et kompliment som egentlig er en fornærmelse

Uansett hvor mange fine tilbakemeldinger jeg får for panneluggen min klarer jeg ikke å like den selv. Det er ikke helt min greie.. Jeg fikk en melding på instagram som var sånn «nå ser du faktisk normal ut» og jeg tar IKKE det som et kompliment, haha. Jeg vet jo at mennesket som sendte meldingen ikke mente det som et kompliment heller forøvrig, det der er skjult bitching på sitt beste / verste. Nå får jeg bare vente til luggen har vokst ut slik at jeg kan skinne med min store panne!

Ellers har vi hatt en rolig men fin dag her i Kragerø. Spist lang frokost, drukket kaffe, kjørt til sentrum, spist på Tollboden (som var ganske oppskrytt), deretter gikk vi gatelangs og i sirkel for å ta inn atmosfæren. Folk her er så søte og i godt humør, jeg blir skikkelig inspirert til å jobbe hardt for å så kunne kjøpe et lite hus her! Eller et annet sted på landet.. Så fantastisk å kunne starte dagen med å mate høner, sette seg ned for å jobbe via pc og så bare nyte stillheten hver eneste dag. 

Nå skal jeg jobbe litt med sånt som jeg gjør. Finne inspirasjon til bok-coveret er første prioritet pluss en jobbsamtale med pappa klokken 20.  

31 kommentarer
    1. Hæ? Du kler jo den luggen så bra! Synes du ser helt amazing ut med lugg! Seriøst, ikke la den vokse ut! Du er nydelig😍

    2. Fikk selv lyst til å ta en liten ferie der! Syns luggen er fin på deg, du kler lugg og ikke lugg. Viktigste er uansett hva du synes om den selv, utenom det har ingen noen å mene om hva du kler og ikke kler!

    3. Svevende skikkelig koselig innlegg og du er som en svevende Drøm synes jeg håper du får e riktig god kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🙂♥️

    4. Ærlighet, jeg seriøst syns du ser så bra ut for tiden, du gløder, ser så lykkelig ut og er bare smashing 😀 love it!

    5. Fun fact: det er boplikt i Kragerø, så du kan enten handle feriehus/hytte som er kostbart eller et med boplikt og leie ut 😂 godt du trives! Hvis du liker gooood sjømat er Haven restauranten du burde spise på! Det er ekte håndverk fra kokker.

    6. Jeg er all for konstruktiv kritikk, men forstår meg ikke på folk som slenger dritt FOR å slenge dritt. Dessuten er du DRITFIN med panneluggen! Og du er veldig fin uten også.

    7. Jeg hadde også sånn elsk og hat forhold til lugg da jeg var på din alder 😄 syns du kler begge deler like godt🌸☺️👌🏼

    8. Jeg syntes den luggen kledde deg helt fantastisk… du minner meg om Brigitte Bardot i sine unge dager!

    9. Hva syns du om at hele gjengen fra morgen klubben kaller deg en dritt unge uten folkeskikk , og ville kaste deg ut av studio?

    10. Du ser ut som en gudinne med pannelugg da. Uten pannelugg er du sexy, med pannelugg er du sensuell. Hvis du skjønner? Fin både med og uten, men panneluggen gjør deg mer glamorøs i mine øyne <3

    11. Jeg synes du så veldig vakker ut med pannelugg! Og jeg synes du er modig som turde det, har selv hatt en slags visjon om at jeg hadde sett bra ut med det, men det forblir sikkert med tanken. Litt dumt egentlig, misunner deg for at du gjør tanker om til handlinger!

    12. Jeg digger luggen, jeg! Kjempefin. Jeg er skikkelig spent på hvordan coveret ditt blir! Det første var knallbra. Passet perfekt, og er veldig synlig og lett å huske! Er også spent på mitt eget bokcover … vet ikke helt hvordan det blir enda. :b

    13. Om du sjøl ikkje lika den så må jo du for all del spare den ut igjen:) men den var like kledelig som uten ♡

    14. Skjønner ikke hvorfor folk skal drive og kommentere pannen din (eller noe annet ved utseende ditt for den saks skyld)? Det fins ingen fasit på hvordan en panne skal se ut uansett. Din er bare “stor” hvis man sammenligner den med dem som har små. Jeg har f eks større panne enn deg, men hva skal man gjøre da? Skjønner ikke hvordan du orker å ta i mot så mye dritt som du gjør! Men stå på, Sophie! Heier på deg alltid 😀

    15. Du ser smashing ut, både med og uten pannelugg! Er virkelig ikke alle som kler begge deler, men det gjør du! Men mistrives du med det så trøst deg med at den vokser ut igjen og fortsett å rocke lugg frem til da ;*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg