min uke og noe mer genuint

Her har dere selfien jeg egentlig hadde tenkt å poste til dette innlegget:

.. Men så følte jeg det ble litt kjedelig. Her har dere noe mer genuint:

Ny uke, og jeg er som vanlig en dag på etterskudd. Uansett hvor hardt jeg prøver er jeg ikke et endelig-mandag-grip-dagen-menneske. Altså, i går var det som sagt 26 grader i Oslo og hva gjorde jeg? Sov på et mørkt rom med gardinene trekt foran. Jeg elsker at det er fint vær når jeg først er ute, men ellers sitter jeg bare inne å føler på “angst”. Og så får jeg ikke gjort noe heller, jeg tenker bare på at jeg aller helst vil være ute. Uansett, her kommer ukens planer!

Tirsdag: Jeg skal hente bunaden jeg har leid, og har fundert på hvordan jeg skal få den med hjem. Det er jo ikke så farlig, bare sette seg på trikken liksom, men er det ikke mye å bære? Eller overdriver jeg? Jeg skal også få sendt utkast av manus på boken i dag, igjen. Så derfor må jeg skrive litt, men nå er det mest bare skrivefeil (det kjedeligste av alt) som skal gjennomgåes. Klokken 17:00 er det tid for et møte.

Onsdag: Jeg skal være med Joakim på stortinget for å se på en tale han skal holde. Etter det skal jeg til legen, så i et møte, og på ettermiddagen må jeg ordne ting klart til 17. mai

Torsdag: Nasjonaldagen! Men enda viktigere, Fetisha sin bursdag. Der skal jeg tilbringe dagen for å feire henne, og så er det jo bare et ekstra pluss at alle har kledd seg i fine klær og at vi har masse festglade mennesker på gaten. 

Fredag: Jeg skal trene med PT på morgenen, fikse neglene ved lunsjtider og så har jeg et møte om en investering på ettermiddagen. 

Lørdag: Etter planen skal jeg på middag med noen venner.

Søndag: SKRIVE! Heldigvis er det siste innspurt nå.. Herregud jeg gleder meg så mye til dere får lese boken. Jeg vet mange har etterspurt, og muligens trenger en bok om kjærlighetssorg. Ikke en sånn “alt ordner seg til slutt”-bok, men en bok om hvordan det helvete faktisk føles. 

Sååå det var min uke. Det jeg trenger nå er egentlig noen ord om at jeg IKKE MÅ GI OPP denne skrivingen, haha.. Det har vært så hardt å skrive boken ferdig, så blir den STJÅLET og måtte starte på nytt. Har seriøst hatt lyst til å slå hodet i veggen annenhver dag. 

32 kommentarer
    1. Hei, så at annijor også er ferdig med sin bok for ikke så lenge siden.
      Hva tenker du om at begge to skal gi ut bok om samme tema (kjærlighetssorg)? Tror du det blir en fordel fordi dere belyser det kanskje forskjellig eller «konkurranse» om leserne? 🙂

    2. Mistet du virkelig hele boken? :O Hadde du ikke back-up? Du burde lagre den i drop-box eller noe, så slipper du at det skjer igjen… Jeg har angst for at noe lignende skal skje når jeg jobber med hjemmeeskamen og lignende, så jeg lagrer det alltid i Drop-box. Hvis pcen skjærer seg, eller blir stjålet, kan jeg bare finne alle dokumentene på nett. Du har sikkert hørt dette allerede, så det her er sikkert bare sykt irriterende å lese, haha.

    3. Gleder meg forresten masse til å lese boken din! 🙂 Ha en fin dag, og lykke til med alle planene dine <3

    4. Du er mye penere uten sminke / mindre sminke og uten retusj. Less is more. Klem og god 17.mai og gratulerer med dagen til din venn!

    5. Ikke gi opp!! Gleder meg sååå til å lese boken din! Å den kan jo ikke bli stjelt to ganger 😅

    6. Superskjønn på bilde #2
      Husk å skrive ferdig, lykke til med møter og talen til Joakim og bursdag og 17 mai og alt <3

    7. Du er så fin når du smiler 🤩 (alltid fin da) men de bildene hvor du reklamerer for tannblekinga, fy fader! ha en strålende dag🌸☀️

    8. Silje: Jeg mistet alt utenom 90 sider notater (som ikke er så mye når det tross alt bare er notater..). Haha ja jeg har hørt det, og vært klar over det, men var dum nok til å ikke ha det lagret der selv. Nå har jeg det!

    9. Mina: Jeg har ikke tenkt noe på det! Min handler ikke om kun kjærlighetssorg, men også om klasseskiller, og kulturelitens “løgn”. Så jeg prøver å ha den fokusert mot samfunnsrelaterte spørsmål og ikke bare følelser (selv om det er den røde tråden). Det finnes tusenvis av bøker om kjærlighetssorg, så man må egentlig ikke tenke så mye på hva andre gir ut eller har gjort.

    10. Gleder meg så mye til den nye boken din! Har lest forbilde 3 ganger og elsker den like mye hver gang ♡
      Liker slike type innlegg veldig godt!! 😍

    11. Altså – la meg bare få skrike ut at du er helt sjuuukt mye søtere og finere på det siste bildet i forhold til det første selfiebildet! Må faktisk le når jeg tenker på det søte ansiktet ditt <3 ilu

    12. Et lite tips. Husk å forsikre bunaden du har lånt. Den er ikke forsikret i vanlig innbo. Ser DNB reklamerer for et døgns forsikring for en 50 lapp, kan lønne seg.
      Ellers må jeg si er alltid glad når du er hjemme i Harstad, bilder hjelper på min hjemlengsel. 🙂
      Ha en super fin 17.mai. 🙂

    13. Helt ærlig, synes du ikke det ser rart ut å stå å mønstre seg selv opp og ned i speil eller kamera, sånn skikkelig tydelig stå å beundre seg selv? Jeg synes det ser såå rart ut når du og andre bloggere gjør dette, og jeg hadde fått bakoversveis om venninnene mine begynte sånn. Dette er et genuint spm. altså, ikke for å være spydig eller noe, jeg oppriktig lurer. Det har forøvrig ingenting med jantelov å gjøre heller – jeg føler meg veldig fin og flott, og det er helt greit, men bare den biten med å virkelig stå å nærmest være forelska i eget speilbilde forstår jeg ikke. Det føles rart om jeg skal prøve det, påtatt, som en karakter.

    14. Wow! Huden din ser plutselig mye bedre ut igjen. Ingen kviser eller noe? Har du gjort noe spesielt, eller har den bare blitt bedre av seg selv?

    15. Lise Marie: Dette var et veldig heldig bilde! Den har blitt bittelitt bedre, men det er mye verre på den ene siden enn den andre (siden jeg ikke viser på bildet her).

    16. Anonym: Nei jeg skjønner, hehe. Det er vel bare posering 🙂 Strengt tatt alle bilder er jo “fake” med mindre de er tatt i et øyeblikk hvor man ikke følger med.

    17. Ville bare si at du er rett og slett nydelig uten sminke! Du har et så ekstremt pent ansikt! Elsker når du legger ut bilder som er naturlige og der du viser den usminkede delen av deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg