et lite sjokk på kvelden

Reklame | annonselenker: Nelly & na-kd

Jeg er i Harstad! Og her har virkelig ting ikke blitt som forventet da jeg fikk tidenes kjipeste avslutning på dagen.. Jeg kjørte hjem fra besøk, ante fred og ingen fare da en stakkars liten fugl kræsjer inn i frontruten på bilen min! Det er kanskje ikke så farlig for mange, men for meg er det forferdelig å skade et dyr eller menneske. Jeg fikk nesten sjokk og ropte høyt for meg selv i bilen, snudde og satte på blinklyset før jeg løp ut for å finne den stakkars lille. Dessverre var den død, eller muligens hadde den bare sjokk? Jeg ringte mamma og fikk råd som ba meg flytte den ut av veien, og etter å ha motet meg selv opp gjorde jeg det. Jeg var så redd for å ta i den og så gi den noe slags spasme-kramper med skum ut av munnen, det så jeg for meg. Men den lå helt livløs og varm med beina i været.. Utrolig kjipt i alle fall, og ikke så mye jeg kan gjøre. Men, jeg hadde det hyggelig før! 

Bukse: HER.
Topp: HER

Jeg har vært hos Stine Mari, hun feirer bursdag til helgen så vi har snakket en del om det, jeg introduserte henne for serien «you me her» som jeg har mast på dere om også, den er egentlig ikke SÅ bra, men helt OK å se på når man spiser for eksempel. Men det virker som om jeg tror det er verdens beste serie siden jeg snakker så mye om den, haha.. Jeg får bare oppheng. Vi tok ansiktsmaske også som jeg hadde med til oss, så herlig! Elsker koreansk kosmetikk og elsker merket Klairs, som disse var fra.

16 kommentarer
    1. Kjempe bra at du hjelp den å jeg har kosa masse med pusen min og ho har puddel krøller i magen sin da tenkte jeg på charlie hunden din har er så kul å fin jeg så en video dere du jobba på pc og han hjalp til skikkelig kos å se pus jeg også til med labbene sine ønsker deg en riktig god helg og sender varme klemmer fra meg til deg sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    2. Mammaen min gjorde akkurat det samme en gang. Hun satte seg ned med fuglen, holdt den i hånda og gråt litt for den i nesten en halvtime. Så plutselig våknet den og fløy sin vei!! Hun tenkte at den definitivt var død, men det var den ikke. Så det er ihvertfall en liten sjanse for at fuglen våknet igjen etter du dro… ❤

    3. Nå skjønner jeg ingenting. I forrige innlegg skrev du at du ikke har sponset avtale med Nelly eller NA-KD, men så kommer dette innlegget hvor du skriver “reklame NA-KD” øverst. Her virker det til å være ugler i mosen…kan du redegjøre for dette?

    4. Hei. Det er en ting angående kosmetiske operasjoner jeg lurer veldig mye på, og derfor spør jeg deg ettersom jeg tror du kan gi et fornuftig svar. Dette er på ingen måte kritikk for at du har operert, altså (så ikke les det med streng stemme, hehe). Spørsmålet handler om eventuelle fremtidige barn.
      Hvis du får barn, har du tenkt på hvorvidt det vil oppleves for deg at barnet ikke ligner på deg? La oss si at barnet arver nesen din. Har du tenkt over hva du vil si når barnet vokser opp og innser at du opererte nesen fordi den ikke var “fin nok”? Og dette barnet vil vokse opp med en mor som har fikset ganske mye på utseende, tror du dette vil påvirke barnet ditt til å vurdere det samme? Hvordan skal du isåfall få barnet ditt til å tro at han/hun er fin nok som han/hun er?

    5. Anonym: alle bloggere må merke innleggene sine hvilken side de er fra når de linker til plagg de har på. Dette gjelder uansett om de er sponset eller ikke, og har noe med skatten deres å gjøre:-)

    6. Hahha ååh kjenner så til det med “youmeher”. Den er ikke spesielt bra eller fengende, men det er liksom noe med den like vel som gjør til at jeg ser episode etter episode

    7. “..fikk råd som ba meg flytte den ut av veien, og etter å ha motet meg selv opp gjorde jeg det.” Du kan ikke mene det her? Så mye skrivefeil, og du er blogger? Forfatter? Hvordan går det an? Jeg bare lurer, sånn genuint nysgjerrig på hva greia er.

    8. Til anonym som svarer anonym:
      Selvfølgelig Er ikke bloggere pliktig til å merke innleggene sine hvis ikke de er sponset på noen måte.
      Er de sponset, det vil si gratis produkter, omtaler osv så skal de merkes.
      Har SophieElise merket innleggene med reklame for na-kd, så blir hun enten sponset med klær, betalt for omtale.
      Hun sier hun ikke blir sponset med klær fra verken nelly eller na-kd, da får hun nok betalt for å nevne de i innlegget, som er reklame for selve firmaet.
      Anonym som svarer Anonym: kanskje lese seg litt opp før man kommer med dumme uttalelser. Selvfølgelig er man ikke pliktig til å opplyse om alt man har på seg eller viser frem på en blogg, man betaler da ikke skatt av ting man ikke tjener penger på.
      ☺️

    9. Hei i går hørte jeg på hele lydboken din! Å elsket alt å følte jeg klarte tegne bilde av det du sa i hode mitt som om jeg så på fra livet ditt når ting skjedde i boken om det ga mening. Det jeg lurer på er du sa at Matias han var din store kjærlighet du nevnte og det mente du også i skrivende stund når du skrev boken. Hva tenker du om det nå mener du det enda? Å hva syntes kasper om at du skrev det nå som du er sammen med han.
      Elsket lydboken som sakt veldig flink du var å snakke!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg