hvem sier man ikke kan få alt

Jeg og Kasper startet helgen med å kjøre opp til Ekeberg! Oslo er verdens beste by som har både by og mark så nærme hverandre. Gud så deilig det er å komme seg et lite stykke utenfor bråk og mas som kickstart på helgen, kun ved hjelp av ti minutter i bil! Hvem sier man ikke kan få alt 😍 

I kveld stikker jeg ut en kjapp tur, Fetisha har sin første dj-jobb og jeg skal støtte henne så klart. Gøy for henne! 

Ps! Jeg har lappen men enda ikke turt å kjøre noe særlig i Oslo. Lukeparkering er min verste fiende.. Faktisk vurderer jeg å ta et par kjøretimer her, slik at jeg slipper å tenke så mye på det. Tips på kjøreskoler i Oslo? 

15 kommentarer
    1. «Tempo» på Carl Berner, mye fokus på «bykjøring» og måtte lukeparkere etter hver kjøretime så lærte dette effektivt og trygt 😊

    2. Anbefaler Tempo Trafikkskole, de holder til ved Carl Berner/Sofienbergparken. Veldig dyktige og tilrettelegger slik at du får en trygg og god opplæring 😊

    3. Jeg kunne heller ikke lukeparkere, jeg var den som endte opp med å jukke bilen frem og tilbake uten resultater for så å gi opp. Helt til ei fortalte hvordan man faktisk gjør det. Kjør opp til den fremste bilen sånn at snuta på din bil er ca halvveis på den andre bilen, rygg og sving deg inn og snuten på bilen kommer naturlig på plass 😁 Wohoo!

    4. fint innlegg og kos deg masse jeg er på ferie nå men snart til bake håper du har det har det bra tenkte på pus som er på kattepansjonat hele tiden sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🙂♥️

    5. Min samboer er kjørelærer. Vi har «Kjelsås Trafikkskole».
      Kjempe flink og rolig trafikklærer. Kan absolutt garantere at du vil føle deg trygg og ivaretatt når du skal lære lukeparkering.

    6. Søk opp Enter trafikkskole på Facebook.
      Les alle anmeldelsene, du kommer ikke til å angre.
      Lykke til 😊

    7. Knut Wallem som holder til ved Smestad er en liten, men særdeles dyktig kjøreskole. Hele venninnegjengen min har tatt lappen sin der, og alle har blitt så dyktige og er kjempe fornøyde. De legger veldig opp til at du skal få fokusert på det du sliter mest med. Kjørelærerne er ganske unge så det er morsomme kjøretimer også!

    8. Anbefaler Cava Cruise Control! Hun er en så herlig dame og er utrolig flink. Veldig jordnær! Anbefales sterkt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg