en dag i London

Reklame | annonselenker Nelly & apprl

Meg og Vita.

Helt siden jeg gikk ut av videregående har jeg vært litt “redd” for jentegjenger. Enkelte traumer sitter jo igjen fra oppveksten, så klart. Nå er jeg i London sammen med seks jenter, og selv om alle er helt supre merker jeg at jeg sliter med å ta ordet helt i starten. Men så løsner det for meg, jeg innser at folk er snille og at det går fint å bare være meg selv. Alt er helt topp! Et personlig mål: bli flinkere til å utsette meg for sosiale situasjoner. Man vokser masse på det. 

Sko HER (de er på 70%)  // tights HER // Topp HER // 

I dag delte vi oss i to – jeg og jentene over dro på shopping uten å faktisk kjøpe noe, de andre dro på lunsj. Perfekt at man kan dele seg opp å gjøre som man selv vil uten at det blir sure miner. Nå passer jeg på å tømme mailboksen samtidig som de andre sover, da kan jeg nyte kvelden litt ekstra uten å ha noe hengende over meg 🙂 Jeg håper dere har det fint! Vi har hele dagen i morgen også, så om noen har London-tips, sleng de over! 

13 kommentarer
    1. Dere må besøke matmarkedet i Camden!! De har sikkert masse digg vegetarmat der<3 Kos deg videre i London, det er virkelig en fantastisk by

    2. Glemte å skrive dette, Camden er generelt en sykt kul plass å bare gå rundt i gatene i, så hvis du ikke har vært der så anbefaler jeg deg virkelig å dra!

    3. Anbefaler Wahacha i Soho! Helt fantastisk sted med vanvittig god mexicansk streetfood! Gode priser og nydelige drinker i tillegg.

    4. Verdens beste veggismat (og gode cocktails) finner du på Mildred, de har ett par lokasjoner i London, blandt annet en typ 5 minutter fra King Cross. Mildreds er sånn middles fancy, veldig avslappet. Hvis du vil prøve noe litt stivere og helvegansk, gå for The Gate, også litt ymse lokasjoner rundt i London, google for å finne den som er nærmest deg. Det er helt sinnsykt god mat og veldig classy stemning.
      Camden er gøy, men veldig turistfelle, unngå det i helgene, bedre å gå der i uke-dagene. Og du må over broen for å komme til det virkelig kule markedet og de bra butikkene.

    5. Hvordan kamera har du og er du fornøyd? Vil kjøpe et kamera i den størrelsen det ser ut som ditt kamera er i, haha.
      Kos dere i London, jeg er sjalu!!

    6. Hei. jeg prøvde å lete etter innlegg der du snakker om huden din, men ga fort opp og tenkte jeg kunne legge til et lite tips her. Jeg er ei jente som har slitet med uren hud siden jeg ble tenåring, jeg trodde at dette var noe jeg skulle vokse av meg, men nå er jeg 27 år og har enda ikke blitt kvitt det. Så etter mange år med både ungdomskviser og voksen kviser kommer jeg med tidenes beste tips. Har du prøvd LUSH sin Mask Of Magnaminty? Alle nuppene jeg hadde ble borte, den fete hunden min ble mindre fet og sist men ikke minst jeg har ikke hatt en eneste ordentlig kvise etter jeg startet med denne (bank i bordet)!! tenk, 14 år med kviseplager og denne endret alt over natta. når jeg sier ordentlig kvise mener jeg, ingen vond, stor, rød kvise som bruker en uke på å forsvinne. har jeg antydninger tar jeg den på og dagen etter er den redusert hvis ikke borte. Jeg vet hva kviser kan gjøre med selvtilliten, jeg vet hvor vondt det er og jeg har aldri funnet noe som funker før nå. jeg bruker denne masken hver dag vel og merke. jeg nekter å gå tilbake til kvisetiden! billig, suuuper drøy og fantastisk. er verdt forsøket, lover!

    7. Vist du er fan av Harry Potter, så reis og besøk The making of Harry Potter 😃 Magisk opplevelse !

    8. Herregud så fin du er, Sophie! ❤️
      Hvor mye redigerer vita seg i ansiktet på Instagram egentlig? Ser jo ikke ut som samme jente på disse bildene og de hun legger ut selv 😬

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg