jeg får kalde føtter

Reklame | reklamelenker: Nelly

Hei alle sammen! 💋 

Så sykt irriterende at jeg endelig får et design som jeg ikke er lei av, og så er det mange tekniske feil.. Bah.  Blogg.no ser ikke ut til å ha noe hastverk med å fikse det heller, så da får jeg bare være tålmodig. Hun som lager designet for meg står på, stakkars – for det er jo ikke hennes feil – men det må bare løses. Setter stor pris på alle dere som sier ifra til meg løpende! 

Meg og min lille baby! Elsker han så mye. Toppen min finner du HER. 🐶 

Jeg er hjemme i Harstad for et par dager, her er det nærmere 30 grader som jeg aldri kan huske å ha opplevd og generelt sett føler jeg meg svett, sliten og stressa. Jeg skal som sagt være med på en greie til høsten og begynner å få kalde føtter. Det er for sent å trekke seg nå, det ville jeg aldri ha gjort heller, og jeg tror det blir kjempegøy så fort jeg er i gang. Jeg får krysse fingrene for meg selv! Jeg vet at mange av dere skjønner hva jeg prater om, så det er ikke for å være “kul og mystisk” at jeg ikke bare sier det rett ut, haha. Men det er fordi jeg ikke har loooov. Ellers er det sykt koselig å være hjemme med familien, spesielt i det fine været! Er som vanlig nervøs over global oppvarming men prøver å ta det til side.

Solbriller: HER.

Veggieburger for dinner, hurra! 

Hva gjør dere i dag? Jeg har forresten sett ferdig hele Orange is the new black nå. Elsk på hele sesongen og dødsbra avslutning! Jeg har googlet, og neste sesong kommer samme tid i 2019. Forstår meg forresten ikke på alle som sier sesong 5 var dårlig (den forrige), for den var jo minst like bra synes jeg! 

29 kommentarer
    1. Gleder meg sykt mye til å se deg på skjermen til høsten med det hemmelige du holder på med (skal vi danse) Elsker det programmet, og tror du kommer til å klare deg utrolig bra! Du kom jo langt i mitt danse crew, så vi får krysse fingrene for at du nailer det denne gangen også. Jeg tror iallfall at du kommer til å klare deg kjempe bra <3

    2. Så den ferdig lørdagen etterpå sesong 6 kom ut! Synes den andre som du nevnte, altså sesong 5. Den var veldig langdryg og det ble ikke action før siste delen av den sesongen 😉 Blir spennende med 7’ern. Ikke akkurat opplagt hva de tar med den sesongen. Uten at jeg skal spoile slutten for leserne dine 😂
      Ha en fin kveld 😊

    3. Tidligere har jeg syntes at du har sett trist ut i øynene dine, men nå ser du så lykkelig ut! Det er godt å se, og jeg unner deg virkelig å være lykkelig!
      Du som liker skrekkfilmer, har du sett den nye serien på HBO Nordic, Castle Rock?

    4. Angående tekniske feil. utfordringene du har er ligger faktisk hos blogg.no.
      ps “geek språk” inc – Generelt sett kommer dette av gammel versjon av html (versjon 3/ 4) med tagger som kun støttes i versjon 5, samme gjelder css og en del av javascriptet som er brukt. kort fortalt så gjør det at de fleste mobil, nettbrett, og pc ,avhengig av nettlesere de bruker, tolker innholdet slik de mener er best.
      Isteden for å følge reglene som er satt opp. finnes det en løsning yup – blogg.no burde oppgradere (CMS’en) sin til dagens standard som er ( som er html 5 / css3 / php 7.x ) på serversiden. Intill da kommer du til å ha et liten utfordring med å få alle versjoner av nettlesere på mobil, nettbrett, pc til å vise det samme.

    5. Hei!
      Bille bare si at du kler å smile mer. Og leppene dine ble sykt fine nå! Du kler mer det naturlige 🙂

    6. Hei fine! <3 Vil bare si at jeg digger deg jeg! <3 Å så syns jeg du er sååå pen med mindre sminke og helt uten! Naturlig sjønnhet er vakkert og det eier du! Stor klem <3

    7. SOPHIE ELISE,
      oppblåsbare rabarbraer, barbiedukker
      og knulledukker, ikke no’ er bra nok
      som det er, kank’e se ut som folk,
      åh neida, dem sekk’e ut dem vøttu,
      det ække nok å værra født lengre,
      en må mekkes på, sånn at nesa ser ut
      som keramikk som knuser hvis en banker
      for hardt på og spør om noen er hjemme
      og sånn at rumpa ser ut som en badeball
      som unga kan sparke rundt om sommer’n
      og sånn at puppene ser ut som ballonger
      som en kan punktere med ei knappenål,
      ja hva faen veit vel en stakkars Gud
      når det er kirurgene som veit åssen
      skaperverket skal skrus sammen med Botox
      i liminga og åssen en løfter trynet ditt
      opp i et permanent cheeeese for kamera,
      jeg skal hæær’n fløtte meg gi deg
      Dolly Parton og Michael Jackson jeg;
      ta og flå nabo’n din med en motorsag
      og hiv innvollene hass oppi
      ei plastpose fra Rimi hvor det står
      – God Jul

    8. Jeg har også sett ferdig OINTB nå 🙂 6 episoder på mandag og 6 episoder igår 😛
      Hvis du liker OINTB, bør du se wentworth på sumo, har nettopp startet ny sesong (sesong 6) der med 3 episoder, er totalt 5 sesonger (kun sesong 5 igjen på sumo nå, men du finner kanskje de andre på nettet) en litt mer alvorlig versjon av OITNB

    9. Denne varmen har ikke noe med global oppvarming å gjøre, bare et lavtrykk som har ligget stabilt 🍉✌

    10. Global oppvarming er bare en trendy egoting som fremtiden vil dømme deg for. Det er så mange mennesker man kan hjelpe, spesielt hvis man inviterer dem hjem; syke, fattige, tatere, narkomane… Det er de som trenger din hjelp. Klimaet klarer seg bra. Bruk heller pengene på medmennesker, ikke på ting til deg selv. Gi bort alle pengene dine, gi bort leiligheten din, klærne, maten, alt! Du er den eneste som ikke betyr noe i ditt eget liv. Det er den eneste måten å bety noe som helst på. At man ofrer seg for andre. Gir av seg selv, gir bort alt man har. Det er det som er et liv i luksus.
      Du kan begynne med å kaste mobitelefonen. De som lager den på fabrikker i Kina får nesten ingen lønn. Det er slaveri. Alle moderne plasmaskjermer lages i fattige land. Den er kreftfarlig å lage og mennesker lider og dør for at du skal være rik i Norge. Dette er det egentlig problemet. At folk må være fattige for du skal være rik. Global oppvarming finnes ikke. Det er bare en unnskyldning for å kunne gå på shopping med god samvittighet hvis man handler de riktige produktene til seg selv. Slutt med det nå. Det er nok døde. Det er nok lidelse. Ikke vær så gjerrig. Gi av deg selv.

    11. Hei, jeg leste tilbake til et innlegg hvor du opplevde søvnparalyse ofte, men forklarte også at du kunne rulle ut av senga med mye anstrengelse og føle smertene av å falle ned på gølvet, og at du har dratt deg selv rundt om kring i huset/leilighet, samtidig som det føles så ekte.
      Opplever/opplevd akkurat det samme selv, at jeg vokner i mitt eget rom men vet at jeg ikke er våken og med vilje kaster meg selv ned i bakken, ned trappene osv for å våkne, og smertene føles ekte.
      På starten hadde jeg en gjentagende frykt for at jeg aldri ville våkne opp hvis du skjønner?
      Jeg har funnet min egen teknikk for å våkne fort hvis jeg opplever dette, og det er å holde pusten (vet ikke om det får den «ekte» deg til å holde pusten også, men da føler jeg at kroppen gir tegn på at den trenger oksygen og derfor trenger å våkne asap.
      En annen morsom ting er at jeg begynte å oppleve dette etter jeg sluttet med Astral projections og lucid dreaming. Må virkelig si at Astral projections endret meg fra å være en ståfast ateist som mente at slikt bare er tull, til å bli litt mer åpensynt på det mystiske, for det er virkelig en vakker/ekstrem emosjonell opplevelse(spesielt på starten, men også nå) når du stirrer ned på din sovende kropp og at detaljene i rommet er 100% som det skal være og svært klart, samt som du kan se at du beveger på deg enkelte ganger og til og med puster!
      Beklager for en lang kommentar men måtte bare meddele alt dette med noen som har opplevd det samme, folk tror jo nesten jeg er sprø når jeg snakker om dette.
      Mvh,
      En norsk statsborger av mannlig kjønn og indisk etnisitet på 23 år, for de av dere som er så A4 og tenker at dette må være en kvinnelig følger under 20 år. Må nevnes at jeg også stilte meg litt kritisk til bloggingen din for flere år siden, før jeg innså hvor trangsynt jeg var og hvor intelligent og åpentsynt du er.

    12. Bekymret for global oppvarming, men flyr flere ganger på en måned enn de fleste gjør på flere år. Reiser på cruise som er en miljøversting. Bestiller billigprodukter fra Asia du egentlig ikke har behov for, produsert under dårlige forhold, og sendt opp hit på forurensede båter. Du gjør meg rett og slett forbanna.

    13. Hei!
      Jeg liker så godt innleggene dine for tiden, å hvordan du kommuniserer med oss.
      Likte godt OITNB, så alle episodene ferdig på en dag.. Hehe. Denne sesongen her syntes jeg var bra. Men jeg synes handlingen varer over så kort tid.
      Ha en fin dag videre, Sophie

    14. Ingrid: Tusen takk skal du ha! Det setter jeg enormt stor pris på å høre <3

      Ja, jeg er enig med deg! Men det er nok fordi det er basert på boken til Piper i virkeligheten, og tidslinjen for hvordan hun befant seg i fengsel. Spent på hva som skjer videre!

      Ha en fin dag du også, Ingrid <3

    15. Hanne: Det er sant, det er ikke bra å fly. Jeg har også bestemt meg for å roe ned på ferier til utlandet, og dro ikke på ferie i sommer. Jeg kommer til å fortsette å reise hjem til nord for å møte familien min, hit går det ikke tog og det forurenser like mye å kjøre bil opp hit. Jeg gjør mye for miljøet, selv om jeg ikke gjør ALT. Det må være lov å være bekymret, tenke på noe og bruke mye energi på det selv om man ikke lever et feilfritt liv. Jeg applauderer små skritt folk tar for en bedre verden, og jeg håper du kan gjøre det samme, for da kommer vi så mye mye lengre.

    16. Anonym: Skikkelig spennende! Jeg ELSKER at du deler din erfaring. Jeg har ikke opplevd det på lenge men skal absolutt teste om det skjer igjen.

      Og enig med deg, Astral Projections er noe av det sykeste og beste jeg har opplevd 🙂 Åpnet meg også opp!

    17. Hei! Jeg leste gjennom bloggen din for første gang på en stund, og hadde naturligvis gått glipp av noen innlegg. Da jeg kom til bunn av bloggen fant jeg ingen videre-knapp som lot meg lese videre. Er det jeg som er blind eller lite kapabel teknisk, eller er det med vilje? 😊 Muligens et døvt og dumt spørsmål, men sendes din vei med et smil! Digger designet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg