flere tanker på natten

Reklame | annonselenker: apprl

En ting jeg har tenkt på idag: jeg har ganske lyst på piercing i en brystvorte. Men hvor vondt er det? Jeg syntes ikke hull i tunga var vondt (jeg har hatt det tre ganger, ikke lengre nå) men jeg har ingen hull i ørene og innbiller meg at det gjorde helt sykt vondt.. Så nippelen virker liksom så jævlig, men muligens verdt det? 🙄 Ps! Takk for alle fine tilbakemeldinger på låtene mine som jeg postet på insta-story. De ligger enda ute om noen vil sjekke. 

Uansett. Jeg har sakte men sikkert begynt å bestille ting til rekkehuset som vi flytter inn i om tre måneder. Vi har overtakelse om bare et par uker men så skal vi pusse opp badet og kjøkkenet, da kan vi jo ikke bo der i mellomtiden. Med “sakte men sikkert” mener jeg at jeg har kjøpt en ting, og det var puffen under haha.. Ellers handlet jeg litt klær som jeg belønnet meg selv med etter å ha fullført to kapitler på boken som jeg overhodet ikke kom meg igjennom først. 

 

 

1. Sittepuffen finner du HER. Jeg synes den er så fin og kommer sikkert til å passe veldig godt inn i skapet for eksempel. Det var sykt mange farger å velge mellom, men jeg landet til slutt på denne og gleder meg til å se den i virkeligheten. // 2. Badedrakt finner du HER. Jeg har cirka samme i rød, og den er en drøm! 3. Bukse HER // 4. Caps HER // 5. Topp finner du HER

Nå skal jeg sove! I morgen er det opp klokken 06, hurra.. 

38 kommentarer
    1. Hvorfor skal du ikke gi ut sangene som ligger på instasyory? De høres jo veldig bra ut! Vil høre mer!!

    2. Tok i brystvorta når jeg var 17, er nå 25 og har den enda. Har høy smerteterskel og den var greit vond akkurat der og da, men definitivt verdt det! Så mitt tips, just do it! 🙂 heier på deg som vanlig!

    3. Selv tok jeg i den ene i 2014 uten bedøvelse og syntes ikke det var vondt i det hele tatt, men det er nok forskjellig fra person til person. Kan jo ta med bedøvelse og, noe venninna mi gjorde i 2016 og hun kjente ingenting, tror nesten jeg sy tes det var verre som så på når piercing artisten skulle sjekke om bedøvelsen hadde begynt å virke 😅 men om du har lyst synes jeg du bare skal gjøre det, uansett med eller uten bedøvelse så er det jo veldig fort gjort og ferdig 😊

    4. Har piercing I begge brystvortene, ikke vondt å ta men var så sykt plaget med infeksjon og vondt til og med idag (2år etter)… Helt for jvlig groprosses.. Men fint da. Må vente ca et år med å bade i hav eller klorvann og ta sol.. så det suger litt også

    5. Tok i begge brystvortene for et halvt år siden, og det var noe av det vondeste jeg har gjort faktisk – og jeg har hatt mange piercinger opp gjennom årene 🙂 Men smerten er jo kortvarig, og etter første dagen er det kun vondt dersom du kommer borti. Grotiden er veldig lang da, mine verker fortsatt og jeg renser hver dag. Men synes det er dødssexy og er veldig glad for at jeg gjorde det.

    6. Piercing i nippelen høres jo ut som en fantastisk idé helt fram til man tenker om at hvis man, gud forby, en gang skulle oppleve medisinske problemer hvor man vil trenge en hjertestarter – som leder til brystvortene dine vil bli brent av. Sånn ellers syntes jeg jo det er ganske kult.

    7. Har i begge brystvortene, var vondere enn å ta i tunga men ikke så ont, og det går så fort. Klypa derimot var ganske vond haha 🙂 ps, jeg kjente omtrent ingen ting når jeg tok i leppa da..

    8. Har piercing i begge brystvortene. Tok først 1 for å se om jeg likte det, tok ikke en uke engang før jeg dro tilbake og tok den andre. Har piercing i navel, tunga, nesevingen og fler i ørene.. helt ærlig var nesa mest vondt. Brystvortene gjorde ikke vondt med en gang.. men litt i ettertid, spesielt når dem grodde og begynte å klø, haha. Men ikke så ubehagelig at jeg ikke ville gjort det igjen. Jeg elsker brystvortepiercingene mine 😀

    9. Har du sett snap-storyen til eksen til Kristine, fabian? (Venjar på snap)
      Der filmer han en fyr i kollektivet som mishandler hunden sin, løfter han etter nakkeskinnet og kaster den bortover gulvet i sinne. Hunden tisser på seg av redsel. Om du ikke har sett den, se den før den forsvinner. Folk har kontakta politi, dyrebeskyttelsen og Mattilsynet pga mishandlingen. Men blir sikkert ikke gjort en dritt… hjertet mitt blør for hunden. Kan ikke du bruke stemmen din her? Noe må gjøres, jeg ber deg! Vet du er glad i dyr <3 gråter meg i søvn, tenker på hvor redd den hunden må være. Hjelp oss og nå ut!

    10. Hei:)
      Leste i forrige innlegg at du har vaksinert deg mot pollen. Hvordan skjer det? Og hvordan fikk du det gjort? Gjennom fastlege eller privat?
      Setter stor pris på svar.
      Hilsen allergiske meg

    11. Piercet begge niplene for 1 1/2 år siden, og elsker de! Har ganske store, litt saggy pupper (haha……), og synes de er mye finere nå som de har litt «pynt». Det gjorde ganske vondt såklart, men smerten går fort over. Litt brennende følelse noen timer etterpå, og ømhet i noen dager. Sånn alt i alt synes jeg det var vondere da jeg piercet navlen, men det er dog ganske mange år siden, så det kan ha noe med det å gjøre. Vær uansett forberedt på at dersom du gjør det så kommer du til å endre formen på nippelen. Føler mine ser helt annerledes ut nå når jeg i blant tar ut piercingene, enn de gjorde da jeg ikke hadde piercing, når jeg ser på gamle bilder..

    12. Dum ide å ta piercing i nippelen hvis du en gang i fremtiden har et ønske om barn og amming. Piercingen kan ødelegge brystvorten og gjøre det vanskelig mtp på amming fordi melkegangen kan bli delvis stengt av osv, når hullet gror… Bare noe å ta med i betraktningen når du tenker på det 🙂

    13. Jeg hadde i begge nipplene, og det gjorde helt forferdelig vondt. Tror det går mest ut på hvor høy smerteterskel en har, og hvor sensitive nippler en har. Den venstre var vondest for meg. Ville tatt smerten til en 6 timers tattoo session ovenfor å ta begge nipplene på nytt (selvom jeg har hatt lyst til å ta dem på nytt i 2 år nå). Du må være forsiktig om du tar en, for hår og alt henger seg fast i smykket og såret så fort det får mulighet!

    14. Jeg hadde i begge for noen år siden. Syntes ikke de var vonde å ta, men de var vonde å ha – I den forstand at de hang seg opp i alt! Håret mitt, dusjkabinettdøra om jeg gikk ut litt uforsiktig, håndklær og whatnot. Jeg måtte med andre ord fjerne de etterhvert for det ble rett og slett for plagsomt 😂

    15. Har hatt mine percinger i begge nipplene i ti år. Det er vondt akkurat der og da når de stikker, men så går det bra, men har hørt om mange som ikke har tålt det og bare har gått med verk til de har måttet ta de ut. Men hvis du vil ha barn og amme og slikt så tenk deg om to ganger, selvom du ikke ødelegger nippelen så kan det bli vanskelig, men det kan også gå greit ☺️
      Men tar du i nippelen så tenker jeg at da har man de resten av livet, tror ikke det er pent å ta de ut selvom det gror igjen, men vet ikke da, jeg tenker jeg må ha mine resten av livet, men jeg digger de da ☺️

    16. Den puffen var kul og veldig unik 🙂 Har du noen planer for hvilken stil du blir å kjøre i det nye hjemmet ditt? Eller blir det cirka sånn som du har nu? 🙂 og sangene du postet på Instagram var fine

    17. Jeg piercet begge brystvortene da jeg var 21, og tok dem ut igjen da jeg var 25. Jeg piercet først en, og tre uker etter den andre, dette var fordi pierceren min ikke fikk nåla gjennom (jeg har vist nippler av stål!) og det tok nesten 7 minutter. Jeg var så svimmel og hadde så vondt at jeg ikke klarte å ta den andre med en gang, men gikk tilbake tre uker etter fordi jeg følte meg ubalansert med bare en 😛 Den andre tok seriøst 30 sekunder, det var dritvondt, men det gikk over fort.
      Det er sykt sexy, men jeg hadde bare problemer med mine. I fire år hadde jeg flere infeksjoner (sånne seriøse man må ha antibiotika for) og mange “blowouts” som er små infeksjoner. Jeg måtte rense dem daglig/annenhver dag og jeg lover at INGETING gjør vondere enn når du hekter den fast i noe. Bh’er, klær, armbånd, dørkanter, kanten av dusjkabinettet, ja, you name it. De hekter seg i alt, og det gjør VONDT. (Har en venninne som klarte å rive ut en da hun dro av seg en treningsbh.. )
      Nipplene ble også mindre sensitive, og kjæresten min kunne ikke ta så hardt i om han lekte med dem, for plutselig gjorde det vondt.. MEN, etter at jeg tok dem ut har nipplene blitt mer sensitive, som jo er litt gøy 😉
      Jeg angra litt med en gang jeg tok dem ut, men når jeg husker tilbake på hvor mye herk det var og hvor mange infeksjoner jeg fikk, så er det ikke verdt det ass.
      Noen kan selvfølgelig ha dem i og aldri har problemer, men jeg hadde bare problemer (og jeg gror og heles fort, får aldri blåmerker og aldri infeksjoner ellers..)

    18. Har en piercing i hver brystvorte, og jeg kan fortelle deg at; ja, det gjorde vondt (man får jo tross alt en kanyle igjennom huden), men det er en intens smerte somheldigvis varer i bare noen sekunder før den går over 🙂 Har heller ikke hatt noen problemer med de i ettertid, og det burde ikke du heller få så lenge du renser godt hver dag.
      Det er selvfølgelig veldig individuelt hvor vondt det gjør. For min del var det kanskje en 6-7-er av en 10-er, mens for en komis av meg var det 10/10. Vil anbefale deg å ikke søke opp (for mange) videoer av folk som får satt brystvortepiercing da det – igjen – er en veldig individuell opplevelse for alle som tar det!

    19. Jeg tok i den ene i 2014. Var sykt ømt de første ukene etter, men var veldig pent.
      Ble etter vært veldig plaget med infeksjoner, og at den hektet deg fast i alt av klær. Alt styret med rensing og slik gjorde at jeg tok den ut i 2016. Enda den dag i dag så kommer det “gugge” ut av hullene, og den nippelen er synlig større enn den andre.
      Hadde jeg vist bedre, hadde jeg ikke gjort det. Mulig det bare er meg..
      Veldig pent da, så hvis du har lyst, just do it 😊

    20. Hvorfor gir du ikke ut de låtene? Jeg syns alle tre var febgende 💃 Kan du lage et innlegg hvor du tipser om dine favoritt spisesteder i Oslo? Jeg og noen venninner skal til Oslo i juni, og vi trenger litt inspirasjon til spisesteder i hovedstaden 🙂 (

    21. Ville bare innom å fortelle deg at jeg akkurat har lest boken din! Tok den med på ferie til Rhodos og på 3 dager hadde jeg lest den ut. Jeg leser forresten aldri (!) bøker.Den var overraskende bra. Ble skikkelig oppslukt i boken og klarte ikke å legge den fra meg. Du skriver bra og er reflektert. Takk for at du gir oss innsyn i dine følelser og tanker! Klem j25 <3

    22. Jeg tok Nipple piercing for et år siden Ogsyntes ikke det var så ille, har fra før av syv i ørene, nesa (før) og i navlen. Syns det ikke var så veldig forskjell fra de andre, er verdt det hvertfall! Syntes også du burde slippe låtene dine, de var sååå bra! Har hørt på de om og om igjen på ig😍

    23. Kristina: Tusen takk skal du ha!! <3 Det er koselig at du hører på låtene igjen og igjen.

      Jeg har så lyst til å testen det, omg. Har du noen tatoveringer? Hvordan er det sammenlignet?

    24. Hei ☺️ Kommenterer aldri på blogger, men måtte bare når du spurte om piercing i nippeln 😉 jeg tok i begge for et år siden (og jeg har høy smerteterskel!) det er det jævligste jeg har kjent, men det går jo forsåvidt fort over 😅 han som satte piercingen var veldig erfaren, og han sa at det er den vondeste plassen å ta piercing på grunn av alle nervene som går gjennom der. Til og med vondere enn genital piercing 🙄
      Du har jo sikkert kjent på mye smerte med regulering etc. Så hvis du virkelig vil, så klarer du å bite tenna sammen 🎀☺️

    25. Jeg tok i begge brystvortene for 1,5 år siden ish og det er den verste smerten jeg har kjent, og blir irritert når folk sier det ikke er vondt fordi jeg synes det var helt SYKT. xD haha. Har full sleeve og begge lårene og skulder/bryst tatovert, hatt microdermal piercinger i begge hoftene, har piercing i nakken, navelen og mange i ørene men nipplene er det INGNETING som slår. Jeg skrek. xD

    26. Jeg sier DO IT! Jeg tok for 2 år siden, men tok den ut når jeg ble gravid. Har såå lyst å ta igjen!
      Synes å ta i tunga var verre enn i brystvorta, så kjør på 🙂

    27. Jeg har i begge 😎 Det var vondt i det han stakk jaa.. og ømt og sårt etterpå.. Men jeg angrer ikke et øyeblikk! Uten bedøvelse som jeg ser enkelte brukte. Men vel verdt det. Dog vurdert å fjerne de noen ganger da det stadig har vært puss og lukt. Men men med daglig vask med q tips x2 så er det nå endelig blitt bra 😀 Men viktig å vaske 🙂

    28. Har piercing i ene nippelen og jeg elsker den! Jeg trodde det skulle gjøre helt ekstremt vondt, men det var det ikke og det var ferdig på sekundet 🙂 det gjorde derimot vondt etterpå da det var skikkelig ømt og sårt, men da har man jo allerede tatt den så da gjør det ingenting! Det du burde tenke på er at det er sinnsykt lang grotid…tror ikke min ble ordentlig grodd før det hadde gått 1,5 år, så du må ha tålmodighet hvis det skal være verdt det 😊❤️

    29. Jeg har hatt to piercinger i hver nipple, i tillegg utvidet fra 1,6mm til 2 mm. Selv om det er 15 år siden kan jeg ikke huske at jeg syntes det var veldig vondt. Tok først i den ene, så den andre, for så å ta en ny på kryss i begge samt utvidelsen samtidig senere. Elsket de! Problemet er at de henger seg fast i alt og dermed aldri gror helt. Som andre skriver her dusjdøra, bher osv osv. Hadde de i en del år før jeg tok de ut.

    30. Å ta piercing i nippelne er det ABSOLUTT VERSTE jeg noen gang har utsatt meg selv for. 1000 ganger verre en all annen smerte jeg har kjent før.

    31. Jeg har piercing i begge niplene og synes ikke det var vondt i det hele tatt. Jeg har tatt er par piercingene opp gjennom årene, men disse var ingenting. Jeg fikk et lite nålestikk med bedøvelse i hver og etter det kjente jeg ingenting 🙂 «anbefaler» å gjøre dette fordi det er vakkert!

    32. Etter å ha lest gjennom kommentarene her så kan jeg jo gi deg min erfaring i forhold til andre piercinger og tatoveringer.
      Jeg har per idag piercing i begge niplene, klitoris, septum (oksering i nesa), tunga, utvidelser i ørene pluss flere piercinger der. Har også tidligere hatt i leppa og navelen. Har tatoveringer på armene, låret og mellom/under brystene.
      Piercing i niplene ligger nederst på min liste når det kommer til smerte. Jeg kjente bokstavelig talt ingenting og jeg har ikke høy smerteterskel, haha. Det kan selvfølgelig være litt vondt i ettertiden når det gror og man kan få betennelser, noe jeg har hatt, men så lenge man er flink til å rense og ta vare på de så går det som regel fint. Jeg virkelig elsker de!

    33. Koselig at du svarte på akkurat min kommentar <3 ja, jeg har en! Men piercing er jo så fort gjort, tatovering er jo smerte over lenger tid. Man blir jo litt sjokka av å få en nål mellom nipplen, men smerten var liksom bare akkurat da, så litt ømt etterpå ☺ håper det kommer flere sanger fra deg snart og at du ombestemmer deg med de fra Instagram haha, ha en fin dag! <3

    34. Har piercing i venstre nippel og det gjorde ikke noe særlig vondt. Eneste er at du må være flink å rense den i ettertid ellers kan det hende du får litt uønsket puss. Helt ærlig så var ikke jeg noe særlig flink å rense men merket ikke noe særlig til det, absolutt verdt det!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg