sommerens heteste badetøy!

Reklame | reklame: mymuse

Noe jeg gleder meg til i tiden fremover: flytte inn i ny bolig, laste ned masse lydbøker å legge meg i solen på min egen uteplass (!) i en fin bikini eller badedrakt. Jeg har fått et par nye i samlingen, og plukket ut disse to under som favoritter fra mymuse! Koden “Sophieelise20” gir 20% på alt hos dem, inkludert undertøy så klart! 💕 Er det ikke deilig med badetøy og undertøy som holder samme kvalitet i flere år? Min første BH fra mymuse har jeg enda, jeg fant frem innlegget jeg skrev den gang.. HER har du link. Bruker de samme tingene enda, jeg. 

Selv om jeg egentlig ikke har tid til det, tyvstartet jeg litt på solingen i dag. Det er så sjeldent jeg finner badetøy som passer og i tillegg ser fint ut, størrelsene mine er ganske umulige siden jeg har former men likevel er smal. Hvem flere har opplevd å dukke opp fra bølgene uten bikinitoppen man tidligere hadde knytt så stramt på, fått frivillig under-boob eller en badedrakt som graver hvor man ikke skal grave? Not anymore! 😊 

Overdelen min finner du HER. Det aller meste av badetøy er allerede utsolgt hos dem siden det ble så populært, så jeg ville vært rask – eventuelt tatt en titt på undertøyet deres, som er helt MAGISK.

Overdelen finner du HER

Selv om MyMuse har badetøy og dette innlegget i hovedsak skulle handle om det, må jeg bare tipse dere om alt undertøyet deres. Det er populært for en grunn! Her finner du noe for enhver størrelse og smak. De fine nattkåpene mine som dere alltid spør om er fra denne nettsiden, og når jeg først bruker BH kan du banne på at de også er MyMuse. Flere av dem har jeg hatt siden 2014 og de er enda like fine! Det beste? De har tidenes kundeservice. Så om noe ikke skulle passe eller gå i stykker, er det bare å sende varen tilbake så får du nytt. Dette har jeg hørt fra flere venninner som er “ikke sponsa” kunder, om det skulle være noen tvil.

Alt undertøy finner du HER. De har fått inn masse nyheter nå også! 💋 Husk at koden “Sophieelise20” gir 20% rabatt på ALT! 

12 kommentarer
    1. Heia Frøken 😊
      Eg må bære fortell deg nåkka.. Eg syns du har, den herligste og mest genuine latteren😍 Ble gla innerst i sjela, når du flira på “Sofies verden”❤
      Ønska deg en super kveld😊
      Hilsen Elisabeth

    2. Kvalitet på bade-tøy er så viktig, og så utrolig vanskelig å finne. Ikke bare skal kvaliteten være der, men det skal sitte perfekt, holde seg bra på en hel dag på stranda, både under soling, svømming og lek.

    3. Hei fine Sophie ☺️ Kan du vær så snill ta hele bilde av kjøkkenet deres? Synes den var veldig fin 😍

    4. Mente på kjøkken av der du tok bilde av Kasper (da han var på kjøkken) ☺️ norsken min er dårlig : håper du forstår mæ

    5. Har sverget til undertøy fra MyMuse siden du skrev om det for flere år siden, lite som slår det!
      Hvor lenge varer rabattkoden?

    6. Hei nydelige du!:D
      Kom til å tenke over hvor rart det er at jeg aldri har lagt igjen en kommentar på bloggen din i og med at jeg har lest den i såpass mange år. Helt ifra du gikk på Heggen faktisk, litt rart å tenke på egentlig. Etter alle disse årene hvor jeg har fulgt deg føles det på mange måter som du er en slags fjern veninne haha<3
      Uansett, meningen min med denne kommentaren var egentlig bare å takke deg. Takke deg for at du er deg, og fordi du har betydd så mye for meg. Ærligheten din rundt det du føler, tenker og har gått igjennom i løpet av årene settes så stor pris på. Virkelig. Du er så flink og inspirerende!
      Ville også bare nevne at to jenter i klassen min holdt et foredrag om boken din som særemne for noen månder siden. Vi går også på Heggen, og det skapte en ganske stor diskusjon i lunsjen etterpå. Skulle ønske du kunne hørt alle de fine tingene som ble sagt om deg!
      Anyways.. Love you lots Sophie! Du e rå!!

    7. Hei!
      Så artig å sitte å se på gamle episoder av deg på bloggerne.
      Artig å se hvor mye du har utviklet deg som person fra da kontra i dag!
      ps, du er nydelig! <3

    8. Hei Sophie! Dette er ikke relatert til selve innleget, men håper du ser det uansett. Yulin starter om ikke lenge og jeg blir kvalm og fortvilet bare av å tenke på det. Har du noen tips til hva man kan gjøre for å få en stopper på den grusomheten? Heldigvis er det større profiler som prøver å gjøre noe med det, men føler så liten nytte:(

    9. Tenkte å bestille bikini overdel derfra, men er usikker på strl. Har ganske store pupper. Hadde hjulpet om du kunne informere om hvilke strl du har i dine bikinier derfra?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg