SKAL VI DANSE 2018!

Da kan jeg endelig si det rett ut til dere – jeg skal være med på SKAL VI DANSE til høsten! Selv om jeg har hintet litt har det vært vanskelig å ikke dele alt, nettopp fordi det tar opp så mye tid og ikke minst nerver.. Jeg har stort sett ikke tenkt på annet de siste ukene. Fremover kommer vi til å trene tre timer om dagen (ut august) og første sending er 1. september. Jeg aner ikke hvordan det kommer til å gå! 

Jeg har vurdert å være med på dette programmet flere ganger, men det har aldri føltes helt rett.. Før nå, da! Nå vil jeg gi alt, by på meg selv, være den jeg er på bunnen og kanskje bevise for meg selv at jeg kan om jeg vil. Jeg har fått en skikkelig god dansepartner og gleder meg til å kicke igang høsten! Det kommer uten tvil til å bli hektisk med både bokslipp og låtslipp blandet inn i det hele, men herregud.. Det tåler jeg. Får vi håpe, haha. 

I sminken på promo-innspilling. De ville jeg skulle ha luggen ned, jeg ønsket å skjule den. 

Her kan man se litt av både meg og partneren min! 

Jeg hadde ikke barbert meg under armene før innspilling haha. Typisk meg. 

.. Det måtte noen løpe ut å barbere bort. Da ble jeg liiiiitt klein..

Da er spørsmålet.. Er dere klare!? OG, hvor mye vil dere at jeg skal blogge om reisen jeg er med på? Jeg ønsker enda å blande inn hverdag her, og tanker med følelser. 

 

62 kommentarer
    1. Jeg gleder meg utrolig mye til å se Skal vi danse til høsten når du er med! Har også stor tro på at du når langt. Ja, blogg om det takk , interessant lesning!

    2. Del alt! Gleder meg til å følge deg! Skikkelig gøy å høre at du skal være enda mer på skjermen😍 lykke til!

    3. Så gøy! Har veldig lyst å høre mer om det, og ikke minst så blir det kult å se deg på tv i en helt annen rolle enn før 🙂

    4. Så du tenker ikke å ta pause fra bloggen mens du holder på? Virker allerede som om du har for mye å gjøre til å ha tid til å blogge og nå får du alt dette i tillegg.. Jeg vil ha minst mulig Skal vi danse her isåfall, det kommer jo såklart til å bli noe uansett for det er ikke til og unngå, men helst mer hverdag 🙂 Masse lykke til!

    5. Har ikke hatt sånn veldig interesse av å se Skal vi danse tidligere, men i år vurderer jeg faktisk om jeg skal se på litt likevel, særlig med tanke på at både du og Morten Hegseth er med denne gangen, som jeg begge liker veldig godt! ^^

    6. Også litt rart program å være med på, tror ikke mange i din målgruppe ser på dette til vanlig! Men kanskje du og Martine Lunde kan dra inn ett yngre publikum. Har aldri sett på Skal vi danse selv og kan ikke tenke meg et kjedeligere program, men kommer ihvertfall til å se på dansene dine, om så bare det 🙂

    7. Så mye som mulig! Lykke til, wææ så gøyy!! Kjenner jeg gleder meg til å heie på deg denne sesongen!

    8. Likte ikke måten du e på før men ha begynt å like deg mer du e bare nydelige stå på sophieelise❤️

    9. Super kult at du skal være med på SKAL Vi DANSE jeg gleder meg kjempe masse til å se deg der blir spennende du er vidunderlig å vakker dame synes jeg ønsker deg masse lykke til og en riktig god kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus christina ygre skorve 😀♥️💃

    10. Hurra!!! Så gøy!!! Gleder meg veldig til å se deg på danse gulvet 😁😁😁 og jeg vet hvem stemmene mine skal gå til☺️😍 masse lykke til. Som jeg gleder Meg:)

    11. Jaa! Del mest mulig på bloggen😀 Følger ikke med på skal vi danse til vanlig, but now I got a reason!!

    12. Ikke vits å si at du skal blogge om denne reisen akkurat.. Det kommer vel ikke til å skje. Du blogger jo nesten aldri lenger, regner ikke akkurat med at det blir flere oppdateringer nå som du skal i gang med trening også.

    13. Åh spennanes, blir gøy å følge med på 🙂
      Bare blogg så lite eller mye det passe dæ, drit i alle som sir du blogge for lite å bør legge ned bloggen. Men hadde vært gøy å følge med på bloggen kordan det går! 👍🏻

    14. Hei! Jeg er ikke en person som kommenterer så mye på blogger o.l. Men da jeg så deg nettopp på tv2, så ble jeg så glad. Du så så bra ut! Altså, du har bestandig vært ei flott jente, det er ikke det. Men det var noe ekstra. Plutseli så jeg at leppene dine ikke var så store lenger, og det kler deg virkelig! Og det gleder meg å høre at du også liker sånn de ser ut nå. Smilet ditt er mye mer naturlig og det virker faktisk som du har det veldig bra! Gleder meg til å følge Skal vi danse 🙂

    15. Woho, gleder meg til å følge deg utover høsten😃 du ser smashing ut på de bildene! Elsker at du har begynt å smile ordentlig på bilder👍🏼

    16. A, så gøy!
      Gleder meg allerede! Ser noen skriver at yngre folk ikke ser på det, men jeg har sett det hvert år fra jeg var liten til nå som jeg er 20 og jeg elsker det! Tror dette blir en bra sesong, med tanke på hvem som er med 🙂 Lykke til, og håper du får tid til alt du har planer om! Ønsker meg gjerne blogging fra skal vi danse-opplevelsen din!

    17. Yess!! Jeg elsker skal vi danse fra før, men denne sesongen blir desidert den beste noensinne! Klarer nesten ikke vente, haha. Heier på deg Sophie, masse lykke til <3

    18. Åh herregud så gøy!! Gleder meg masse! Vil gjerne høre mye om det. Jeg gleder meg til å se deg foran skjermen, og se mer av det fine smilet ditt og den herlige jenta du er. Jeg håper mange kan åpne øynene for den reflekterte, dyktige personen du er, og ikke «bare en blogger». Føler du er på så stø kurs nå, og uten å kjenne deg er jeg kjempe stolt av deg!

    19. Har ikke oooord for hvor mye du stråler og hvor forbanna vakker du er!!! GLEDER meg til å se deg på tv i høst <3

    20. Du ser så bra ut om dagen!! Du ståler <33 gleder meg skikkelig til å se deg, og at Norge får se den virkelige Sophie Elise!!!

    21. Jaa! 😀 Nå skal jeg for første gang følge med på skal vi danse! Så kult, håper du vinner 😀 Også krysser jeg fingrene for sesong to av Sophie Elises verden (: Gleder meg sjukt til den nye boka di, jeg slukte den første!
      XOXO

    22. Gleder meg skikkelig til denne sesongen!! Håper du kan blogge masse med oppturer og nedturer! Og kanskje noen vlogger/instastory/snap med litt dansetrening, backstage under sendinger, de andre deltagerne osv? Husker det var så moro å følge Marna på hennes snap, for så å se resultatet på tv 😍

    23. Jeg skal se Skal vi danse for første gang i år da! Tror du kommer til å kicke ass! Du har det som trengs. 🙂 Lykke til!

    24. Jeg elsker at du smiler og ser så glad ut på tv/promo nå!! Før virka du så vanvittig sur! Haha, sorry altså. Lykke til 😀

    25. Blogg gjerne om det, er jo endel av hverdagen din fremover så 🙂 men vil gjerne at du skal fortsette å blogge slik som nå, få ut tankene dine og skrive om andre ting i hverdagen generelt. 🙂 Haha, glemte å barbere under armene, nå lo jeg godt 😅 Men vi er bare mennesker alle sammen, tilogmed du 😅 lykke til med all treningen fremover. Skal faktisk sterkt vurdere å se på skal vi danse for første gang nå som du er med 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg