det er jeg stolt over

Reklame | annonselenke Nelly

God kveld ♥

Jeg ligger i sengen og venter på å få servert brownies som kveldsmat, haha. Nå som jeg trener masse er det vel logisk å spise ekstra mye også. Dagene går så sykt fort for tiden, jeg jobber hardt fra morgen til kveld men prøver å pause imellom slagene og nyte venner, kjæresten og oslo på sensommeren. Forresten! Jeg slipper en låt ved midnatt, next summer heter den og finnes på Spotify så snart klokken slår 00:00 🙂 

Kjolen jeg har på meg som dere har spurt meg masse om finnes HER! Den er litt kort, men ellers normal i størrelsen. 

Ellers da. Det er veldig deilig å føle at jeg er i en god “flow” når det kommer til jobb og ikke minst at jeg har det bra. Jeg har tatt nødvendige steg og kuttet ut folk og situasjoner fra livet mitt som bare drar energi, det er jeg stolt over. Det eneste negative nå er vel at jeg savner Charlie og foreldrene mine! Ellers er alt fint, jeg er skikkelig gira på dansetrening og nå er det ikke lenge igjen til Skal Vi Danse begynner.. Wooooh. 

16 kommentarer
    1. Lurer på om du har gjort noe operasjon utover første med haken din? Uansett du er super fin. Du bare ser helt annerledes ut med den haken og den ser litt spiss ut?

    2. Skjønner at det ikke er ment sånn, men når du skriver at du har kuttet ut folk fra livet ditt, og deretter skriver at du savner foreldrene dine, høres det ut som det er de du har kuttet ut 😂😂 måtte le når jeg så det, og skjønner at det ikke er det du mener😂 Ha en fin kveld vidre❤

    3. Er vel ikke så mye vits å kommentere her siden du aldri svarer uansett, hverken på positive eller negative kommentarer. Trodde du sa det var derfor du ville åpne kommentarfeltet igjen, men det varte vel egentlig bare ett par uker. Ønsker deg masse lykke til med singelslipp og Skal vi danse, men å klikke seg inn på bloggen er egentlig bare en eneste stor nedtur for tiden og vet ikke hvor mye lenger jeg gidder det..

    4. Skikkelig svevende lett å koselig innlegg synes jeg og god Natt å sove godt ønsker deg alt godt nå skal jeg på bad så legge meg sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    5. Man ser veldig godt at nesen er operert for 3. gang. Håper ikke du gjør det samme som med rumpa di, og holder det skjult for leserne dine.

    6. Sangen er kjempefin, føler du vokser mer og mer for hver låt du gir ut nå, og denne var såå feelgood og deilig å høre på, min absolutt favoritt av det du har gitt ut så langt 💫💖💯 Masse lykke til på Skal vi danse, gleder meg til å se!

    7. Jeg kommenterer sjeldent her, men ville bare si en ting. Jeg gleder meg så innmari mye til å følge deg på skjermen til høsten. Både du og bloggen lyser opp en kjip sykehushverdag, og får meg til å tenke på andre ting og glemme alt det triste. En liten pause i hverdagen, om så bare for ett par minutter når jeg er inne på bloggen). Jeg ønsker deg lykke til med dansetrening og livesendinger. Nå har jeg hvertfall noe å glede meg til utover høsten! ❤🤞🏻

    8. Forresten, anbefaler deg å sjekke ut boka ‘kvinner som løper med ulvene’, tror du vil like den veldig. Selv leser jeg den på engelsk ‘Women who runs with the wolves’ for da jeg så oversettelsen på norsk syns jeg ikke det var lie vakkert skrevet. Men tror du vil kjenne deg igjen!!
      ‘Wolves and women are relational by nature, inquiring, possessed of great endurance and strength. They are deeply intuitive, intensely concerned with their young, their mate and their pack. Yet both have been hounded, harassed and falsely imputed to be devouring and devious, overly aggressive, of less value than those who are their detractors. ‘
      -Clarissa Pinkola Estes

    9. Ikke relevant til dette innlegget men har tenkt på det lenge nå😂
      Hvor er det du hadde kjøpt den flaska som holder vannet kaldt igjen?😅

    10. Hvorfor svarer du ikke på kommentarer?😿 Folk legger hjerte og sjel i det de skriver, og du enser oss ikke engang!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg