Mål for denne uken

Reklame | annonselenke nelly

Jeg prøver å gi mandager en positiv følelse over seg. Dere vet, begynne med ny energi og nye muligheter!


Jobbfokus denne uken:
Jeg må sende over inspirasjon til bok-coveret mitt, det er så vanskelig å bestemme seg.. Skal det ligne på det forrige eller ikke? Jeg vil på en måte det, men samtidig har de ingenting med hverandre å gjøre og jeg ønsker ikke å forvirre leseren med at det er en oppfølger, siden det ikke er tilfellet. Jeg må sende over en inspirasjons-mail til salgsteamet i United Influencers slik at jeg får samarbeidspartnere som passer min profil (slike mailer sender vi en gang i uken men jeg har vært sløv i det siste på grunn av diverse). Få landet en kontrakt som er viktig for meg, ha bedre dialog med pappa på regnskap og godkjenne siste mixen av min leste låt som også kommer til høsten. PJUH.  

Privatfokus denne uken:
Lære meg å lukeparkere, det er umulig å ha bil i hovedstaden når jeg ikke kan det. Sååå kjedelig, men må gjøres.. Ha to visninger på leiligheten og sørge for at alt er perfekt til da. Lage middag hjemme (prøver å lære meg en rett i uken).

Relasjoner: 
Ha minst en kveld sammen med venner hvor vi legger bort mobilen og alle sosiale medier, kun fokuserer på hverandre. Det høres kanskje ut som den største selvfølgen i verden, men det er det jo ikke.

Kjole HER

Ellers: 
Jogge to ganger, en mil til sammen. Kjøpe en jakke som passer sommertider, lese ferdig boken jeg holder på med og planlegge sommerferien som mest sannsynlig går til Harstad, og kun dit. 

Dette kan jo bli en fin uke! Ikke verst å starte den i Kragerø heller. 

4 kommentarer
    1. Klær har en kostnad som ikke står på kassalappen – en kostnad for miljøet, klimaet og arbeidere. Klimagassutslippene fra det totale klesforbruket i Norge tilsvarer omtrent 800.000 biler. Store kleskjeder har makt til å presse prisene så lavt at tekstilarbeidernes lønn blir urimelig lav.
      Hvorfor reklamerer du for Nelly?
      Syns du det er viktigere at du får penger fra Nelly for å sponse dem, enn å ta vare på miljøet og arbeidernes sikkerhet og rettigheter?

    2. Kult innlegg synes jeg og du er en smart og lun dame synes jeg håper du for en skikkelig fin sommer å jeg sender varme klemmer fra meg til deg sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🙂♥️🦋

    3. Så nydelige bilder av deg. 🙂 hvilket kamera bruker du, redigeringsprogram og hva du gjør når du redigerer? 🙂 Elsker bloggen din! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg