Nå reiser jeg til…

Herregud for et vær det er! Nærmere 30 grader, jeg måtte ta en kald dusj tidligere i dag fordi jeg ble helt ødelagt av å sitte inne i varmen. I dag har jeg skrevet på boken, planlagt mer av flyttingen (kjedelige ting som flyttebil, vask av leilighet osv) og så har jeg mailet litt. Skrivelysten på boken er så som så, men redaktøren min Erik Møller er en fantastisk dyktig i jobben sin, om jeg står fast er det ingen som kan gi meg motivasjon som han. Der hadde jeg flaks! Det blir skikkelig spennende å gi den ut, når jeg leser den fra start til slutt kjenner jeg sommerfuglene i magen.. 

Fikk helt vilt mange spørsmål om denne jumpsuiten i går. Den er fra BIK BOK 🙂 

Denne helgen skal jeg faktisk ha et avbrekk fra all jobb, det er på tide. Akkurat nå sitter jeg på flytoget, om et par timer reiser jeg til London. Dajana feirer bursdagen sin der og har stelt istand med en full jenteweekend, noen av dem kjenner jeg fra før av, andre har jeg ikke møtt tidligere. Jeg synes alltid det er nervepirrende å møte nye mennesker i en sånn setting, men jeg prøver å ikke overtenke men heller nyte at jeg skal få noen dager borte. Og så fortjener Dajana en fantastisk feiring.

11 kommentarer
    1. Lykke til med motivasjonen! Håper den kommer snikende tilbake ganske snart 🙂
      Kos dere masse i London ❤️

    2. Måtte motivasjonen komme fort tilbake! Spent på boken din 🙏🏻
      God tur til London! Håper dere får en fin fin weekend! Og gratulerer med dagen til Dajana

    3. hvorfor tar du ikke bare flybussen som går ca rett utfor vinduet ditt? billigere enn å ta flytoget…just sayin´

    4. Kan hun ikke få bestemme selv hvordan hun skal reise? Herregud, alt folk skal legge seg borti… Hvorfor passer du ikke litt mer på deg selv og litt mindre på andre? Mye bedre. Just sayin’

    5. Er vel heller Farmen-utfordrer du reiser som, hehe. Tipper det blir nye unnskyldninger for å ikke blogge (evt. Forhåndsakrevne innlegg) fra og med mandag 🙂

    6. til anonym som svarer anonym: hvorfor så hårsår? det må da være lov å komme med et spørsmål uten at andre blir butt hurt…. ikke sikkert Sofie var/er klar over at det går flybuss rett på yttersiden av der hun bor. enklere å hoppe på EN buss å gå av på Gardermoen enn å måtte ta buss/trikk til Oslo S og tog videre derfra

    7. Hei Sophie Elise:)
      Jeg leste boken din og jeg må bare si at den var såå bra ! Fikk et helt annet inntrykk av deg, jeg leser vanligvis ikke bøker men leste ut hele boken din på kun 2 dager ! Haha
      Du er meget dyktig til å skrive!:)
      Hilsen jente 30 som har lest bloggen din lenge ❤

    8. Den nye sminkekolleksjonen din…VÆR SÅ SNILL og si at det ikke er glitter laga på mikroplast?? Det er et ENORMT stort miljøproblem

    9. overtenke ? hvorfor kaste bort energi på noe du har bestemt deg for å gjøre -hva med å bare værr deg selv og nyte opplevelsen ?
      Vær deg selv! En original er mer verdt enn en kopi.

    10. Jeg gleder meg SÅNN til å lese boken! Er sikker på at den blir veldig, veldig bra.
      Elsker forresten jumpsuiten der, har den selv! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg