det gikk ikke som planlagt

Reklame | annonselenker Nelly

Takk for tips til filmer på Netflix! Digger at jeg har så lik smak som mange av dere. Det er sjeldent venner klarer å tipse meg om gode filmer (sorry), men nå fikk jeg endelig mye bra! Hva bringer lørdagen hos dere? Jeg har forlatt sivilisasjonen litt, på en måte. Mobilen er i flymodus, jeg er alene og setter meg rett ned på gressplenen utenfor, ikke noe teppe som skiller meg og bakken, og så leser jeg. Jeg har fylt på med bøker den siste tiden, og akkurat nå leser jeg “vær snill med dyrene” for andre gang. Den gjorde meg inspirert til å skrive mer, på en annen måte kanskje, og det er nettopp det som er farlig ved å lese samtidig som man skriver selv. Jeg blir skikkelig fort påvirket, og måtte derfor legge boken fra meg. 🙄 Jeg savner å lese litteratur som står i stil med hva jeg selv skriver. 

skjorten min finner du HER / solbriller finner du HER. Jeg trodde ikke de skulle passe meg eller være noe kule i virkeligheten sånn egentlig, men wow jeg digger dem! 

Ellers kan jeg melde at jeg tok botox for to uker siden og denne gangen gikk det ikke helt som planlagt (jeg tar det to ganger i året). Hun jeg går til er en av de beste i landet på fillers, men likevel føles det som om pannen veier ett tonn nå, det er vanskelig å holde blikket åpent og jeg får en nesten klaustrofobisk følelse av hvor sunken jeg føler meg. Jeg har fått samme reaksjon tidligere, men da gikk det over etter en liten stund, et par uker om jeg husker rett. Jeg har i alle fall sjeldent følt meg så ufresh som etter at jeg tok botox nå, og jeg ser eldre ut på en negativ måte! Det går over da, og jeg har googlet så jeg vet det er normalt. Likevel er det så irriterende, føler meg så sliten i ansiktet. 

I kveld skal jeg være ensom og se på filmer! Deilig 😊 

13 kommentarer
    1. Kos deg mye i kveld Sophie :)!
      Gjerne kom innom min blogg og ta en titt på nye video dagboken min ( Dagens Outfit)
      🙂

    2. Kanskje slutte å ta botox da, du er jo så ung enda… Trenger ikke det, ser bare verre ut for folk på din alder 🙂

    3. Det er kjempe bra at du er ærlig synes jeg jeg har smørt meg på nesa mi for jeg var tørr på nesa mi ha en riktig god Lørdags kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    4. Det er kjempe bra at du er ærlig og jeg har smørt nesa mi for jeg var tørr på nesa mi ha en riktig god Lørdags kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    5. Kjøpte «vær snill med dyrene» da jeg skulle på ferietur nylig, og må takke for tipset! Veldig bra bok, og likte ekstra godt hvordan den er bygd opp.

    6. Tenk så mange fine, morsomme, triste osv filmer du går glipp av fordi du har så høye krav.. 🙁 Filmer og serier er jo ikke bare lagd for å få folk til å filosofere og tenke seg om og prate med andre, de er jo lagd også for å kunne underholde. For å kunne drømme seg vekk til et annet sted eller til er annet liv <3 Du hadde jo fordommer mot Mallorca og det viste seg jo å være en plass du likte veldig godt. Kan hende det er sånn med en del filmer du velger å ikke se fordi du har så høye krav :/

    7. Hvorfor er du nødt å skrive at du tar botox? Du blir bare mer og mer fokusert på utseendet ditt. Hvis oss nå heller hvordan du ser ut uten å bygge opp hele ansiktet ditt med gift

    8. Det er aldri for sent å være ung 🙂 I følge de som leser bloggen min så føler de nesten jeg er yngre nå enn jeg har vært tidligere.. tror det handler litt om å slippe seg løs, gjøre det man selv har lyst til, akkurat når man vil.
      Å være ung innebærer mye fritid og ikke fullt så mange plikter som man gjerne får når man blir eldre.
      Love you 🙂

    9. Anbefaler filmen “Split” ! Det er en psykologisk triller som viser en filmatisering av personlighetsforstyrrelse. Den er så “ekte” laget, og fremhever virkelig hvordan en psykisk lidelse kan fremstå både på innsiden og utsiden. En tøff – men sinnsykt bra film

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg