et lite eventyr om natten

Reklame | annonselenke Nelly

Herregud, for en kveld jeg endte opp med å ha! Da jeg kom hjem fra byen i to-tiden ble jeg møtt av mamma som var på vei opp i skogen for å hjelpe et lam. Stakkars liten hadde kommet bort fra moren sin, så mamma, dyre-elsker som hun er, skulle så klart redde situasjonen midt på natten. Meg, full og forvirret ble så klart med, uten vett til å bytte sko engang så der løp jeg rundt i fjellet med høye hæler 🙄 😂 Det ble litt av en kamp for lammet var jo så klart både redd og uvillig til å forstå at vi bare skulle hjelpe, men det ordnet seg til slutt. Slike “eventyr” elsker jeg med å være i nord! Det hadde vært en drøm å kunne bo på gård en gang når livet har roet seg litt ned, jeg elsker dyr! 💖 🦋

Jeg ville også minne dere på at vippeserumet jeg bruker, Komorebi er nå på 60% og koster bare 199 kr! Resultatet er helt vilt, og så klart testes det ikke på dyr. Annen nyttig info er:

💖 Du får garantert resultat etter 4 uker.
💖 Produktet er det eneste på markedet som har gått igjennom og bestått alle tester. Det er altså helt trygt!
💖 Komorebi er utviklet og produsert i Sverige, og har milde ingredienser slik at du slipper unna allergiske reaksjoner (som jeg f.eks fikk med iGlow).
💖 Bruk serumet morgen og kveld de første fire ukene, senere holder det å bruke annenhver dag. Jeg tar det kun på et par ganger i uken for vedlikehold. 

Du finner link HER! Jeg har allerede fått masse tilbakemeldinger fra lesere som er så fornøyde, det gjør meg glad. 

Nå skal jeg sette meg ned å se på serie, kom gjerne med tips om dere har. Jeg har allerede sett Rain og Handmaids tale etter tips fra dere, og likte VELDIG godt. 

27 kommentarer
    1. “og så klart testes det ikke på dyr” (Komorebi)
      … Skriver du så fint, mens du fortsatt overser den tidligere kommentaren om at SkinCeuticals tester på dyr.

    2. Hei Kari! Jeg mailet hudpleieren min og har sagt jeg må slutte på produktene, og om de har noe annet tilsvarende som ikke tester på dyr. Kommer med en update på det, og takk for tilbakemelding.

    3. Vet du hva Sophie, klapp på skulderen til deg! ENDELIG! SLIK skal det være. Føles det ikke godt å stå for dine egne hjertesaker 100%? Kan anbefale deg å sjekke ut blant annet Paula’s Choice, som er et mer “medisinsk” hudpleiemerke (SkinCeutical-ish)
      Her har du mitt neste spørsmål – du er imot pels- og kjøttindustrien, men likevel er det OK å kjøpe skinnvesker fra Louis Vuitton som er laget av skinnet til AKKURAT DEN SAMME NORSKE kua som du nekter å spise. Hvorfor?
      https://www.nrk.no/rogaland/verdens-fremste-luksusmerker-sverger-til-norske-dyr-1.14049526
      Du kler så sykt mye bedre å stå for det du sier enn å kle deg med lag på lag av dobbeltmoral. Bare sier det. Lykke til!

    4. Du burde kanskje gå tilbake og endre på innlegget fra i går og skrive at du nå har blitt oppmerksom på at de tester på dyr 🙂 Siden du anbefalte produktene så varmt.. Kanskje mange ble interressert i å prøve det selv, men mister interessen om de blir ordentlig opplyst. Og du burde bli flinkere til å gjøre research på produktene du bruker, anbefaler og reklamerer for. Hvis dyrevelferd liksom er en av dine «hjertesaker» burde du ta deg tid til det 🙂 Hender litt for ofte at du reklamerer for eller nevner produkter som er testet på dyr, og ikke bare ser det uheldig ut, du vil vel egentlig ikke bruke det selv heller.

    5. Åh, jeg vil absolutt anbefale sesong 1 av Fargo. Første episode er litt treg og lang, men avgjørende for resten av fortellingen. Jeg så hele på en og en halv dag. Ligger på HBO.

    6. Jeg ligger på sofan å ser serien “blank” på NRK appen på ps4. Ungdoms serie ganske likt Skam.

    7. Du bør se “safe” på netflix, veldig spennende serie! Glitch, også en veldig spennende, australsk serie.. ( Bare hold ut første episode, for det virker kanskje “spesielt”) The ozarks.. the killing, the affair ( veldig bra!) .. ja, de jeg kom på i farta. Leiter etter noe nytt å se på selv..:)

    8. Jeg begynte nettopp å se på “The Affair” – de har den på HBO Nordic. Er på episode 4 nå og liker den veldig godt! Mye kulere vri på den serien enn jeg trodde 🙂 “Dark” på Netflix er også veldig kul, den er tysk!

    9. Savner flere oppdateringer her såå mye 😭 Føles ut som om du nesten aldri blogger mer enn ett innlegg om dagen lenger, det er isåfall sjelden. Men håper du har det fint hjemme i Harstad!

    10. Hvor mange av dere som har kommentert her har lest innlegget? Det virker som dere er mer opptatt av å kritisere enn å k9mmentere. Det heter kommentarfelt, ikke kritikkfelt. Jeg skjønner godt at bloggere stenger for kommentarer når det bare er kritikk å få, de skal gå en tynn, strak linje, uten å ha lov å trø utenfor og gjøre feil, for da er dere gribbene der med en gang. Anbefaler dere å lese Vær varsom, kjære menneske av Ann-Heidrun.
      Hvis dette er en serie som hjelper deg å holde huden fri for kviser, bruk den, selv om den er testet på dyr. Alle disse kritikerne bør være klar over at det meste av medisiner faktisk er testet på dyr mens det er forsket frem. Takker de nei til medisiner og? Kritiserer de venner og familie for å bruke medisin? For jeg tenke at du bruker denne hudpleieserien av medisinske grunner, nemlig kviser, forsett med det om det ikke finnes alternativer.
      Har sett familien din på bloggerne, de framstår som snille, kloke folk og nå har mammaen din virkelig bevist at hun er et utrolig snilt og fint menneske, de fleste som hører et lam breke etter moren sin bryr seg ikke, de irriterer seg bare over bonden som slapp ut dyrene.
      Snille du som hjalp henne og lammet, selv i høye heler.

    11. Hahahha ser for meg deg oppå fjellet full og med høye heler midt på natta😂😂 HVOR mange andre hadde gjort det for det stakkars lammet liksom! Sophie du er en legende <3

    12. Hei! Jeg har brukt serumet i 8 uker, og ser ikke stor forskjell. Jeg har bare brukt det en gang om dagen. Hvis jeg glemte det en dag tar jeg heller to ganger neste dag. Hva tror du er grunnen til at jeg ikke ser resultater?

    13. Du må se «the 100»! Sjukt bra serie som har 4 sesonger på Netflix, da blir det ikke sånn at du ser en sesong og så må man vente sykt lenge før neste sesong kommer 😄 jeg begynte også på en ny serie igår som heter «salvation», den likte jeg også veldig godt så langt !

    14. Det er visst alltid 60% rabatt på dette vippeserumet, noe forteller meg at der aldri har kostet mer enn 199,- Bra salgstriks da, jeg faller for det denne gang, og produktet er bestilt! Spent på om det funker på meg 😀

    15. Komorebiserumet er sykt oppskrytt og hyped opp av bloggere.
      Absolutt ikke verdt ei krone. Funka ikke på meg!

    16. Komorebi funker på meg selv om jeg glemmer det veldig ofte så veldig glad for at du anbefalte det! Reagerer selv på iGlow så det passet meg perfekt 😁
      Dere som sier det ikke virker og sier det er kjøpt og betalt det hun skriver og meningene ikke er hennes, tenk dere om, funker alt som funker på venninna di på deg? Nei, vi er alle forskjellige og det som funker på noen kan hende det ikke funker på deg☺️
      Har vell ikke kommentert på noen år på bloggen din men synes virkelig du fortjener skryt nå Sophie. Du blogger variert, er ærlig og gode tekster. Har vell fulgt deg siden før “bloggkrangelen” med TCMN og synes du gjør det bedre nå enn noen gang!
      Stå på videre å husk at du er fantastisk akkurat som du er Sophie☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg