noen gang har gjort! Smilet ditt er genuint og vakkert, og du stråler! (Uavhengig av når du vasket håret sist..) Om man ser på hvor du begynte, hvilken muligheter du har hatt og ikke har hatt så er det ekstremt inspirerende at du har fått til det du faktisk har. Du har all grunn til å stelle deg foran speilet og være så stolt over hvem du har blitt, Sophie. Hadde du vært min venn, datter, kjæreste, eller mamma så hadde jeg vært stolt ihvertfall!♥️

    18. Åh, du kan gleeede deg til Mogan! Var innom der en tur i februar (bodde på Sunwing Arguineguin, men farmor ville vise meg det stedet) og det er SÅ utrolig fint! Minner litt om Hellas egentlig, og koselige folk over alt, rett og slett idyll. Lite sted men utrolig koselig, håper du får en like fin opplevelse <3
      PS; Gleder meg til nye boken din kommer ut, den første var utrolig bra og traff meg rett i hjertet. Stå på, fantastiske deg!

    19. Hei! Jeg var i gran canaria i sommer, og besøkte puerto de mogan flere ganger. Tenkte bare informere om at de sliter litt med kloakk systemet på gran canaria, og spesielt ved strandpromenaden på puerto de mogan har det en tendens til å lukte litt mye av det. Ellers er stedet utrolig fint, det er mange gode resturanter og man blir vant til lukten, så jeg vil absolutt anbefale å dra dit likevel, med mindre du er litt sensitiv mot vonde lukter.

    20. Det er jo faktisk forsket på og dokumentert at det å ikke vaske håret på en uke strengt talt er sunt. Det finnes jo tørrsjampo som fresher opp håret enten man trener eller ikke. Måtte bare skrive det. Grunnen til min kommentar er at veldig mange faktisk ikke får fett hår i det heletatt. Jeg har aldri i mitt liv hatt fett hår. Trener gjør jeg også. Men bruker ikke tiden på gymmen for å stå i kø for å få vasket håret. Siden jeg ikke kan føne det og det tar da 24 timer før det er tørt. Det går 5 dager mellom hver hårvask selv om jeg må dusje hver dag. Folk bør bli mer opplyste når det gjelder visse ting. Så klart vasker jeg håret når jeg skal ut på noe………!!!!! Så folkens, ingen katastrofe om man drøyer noen dager mellom hver hårvask.
      Sophie Elise, digger deg og bloggen din fordi du har sykt mange flotte verdier. Vær den du er å ikke bry deg om hva andre sier. Å ja…du gløder for tiden. Ser ut til at du har det veldig bra. Gleder meg til å se deg på parketten og ønsker deg masse masse lykke til med det. Jeg vil stemme på det uansett!!
      Klem fra lillehammer ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg