hvor lenge skal det vare?

I dag fikk jeg en kommentar som sa «det er hyggelig at en kjendis har et så normalt liv som du, jeg kjenner meg igjen». Fint, men jeg ble nesten litt fornærmet? Et så «normalt» liv, liksom? Det høres så kjedelig ut. Og det er kanskje det, på mange måter. Jeg har ikke noe drama og jeg er ikke opptatt av at ting skal være så glamorøst, det er kanskje det som er normalt. Men jeg tror alle, også Kim Kardashian, har et «normalt» liv. Følelser er jo de samme, og oppleves likt selv om omstendighetene skifter.

I dag har jeg jobbet en del, og så gikk jeg og Linnea en liten tur. Vi fikk snakket om livet og jeg stilte spørsmål om ting jeg lurer på, og hun har som vanlig kloke svar. Vi har vært venner siden jeg flyttet til Oslo, og jeg setter pris på henne. Til høsten skal jeg i gang med noe spennende og hun er ekspert på området. 😉 

Altså, hvordan står jeg med beina? Ser ut som de skal knekke rett av. Skoene er fra Reebok og kjolen er fra Bik Bok.

Fine Oslo! Og så bare 15 minutter med bil unna sentrum.

Kasper plukket meg opp på vei hjem, jeg fikk sommerfugler i magen av å se han stå der med krøllene sine og litt brunfarge. Jeg gleder meg til en kveld sammen og føler meg enda nyforelsket, det er både slitsomt og helt fantastisk. Hvor lenge er man nyforelsket? Jeg har ingen fasit men vi har vært sammen i 14 måneder nå og likevel føler jeg det sånn.

14 kommentarer
    1. Hva skjedde med og åpne kommentarfeltet for å kommunisere mer med oss? Du var veldig flink til det de første ukene, men nå kommuniserer du jo mindre med oss en noen gang føles det ut som 🙁 Vet at du får en del stygge kommentarer, og hvis det er vanskelig og overse dem kan du jo kanskje få en moderator?

    2. Fine bilder 🙂 har vert sammen med kjærsten 1 år i går. Ennå kan jeg kjenne det kribler litt når jeg ser han i klær han kler godt 😉

    3. Jeg og min kjære vil si nyforelskelsen varte i 3 år. Vi møttes når jeg var 14, og han 17 år. Nå har vi vært sammen i 10 år, er gift og fått vårt første barn😊 Kommunikasjon, kommunikasjon, kommunikasjon! Key!
      Fundamentet vårt har alltid vært sterkt, og vi har begge hatt en visshet fra begynnelsen om at vi skulle være sammen resten av livet. Derfor gjorde vi valg og prioriteringer i hverdagen med hverandre i bakhodet hele tiden, slik at alltid «oss»/«forholdet» ble prioritert og ivaretatt. Noen syns kanskje det er dumt, vet mange føler man må ha en del fokus på seg selv og at man fortsatt må være «sin egen person» og «ha et eget liv» selvom man er i et forhold. Vi har derimot erfart at man fint kan være sin egen person i et forhold, og vi har lært at det kun er selvutvikling når man er i stand til å utvikle seg videre/sammen med et annet menneske. Hvis man har en holdning om at man skal være sammen resten av livet, er det bare å gjøre valg, handlinger og praktisere en type oppførsel ovenfor hverandre som vil fremme dette😊

    4. Svevende skikkelig kult å fint og Lyst innlegg du er toppers synes jeg og ønsker deg en riktig god søndag kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    5. Hei frøken, min samboer og jeg har vært sammen i 13 år. Vi ble sammen da vi var 17 år. Nå har vi to barn og en liten skrullete hund. Har man funnet den riktige å være med, forsvinner aldri den forelskelses følelsen( den kan forandre seg litt, men blir ikke borte). Kribling i magen og at man rødmer når han kommer. Forhold er hardt arbeid, der hovednøkkelen er kommunikasjon, har man ikke det vil det ikke fungere i lengden. ❤️

    6. Jer bor også 15 min unna Oslo, er så deilig å ha det rolig rundt seg der man bor og hvis man ønsker så er det bare å svippe nedom sentrum 😀

    7. Jeg og min har vært sammen i snart 5 år, å han gir meg fortsatt sommerfugler i magen. Klisje kanskje, men han må jo bare være min soulmate.
      Har følgt bloggen din fra starten, å er virkelig glad på deg og Kasper sine vegne som har funnet hverandre !!

    8. Har vært sammen med min samboer i fem år til høsten, har barn sammen og er fortsatt nyforelsket. Om man er heldig går det ikke over tror jeg ❤️ Som du sier, både slitsomt og helt fantastisk ☺️

    9. Jeg har vært sammen med kjæresten min i 8 år og er like forelsket enda, han er min beste venn og hjerter mitt hopper når han smiler til meg. Så jeg tror at hvis du finner en du kan være beste venn med men også få sommerfugler i magen av,, ja da kan det vare så lenge du vil 🙂 <3

    10. Å ha et “normalt” liv har for meg vært en drøm ganske lenge. Før kunne jeg ikke TENKE meg noe så kjedelig eller lite givende som et “normalt” liv. Jeg siktet for toppen, og har alltid sett for meg å bli superkjendis og famous like hell. Målet har vært å være eksepsjonelt god i det jeg driver med, enten det er fotografering eller noe annet. Kjent og dritgod skulle jeg uansett bli, liksom. Men så ble jeg syk da, og siden den gang så har målet vært å få et så normalt liv som mulig.
      Nå trenger jeg ikke lenger bli famous. Nå er det digg nok å ikke ha det helt jævlig og ville dø. :b Ting forandrer seg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg