det ble bedre enn jeg trodde

Reklame | annonselenker: nly trend, bianco & boozt

Jeg startet dagen med å gjøre noen ærend, og møtte Dajana på veien – som jeg deretter fulgte til trikken kun for å være litt sosial, haha.. Men jeg liker henne veldig godt, skulle bare ønske hun bodde hjemme hos meg i et skap eller noe slik at hun kunne sminket meg hver dag. Jeg liker å tro at jeg har plukket opp noen små knep på veien, som for eksempel hvordan jeg legger fin øyenskygge på meg selv, men jeg har enda en lang vei å gå før jeg er på lik linje med henne. Det kommer jeg nok aldri til å bli heller så Dajana – flytt inn. I skapet.

Mine sko finner du HER

Jeg måtte ta bilde av skoene våre (eller hennes) fordi de er så fiiiine og fra Louis Vuitton og så dyre og så fabe. Litt sånn som hun er. Jeg bare “så kult, nå har du to par Louis Vuitton-sko” og hun bare “nei, fire”. Vel vel, noen som har det.

Jakke HER (den er på 50%).  Kjole Berska (seriøst jeg skriver det alltid feil og nå orker jeg ikke engang google for å se om det er rett)

Jakken jeg hadde på meg i dag er ny, og som dere vet hater jeg stive jeans. Det spiller ingen rolle om det er bukse, skjørt eller jakke, det må bare ikke føles så.. Ja, stivt. Det er ekkelt. Denne var derimot deilig å ha på seg, og blir  den første jeansjakken i mitt LIV jeg kan bruke fast uten å få frysninger. Frysninger på en dårlig måte.

Dette har dere sikkert lest alle steder, men Oslo har nydelig vær og folk trekker ut av hjemmene sine. Det er så rart å se på alle og tenke “shit, de bor faktisk her på vinteren også”, for da gjemmer alle seg. Jeg gikk bare rundt å stressa fordi jeg hadde mensen men ikke tampong midt blant alle folkene. Den følelsen 🙁 Det ordnet seg heldigvis og ingen skade skjedd!

Jeg dro videre i studio for å legge vokal på en låt som har vært ferdig en stund. Tidligere har jeg vært litt usikker på den låten ettersom den ikke passet stemmen min helt, syntes jeg. Men i dag ble det skikkelig match, både på låten men også meg og produsenten. Jeg klarte å slappe av, noe som er helt nødvendig om resultatet skal bli bra. Jeg synes enda det er skummelt å synge foran folk og i alle fall noen som sitter å følger nøye med på enhver note. I dag ble en positiv opplevelse! Pjuh, da pustet jeg lettet ut etterpå, for jeg hadde gruet meg litt på forhånd.

Jeg har spist vegetarsushi ute på plenen alene. Da jeg satt der kom vaktmesteren forbi, og jeg hilste slik jeg alltid gjør. Han hilste ikke tilbake, som vanlig. Den mannen kan ikke like meg noe særlig for om jeg er med Kasper hilser han alltid. Ikke på meg, men på Kasper altså. Hva har jeg gjort galt? Er det fordi jeg er kvinne? Nord-norsk? Blogger? Fordi jeg hadde en gal eks? FORSTÅR INGENTING!!! Jeg har bodd her i fire år og det har vært det samme siden jeg flyttet inn. Throwback til da jeg hadde en nabo som printet ut ting jeg skrev på bloggen å la i postkassene til naboer. Deeeeet var tider (helt forferdelig var det).

Jeg dro en tur på Vita og endte opp med å kjøpe disse vippene. Øyenbrynspennenen er gammel, men jeg fant den plutselig i en veske og siden jeg hverken har åpnet den, eller kan huske å ha kjøpt den havner den i kategorien ny. Har jeg stjålet den og glemt det? Fått den i gave? Who knows. Jeg testet den akkurat og den funket fint. Du finner link her!


I kveld får jeg besøk av noen venner, og vi skal rulle for første gang. Vær så snill å vær enig med meg om at Joakim IKKE kan ha på seg sin gamle russebukse, haha.. Han mener han skal det, nemlig. Er ikke det helt feil? 

21 kommentarer
    1. Har du sluttet med rene reklame/annonseinnlegg? Synes jeg har sett veldig lite av det den siste tiden og det synes jeg er bra:) Kjedelig når halve bloggen blir fylt opp med reklame (bryr meg ikke om såkalte «annonselenker» når du linker til klærne dine f.eks., du får jo alltid spørsmål om hvor de er fra uansett)

    2. syntes du er utrolig flink til å skrive. spesielt dette innlegget var særdeles morsomt og flott å lese. syntes også du virker veldig kul og alternativ, med herlige mennesker rundt deg. kos deg masse i sommer! du er et fint menneske.

    3. Hei! Jeg bare mååå være hun jenta som må anbefale menskopp til alle, så Sophie Elise, jeg anbefaler deg å gå til innkjøp av menskopp! Aldri mer trenger du stresse deg gjennom store forkemengder i frykt for å blø gjennom pga du har glemt tampong! Menskopp skal nemlig kun tømmes 2 ganger i døgnet. Den er også mye bedre for underlivet ditt enn tamponger, fordi den suger ikke til seg all fuktigheten i skjeden, den samler kun opp blodet. Dessuten er den mye snillere mot miljøet, (noe jeg har forstått at du bryr deg om) da den kan vare i 10 år, og den er laget av silikon/naturgummi, ergo mye mindre avfall 🙂

    4. Alltid tegn (komma, punktum, you name it) foran men. Men hvorfor det? Jo, det bare er sånn. Ha en fin dag!

    5. SPR0KN0ERD, gjør noe mer givende med rettskrivingskunnskapene dine. Bli norsklærer elns. Ikke at det er min, sak men ;-))

    6. Kjempefint innlegg! Du har sikkert bare glemt det bort, men det heter denim, når det er dongeri, ikke jeans. Altså ikke en jeansjakke, det blir jo som å si at du hater bukser, uansett om det er buksejakke eller bukseskjørt 🙈 denimjakke it is👌

    7. åååh dette inleggeg likte jeg! typen alltså, ærlig naturlig å fint om en dag som kanskje ikke er så spennende men du klarer å fange meg uansett ❤️ masse kjærleik til deg, å håper å få høre sangen

    8. Synes å huske du uttalte deg for ikke lenge siden om at målet ditt er å bli lagt inn på psykiatrisk avdeling? Isåfall kan du utdype dette? 🙂

    9. Jeg har et spørsmål angående spotlight greiene du annonserte. De er utviklet av tannleger i Irland, men på boks og det står det “made in china”. Føler meg veldig dum haha men kan du forklare 😄😅 (Har kjøpt selv das why i ask)

    10. Hei!
      Jeg tenkte bare at jeg skulle tipse deg om menskopp, dersom du ikke allerede har en 😄 jeg har prøvd en for første gang nå, syns det er mye bedre enn tampong. Ikke var det vanskelig heller! Dessuten sparer man miljøet veldig, og det er jo alltid bra 😀
      Er forresten enig med deg angående russebuksa… det er ikke innafor! Håper dere koser dere på rulling uansett, med eller uten russebukse!

    11. May: Jeg har faktisk kun testet det en gang og da fikk jeg litt “noia” av en eller annen grunn, haha 🙂 Men jeg vil absolutt teste igjen!

      Han droppet russebuksa heldigvis, haha

    12. Anonym: Hei! Jeg har møtt damene som har utviklet det, og de ville ha et produkt å bruke på kundene sine. Men det betyr bare at det er produsert i kina, selv om det er forsket på, utviklet og skapt av de irske damene. Om det ga noen mening hehe 🙂

    13. Lurte bare hva synes din søster om at du ble rik på blogging…. er hun litt misunnelig tror du ? Tenk feks den forskjellen på hva dere har rutte med… alltid undret hvordan det føles være søster til en rik blogger.har din sagt noe .?hva hun ville gjort hvis hun var rik el hva hun føler om ha en søster som har råd til det meste ..jeg kaller dere rik for de fleste bloggere kjøper jo leiligheter og biler osv i tyveårsalderen… og vet mange har flere hundre tusen i lønn i mnd.. selv hadde jeg blitt helt overveldet… har ti tusen i mnd…. hvordan hadde det føltes ha ti tusen?,,,, vet du har utbetalt lønn osv men du tjener jo likevel mer enn det….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg