livet jeg egentlig vil ha

Reklame | annonselenke Nelly

Tusen millioner takk til følgeren som tipset oss om å dra hit, til mikrohyttene i Kragerø. Stedet er ikke særlig markedsført på internett og jeg hadde aldri funnet veien hit på egenhånd, og jeg er glad for å ha oppdaget denne perlen. Altså, dyre reiser til utlandet i all ære, men dette er nok den fineste turen vi har vært på så langt. Ofte må jeg ha en ferie etter ferien (føles det som) fordi man har slitt seg selv ut med nye inntrykk og alt man skal oppleve. Her rekker kroppen å senke tempoet å bare.. nyte. Jeg er ikke det minste bekymret for å kjede meg heller! Ikke bare har jeg godt selskap, men vi kan gå ned til vannet, kjøre inn til sentrum, spasere rundt i området eller lese bøker.. Ah, det finnes jo ikke kjedelig spør du meg!

Den fine kjolen min får du HER! Og så koster den ikke noe særlig heller 🙂 

Mikrohyttene ligger cirka 20 minutter unna Kragerø sentrum. Konsepter består av to hytter som ligger noen meter fra hverandre, den vi bor på heter «kronen» og har best utsikt synes jeg. I tillegg bor eieren av stedet i sitt eget hus litt lengre bort, og er alltid tilgjengelig om man skulle lure på noe. Han har høner, kyllinger, kanin og en hund, det var en magisk opplevelse for meg å få hilse på dem. Jeg blir så glad av å være rundt dyr som oppriktig lever et bra liv. Vi fikk ferske egg fra hønene, det har jeg NULL problem med å spise. Det er jo slik det skal være!

Man tar selv med seg mat og sengetrekk, ved og diverse annet står de for. Det er ikke internett, men 4G på mobilen så det er null problem å ha kontakt med omverdenen. Elektrisitet er det også. Hytten er liten men fresh, og jeg gleder meg uendelig til å våkne opp her i morgen! Krysser fingrene for bedre vær, nå er det ovgerskyet og lett nedbør.

22 kommentarer
    1. Uff den luggen :/ Så lite kledelig! Ellers ser det veldig fint ut der, håper dere får noen fine dager!

    2. ..men Sophie Elise og Kasper da.. Egg er jo babyene til hønene. De venter jo bare på og klekkes. Hjerteskjærende for alle hønemødrene at eggene blir tatt i fra dem.

    3. Jeg syntes du er SMELLVAKKER med den panneluggen!!! Du kler den SÅ bra! Behold den i evig tid plis. Bruker normalt ikke tid på å kommentere (typ leser og går videre til neste blogg), men når jeg leste kommentaren over klarte jeg ikke dy meg. La oss heller heie og si positive ting til/om hverandre!

    4. Det er helt utrolig hvor latterlig dårlig du er på rettskriving, du som lever av å skrive… “Altså, dyre reiser til utlandet i all ære”…NEI! Det skrives ikke sånn! Om du på død og liv ønsker å bruke “i all ære” så må du omformulere. All ære til dyre reiser til utlandet.
      Foresten, hva tenker du om at Loven og Co maler et bilde av deg som en bortskjemt drittunge, som ikke eier folkeskikk?

    5. Hva syns du om at i podcasten til morgenklubben med Loven og co snakker de dritt om deg? Sier du er en bortskjemt drittunge uten like, ingen de vil ha på besøk igjen osv. Syns det er litt unødvendig i en podcast alle kan høre på jeg da men

    6. Klær har en kostnad som ikke står på kassalappen – en kostnad for miljøet, klimaet og arbeidere. Klimagassutslippene fra det totale klesforbruket i Norge tilsvarer omtrent 800.000 biler. Store kleskjeder har makt til å presse prisene så lavt at tekstilarbeidernes lønn blir urimelig lav.
      Hvorfor reklamerer du for Nelly?
      Syns du det er viktigere at du får penger fra Nelly for å sponse dem, enn å ta vare på miljøet og arbeidernes sikkerhet og rettigheter?

    7. Hvis du likte Mikrohyttene hadde du elsket Trehyttene i Gjerstad, det er ca en time lenger sør og inn i landet. Sjekk ut nettsiden deres eller søk etter dem på Facebook. Et helt fantastisk sted!

    8. Mikrohyttene er vel verdt besøket, var der i vinter og synes det var helt fantastisk! Å våkne til naturen på utsiden av de store vinduene , og å oppleve en sjelden luksus; stillhet og ro. Utover det var kjolen kjempefin, har lignende fra Part Two som viser seg å være umulig å oppdrive , men denne fra Nelly var utsolgt i de fleste størrelser dessverre:/ Mange snedige kommentarer i feltet her, men spør du meg var luggen kledelig, radio vas ler du vel av, klær må man ha, en blogg lever av sponsorer vil jeg tro og kos dere med eggene fra den blide verten;) Enjoy, og sov godt! 😊💤

    9. Så gøy med innlegg! Etter beskrivelsen frister det å ta en tur!😄 tusen takk for fos beskrivelse, nyt oppholdet!😄

    10. Så bra du har oppdaget denne perlen av hytter i Kragerø! Jeg selv er født og oppvokst i Kragerø(Sannidal) og det er sååå fint området. Selv om disse hyttene er lite reklamert for som du nevner, er de svært ettertraktet. Mye går på “word of mouth”. hyttene blir ikke mindre poppis av at du gir de good reklame på bloggen nå 🙂 Skulle du like å bli bedre kjent med Kragerø, vises det på God Morgen Norge kommende Fredag. Nyt oppholdet og kos deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg