forelsket i livet

Denne kvelden skal vi feste litt hjemme i leiligheten først, før vi beveger oss mot Cirque le Soir, en nattklubb jeg har hørt mye bra om. Min tidligere samboer Ariel jobbet jo faktisk der en periode! De kaster liksom nakne dverger rundt i lokalet, haha. Ellers har dagen vært fin, selv om jeg ble nervøs da vi gikk langs gatene her fordi det var så mange folk. Jeg får masse rare tanker om at det plutselig skal bli terror og må virkelig jobbe for å være rolig, haha.. Så teit. 

Jeg elsker livets kontraster forresten! I kveld er jeg her, og i morgen er jeg hjemme i flyttekaos og fortsettelsen av det nye kapitlet i livet mitt. Et liv med rekkehus og samboer. Jeg er så utrolig lykkelig for akkurat det at jeg nesten må klype meg selv i armen for å sjekke om det er sant. Dessuten har jeg en bra flyt på jobb om dagen, det er deilig å ikke henge etter på ting. Jeg har jobbet så hardt i så mange år med kun karriere i fokus, nå har jeg en sunnere balanse på det – før var det enten kun jobb, eller kun fest. Det er mulig å balansere. Jeg ser frem til en sommer med flytting, Kasper og venner. Tenk hvordan livet har forandret seg, det er bare to år siden jeg var sammen med en voldelig kjæreste og nå er liksom ting snudd om.

19 kommentarer
    1. I går så jeg filmen “London has fallen” og det er kjempemasse terror i den, fikk nesten frykt selv. Men vi må prøve å ikke ha terror frykt! :/

    2. Du er så fin, men dette bildet var skikkelig overredigert, hva skjer med huden? Haha.. Ser ut som om du har gjort det på 2 min i en eller annen billig app. Du er så fin naturlig, du trenger ikke å redigere!

    3. Ikke for å være veldig politisk korrekt, for er jo bare en bagatell. Men så vidt jeg vet er ikke «dverg» et ord som blir brukt i den settingen lenger, vi sier heller kortvokst. Jeg har hørt at dverg blir litt som å bruke n-ordet. Ville bare si ifra i tilfelle du ville endre det før det evt. blir en «greie»! Ellers digger jeg deg! Du er utrolig kul og viktig

    4. Spesielt nydelig bilde av deg, Sophie! Kos deg masse i kveld! Har jobb imorgen, men været tvinger meg til å ta et par pils.. seize the day?

    5. Det er vondt å høre hva eksen din gjorde mot deg, er glad du har det bedre og kom deg bort fra ham. Det har du fortjent!

    6. Fortår ikke at en kan være voldelig mot en person me det smilet og deilige kroppen din… helt ubegripelig…

    7. Jeg skjønner ikke at flere ikke reagerer på det her? Du er utrolig uviten som bruker ordet «dverg». For ikke å snakke om at du bare slenger ut at «de kaster nakne dverger rundt i lokalet» og legger på en «haha», som om det kun er humor og ikke ufattelig nedlatende.

    8. Kan du skrive litt om den uteplassen (evt innlegg, hva man bør se å ikke i london). Var det vanskelig å komme inn der? Overpriset inngang osv?:)

    9. Det virker som mange tror du hadde en kjæreste som var voldelig mot deg, men det var han vel ikke? Han ble vel dømt for vold mot noen en gang dere var ute på byen, men ikke deg? Eller tar jeg helt feil nå?

    10. til de som skriver at han ikke var voldelig, trenger ikke å være bare fysisk vold, han tålte jo ikke alkohol og var sikkert psykisk ødeleggende.

    11. WOW! Kjære Sophie, dette bildet var bare aldeles nydelig! Du ser så UTROLIG bra ut når du smiler med tennene! Du er så flott <3

    12. Til dere som reagerer på ordet “dverg”: Har dere virkelig ikke annet å gjøre enn å sitte på nett og lese med lupe for å finne noe å bli krenket av? Om man bruker ordet dverg eller om man sier kortvokst, har vel ingenting å si; alle forstår jo hva man mener uansett. Rart hvordan “dverg” liksom har blitt et stygt kallenavn på lave mennesker, mens ingen reagerer dersom man kaller en høy person for en “kjempe”.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg