dette er en stor dag i livet mitt!

Jeg har enda ikke helt lært meg det med å smile på bilder. Så da blir det som det blir, hehe. I dag har vært en stor dag for meg, jeg skrev nemlig under kjøpskontrakt for rekkehuset! Jeg visste ikke hvordan jeg skulle oppføre meg i møtet, der kom jeg løpende inn etter trening med extensions alle veier, og på andre siden av bordet satt et gift par med et barn i magen som selger til meg. Jeg er ingen tankeleser, men hadde jeg vært dem hadde jeg tenkt “hva i all verden skal hun med et rekkehus rett ved skogen”. Noen ganger slår den tanken meg også, det er som om jeg har tatt skikkelig rakettfart mot å bli voksen, sånn helt plutselig. Men det føles bare rett. Derfor smiler jeg som på bildet over, uansett om det er litt rart. Jeg må forresten takke flere av dere for en ting: hadde det ikke vært for dere hadde jeg aldri turt å smile på bilder. Men jeg har fått så masse fine komplimenter for det, som jeg virkelig har tatt til meg. Tusen takk! 

Shorts og genser er fra Bik Bok, sandelene er gamle fra Nelly og neglene har jeg ordnet på Eger. 

Jeg har – etter mye om og men – bestemt meg for å selge leiligheten jeg bor i nå. Jeg kommer tilbake til dere med mer informasjon så klart! Jeg ville først leie ut, men etter å ha regnet på det sikkert 10 ganger bestemte jeg meg for å selge. Så den kommer senest ut for salg i starten av Juli – så alle som skal kjøpe i Oslo, ha meg i bakhodet! Jeg er sikker på at leiligheten vil gjøre noen veldig lykkelig ❤️ Pluss jeg har jo pusset den opp til den store gullmedaljen, haha.

Denne sommeren kommer til å bli stressende og uten noen ferie, men det gjør ingenting. Dette er oppladning til et nytt kapitel, i et nytt hus sammen med mannen jeg elsker over alt på jord. Jeg gleder meg enormt til å ta dere med videre på reisen og inn i en ny epoke av livet! Hvem vet hva fremtiden vil bringe, men tenk når dere får følge meg når jeg får barn, gifter meg, gjør nye ting i karrieren.. ALT. Og så har flere fulgt med siden jeg satt på jenterommet og var 16 år gammel. Det har vært kjærlighetssorg, drømmer, håp, kaos og vi har gått de stegene sammen. Det er fantastisk. 

37 kommentarer
    1. Så sykt stolt av deg, fine gode deg! Har fulgt deg fra start og bare den utviklingen du har hatt de siste par årene er bemerkelsesverdig. Du viser deg som svært reflektert, god selvinnsikt og rett og slett som et godt menneske tvers gjennom. Unner deg alt godt for framtiden og gleder meg til å følge deg videre ❤️

    2. Gratulerer! Så gøy og kunne skape noe nytt og egent sammen med han du elsker, som blir deres <3 Ser fram til bilder!

    3. Tenk at jeg har følgt bloggen din siden du startet!!!!! Jeg er så stolt over deg❤️ Føler litt som du er min venninne, selv om du aldri har sitt meg eller vet hvem jeg er. Det er litt rart. Men bryr meg veldig mye om deg! Lykke til med all flytting, gleder meg veldig til å seee😍😍
      Klem fra meg

    4. Har fulgt bloggen din helt siden start, og jeg blir oppriktig glad på dine vegne for at du har det så bra. Jeg synes du virker som et utrolig fint menneske. Du har inspirert meg så mye, til å ta mer riktige valg i hverdagen. Jeg håper vi får følge deg i mange år til. Takk for at du deler på godt og vondt. <3

    5. Gratulerer!:)
      NB: måneder skal skrives med liten forbokstav når det er norsk. Er bare engelsk hvor den skal være stor. Vondt for øyet, så jeg klarte ikke dy meg og sier i fra;p
      God tirsdag fina!:)

    6. Åååh så fantastisk fint og bredt smil 😍 digger at du smiler så stort at øynene er igjen hahahah 😂 Gratulerer så mye med huset 💕

    7. Jeg heier på deg Sophie! Så gøy å ha kjøpt seg hus, gleder meg masse til og følge deg på veien videre <3

    8. Dette er stort!
      Vær superstolt over hva du har klart, for det er jeg (selv om jeg ikke kjenner deg personlig, så føler jeg nesten det etter å ha fulgt deg siden starten.)
      Du er så bra! Ikke minst fantastisk flott med det nydelige smilet <3

    9. Du er så flott Sophie og fortjener virkelig å være der du er i dag. Steinhard jobbing og fokus på det som er viktig, et supert forbilde for mange! Masse masse lykke til med nytt hus og fremtiden, det er bare en vei og det er opp ❤️

    10. Smilet ditt er så nydelig, ekte og genuint! Aldri tvil på det, og fortsett å smil <3 Stor klem fra meg til deg

    11. Blir nesten litt rørt av å tenke på hele reisen din, og nå sitter du her i et stabilt forhold fylt med kjærlighet og eier ett rekkehus!!! Klapp deg selv på skulderen <3 Håper du deler masse interiør greier!

    12. Så utrolig kjekt å lese! Jeg har også som mange andre følgt bloggen din hele veien, føler vi har gått gjennom det du har gått gjennom alene, sammen ❤️ Du er god, stå på!

    13. Jeg er ikke fast leser av bloggen din, dropper innom sånn dann og vann.
      Jeg har aldri skrevet en kommentar til deg heller. Først av alt, det øverste bildet, herremin så skjønn du er. Du ser ut som du har vunnet hele verden, så ung og så nydelig med det smilet, et smil med hele fjeset. Og så vil jeg si at du har flotte foreldre. Var sengeliggende en stund, så mye på TV, bla bloggerne. Ta godt vare på dem, de er fornuftig og antakelig de eneste som fortsatt kan holde deg litt i ørene, selv om du høres ut som ei fornuftig jente. Veldig smart av deg å legge penger i bolig, det er aldri en dum investering. Lykke til i nytt hus til deg og mannen i ditt liv, jeg bor sånn ca midt mellom hjembyene deres. Blir fortsatt å følge deg innimellom.

    14. Ser hakeimplantatet altfor godt her, du burde klage til kirurgen. Skal man gjøre noe sånt må en forsikre seg om at vedkommende kan faget sitt! Ville følt meg snytt var jeg deg, not a good look. Mer firkantet enn spiss, firkantet hake forbindes med det maskuline. Just sayin. Håper ikke du forsatt støtter kvakksalver kirurger i Tyrkia, men den dårlige «hakejobben» tyder på det. Ser også på bildet fra elle festen at nese ryggen din er skjev. Ville saksøkt kirurgen.
      Problemet ditt i forhold til skjønnhet og at du aldri blir fornøyd ligger nok mye i symmetri, hva vi mennesker oppfatter intuitivt som estetisk. Du har ikke et symmetrisk ansikt fra naturens side, og når du startet å fikse ting så virker det som du har «hengt» deg oppi detaljene, sett hvert trekk isolert for seg og fikset ting-stykkevis og delt- uten å se helhet. Noen burde rådet deg i starten av din «kirurgiske» reise om hva som skaper klassisk estetikk i ansikt og forsåvidt kropp. Se hvert trekk i sammenheng slik at symmetrien øker. Nytter ikke Slenge på f eks store lepper, liten nese osv når det stadig et veldig usymmetrisk ansikt. Derfor vil du aldri bli fornøyd, og folk vil ikke oppfatte deg som vakker, men som et «freakshow». Hvordan så mye penger kan få noen å se mer uestetisk ut, når målet åpenbart var noe annet.. Les om det gyldne snitt, da vil du få mer forståelse av hva slags matematiske forhold som ligger til grunn i det vi mennesker oppfatter som vakkert. Du virker som en beinhard og kynisk forettningskvinne så tror du tåler dette, er godt ment fordi det er ærlig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg