en sneak-peak på mitt nye hjem!

Reklame | annonselenke Nelly

Dere er best. Takk for gode ord, alltid! Jeg ville bare starte innlegget med å si det. Selv om jeg får veldig mye hat, er det også masse kjærlighet her inne og jeg lærer meg hver dag å fokusere mer på den. 

Caps er gammel fra Nelly.
Skjørt: HER. Det koster faktisk bare 70 kr og er helt fantastisk! 

I dag dro vi endelig for å sjekke fremgangen i rekkehuset! Og wow så mange forandringer det har blitt på kort tid. Flere vegger har blitt revet ned, det ene badet er så godt som forsvunnet og rundt omkring henger det tegninger av hvordan det ferdige resultatet kommer til å bli. Jeg skal som sagt ha en del sort, gull og rosa gjennomgående, jeg elsker den litt mer «glamorøse» looken på interiør. Det kommer til å bli SÅ fint! 

En liten tegning som viser hvordan walk in skal bli. Det kommer til å være helt fantastisk! Veldig meg.

Kasper inne på det som skal bli vårt soverom. Her har de nettopp sparklet veggene.

Badet som er revet opp! Det kommer til å bli ett av de fineste rommene, tror jeg. Tenk sort, marmor og gull. 

Gjesterommet er lager akkurat nå! Jeg hadde faktisk savnet dette speilet. Gleder meg til å få “tilbake” alle tingene mine.

Jeg fikk sommerfugler i magen da vi gikk ut fra huset i dag. Som jeg gleder meg til å komme litt ut av sentrum og til litt mer ro! Jeg skulle bare ønske vi hadde den muligheten nå som jeg danser, midlertidig bor vi midt i bråket og jeg får aldri slappet heeelt av. Men, det kommer etterhvert. Å kjøpe rekkehuset var skummelt men uten tvil den beste avgjørelsen jeg tok i hele sommer. 

Holder noen andre på med flytting og oppussing nå? Det er forferdelig, men det blir bra til slutt så la oss bare holde ut! 

26 kommentarer
    1. Elida: er ikke det veldig rart og spørre om? Rosa er ikke bare «jente» farge. Har en gutt i barnehagen (jobb) som elsker rosa. Å jeg selv elsker grønn. Farge er farge

    2. Holder på å pusse opp kjøkken. Revet vegger, satt opp nye, revet tak, satt opp nytt, legge strøm, fått spotter i taket å nytt kjøkken på ca 1 uke. Mye småting som gjenstår, men gleder meg sånn til det blir ferdig! Bor oppi det i tillegg, så føler jeg bor i en svinesti nå. Har bare 50 m2, så stue og kjøkken i ett.
      Lykke til med oppussing av rekkehuset, gleder meg til å se ferdig resultat! 😄

    3. Det kommer til å være helt fantastisk når det er ferdig, for det kommer til å være helt deres visjon og kreasjon 🙏🏼💫☀️🌻 Når det kommer til stygge kommentarer – tenk så deilig om noen år når du ikke engang enser det – å ha latt deg selv høre og lese alt så vil du ikke lenger ense det en gang. Kim K never became Kim K without some mean comments 🙏🏼 Fælt at det skal være sånn men det gir deg styrke og det sier mer om dem enn deg. Tydeligvis du har noe som de ikke har 🤷🏼‍♀️😏

    4. Vet ikke om du er obs på det, men man ser hva adressen din er på det øverste bildet! Ville bare si ifra om det hvis du ikke var klar over det. Huset blir sikkert kjempefint 🙂

    5. Du er heldig som har råd pusse opp alt slik du vil …jeg flytter også men skal leie og da får man lite i egen smak ikke råd til noe… folk leier forresten ut rask så vær glad dere heldige som har råd kjøpe pluss pusse opp på deres måte.opppussing er meget dyrt .utrolig hardt flytte alene og bo et stygt sted men noens liv er bare fattigdom og hell

    6. Herregud, Du er så pen uten fillers. Du ser virkelig bra ut nå, så søt og herlig når du smiler! 😀

    7. E du du, eller dokker som har kjøpt? Å hvis det e bare du, har samboeren din noe han skulle ja sagt på kordan det ser ut der? Du skriv bare alltid «jeg skal ha ditt og jeg skal ha datt». Uavhengig av økonomien, så tenke æ jo at det mest naturlige ville vært å sagt «vi skal ha rosa bad»… men men, bare sånn æ tenke. Ville ikke likt om æ skulle flytta inn til kjæresten min å Alt fortsatt va hans. Når han flytta inn i min leilighet som æ hadde kjøpt, va æ veldig opptatt at det va like mye hans hjem som mitt, selv om æ eide. Ville ikke at han sku føle at han ikke kunne gjøre ting eller flytte på ting..

    8. Folkens adressen på bildet er ikke hennes adresse – det er folke bernadottes vei 22a, jeg vet fordi jeg bor i nabohuset og har sett henne gå inn i det huset flere ganger.

    9. Har du sett serien poldark? Han Kasper minner meg litt om Drake, så søt og bare så snill, og da må jo du være Morwenna. Hans livskjærlighet. Hehe en serie jeg anbefaler, en serie fra gamle gamledager. Men de karakterene dukker ikke opp før i sesong 3 da.

    10. Åååh, det blir så fint! Vi har så å si helt lik stil på interiør og design. Sort, hvitt og gull her! Vi er i startfasen, men snart begynner det. For vi skal nemlig bygge enebolig nå om 1 mnd!
      Kjøkken blir sort med gull detaljer og hvit marmor (med noe gull og beige-ish) mønster 👌🏽 Gleder meg veldig! Ser ut til at det blir veldig fint hos deg også 😍 masse lykke til!

    11. Gleder meg til å se resultatet! Jeg eeeelsker interiør!!! Jeg har akkurat kjøpt meg leilighet i en tremannsbolig. Den holder på å bli bygd og mest sannsynlig ferdig til jul! Gleder meg masse og syns det er moro å se på møbler og finne ut av forskjellige tilvalg (gulv, farge på vegger, oppgradering av det elektriske og kjøkken og bad).
      Bare nysgjerrig! Hvorfor har dere kjøpt rekkehus og ikke enebolig som er mer privat? Er det pga pris? Er kanskje veldig dyrt for enebolig i Oslo? Jeg bor i Fredrikstad 🙂

    12. gleder meg til å se resultatet! Men bare av nysgjerrighet, men har du kjøpt sammen med Kasper, eller alene? 🙂

    13. Kjøpte dere huset sammen? Tenker siden du kun skriver «jeg» så høres det ut som om Kasper ikke skal bo der/er deleier 🙂

    14. Hei, du er vel klar over at adressen din står tydelig skrevet på bilder av walk in skapet ditt? Kanskje ikke så lurt, mange rare mennesker der ute.. Tenkte bare å si ifra 🙂

    15. Neinei ikke velg gull armaturer osv på bad/kjøkken! Angrer bittert på det valget, må pusses annenhver dag for å holde seg fint! og pussing er ikke barebare, fint er det, men nei sykt upraktisk.

    16. Det kommer til å bli så utrolig flott<3 Du har så utrolig kul og fin interiør stil! Gleder meg til å se<3

    17. Gleder meg til å se! Lag en ordentlig house-tour video når dere er ferdige 😍 Lykke til og kos dere med oppussing!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg