kommer det alltid til å være sånn?

Reklame | annonselenke: love triangle

Hei søndag! Jeg er tilbake i hovedstaden og får kjenne på litt ordentlige sommertemperaturer. Jeg sitter ute i kjole og likevel føles det for varmt. Luksus! 

Jeg har ikke hatt mye på agendaen i dag bortsett fra å komme meg hjem, inn i leiligheten hvor jeg parkerte tingene mine og nå er jeg på besøk hos Anette. Vi sitter bare ute å snakker om jobb, kjærlighet og livet generelt. På verandaen har vi to sittet sammen i alle våre faser av livet, føler jeg. Sorg, glede, spenning og rådløshet. Nå har vi landet litt begge to og det føles deilig. 

.. Sånn bortsett fra akkurat nå da. Jeg har PMS og rundt denne tiden hver måned får jeg samme følelse i kroppen. Jeg vil reise langt bort, gjøre forandringer på håret, henge med rare folk, bytte ut garderoben.. Alt i livet føles bare så dårlig på en måte. Jeg vil bare forbedre alt sammen. Er jeg alene? Jeg føler meg virkelig som en annen person når jeg har PMS, full av drama og uro i kroppen. Finnes det noen kur eller er man stuck i det her for alltid!? 

Jeg elsker denne kjolen da. Selv om jeg ser ut til å ha gitt opp livet her, hehe. Du finner den her! Jeg har snudd den bak-frem, som jeg nesten alltid gjør når det er utringing. Så mye finere! 

Fine Anette som jeg henger hos! Vi snakket nettopp om hårfrisyrer og om jeg kunne ha klipt håret mitt så kort. Jeg hadde aldri turt, selv om hun sier det ikke er så skummelt. Jeg sa “jeg vil ha langt hår. Og blondt hår”. Hun bare “men.. det har du jo?” Lol. 


Jeg håper dere har en fin avslutning på helgen! Det er koselig å snakke med dere i kommentarfeltet forresten ❤️ Jeg blir både glad, engasjert, rørt og klokere av det. 

21 kommentarer
    1. Noen ganger lurer jeg på om du og andre bloggere operer eller endrer seg til å være bilde/selfie pen. Ofte ser man forskjellen når dere er på tv… Ble litt overrasket når jeg så serien din og hvor stiv og annerledes du ser ut i virkeligheten i forhold til selfier og bilder!
      Husk å ta vare på de som er ærlige å sier hvordan ting egentlig er, tror alle har et litt forvrengt selvbilde men man må passe på å se dry fra realiteten noen ganger :/ før det går for langt….

    2. PMS har forandret seg to ganger for min del:
      Da jeg kuttet hormonprevensjon og etter å ha fått barn.

    3. Selfie vs Real life: Nei, jeg tror absolutt ingen mennesker på denne planeten opererer seg og tenker “nå skal jeg utelukkende se pen ut på bilder og stiv ut i virkeligheten”. Det kan jeg i så tilfelle ikke forstå.

      Det er viktig å ta råd til seg fra andre mennesker om det går på hva som er best for din psykiske velvære, ja – om de er innsatt i din bagasje og hva du føler på. Derimot synes jeg man skal holde seg for god til å gi råd om andres utseende med mindre det handler om sykdom. Det finnes ikke noe “hvordan ting egentlig er” når det kommer til menneskers preferanser om å leve et eget liv hvor man føler seg fri (og merk deg, jeg mener ikke “fri” som i å operere seg som en gal, men fri til å gjøre hva man ønsker og fri til å finne seg selv).

    4. Du er vakker Sophie Elise <3
      Angående det med pms, så aner jeg ikke, da jeg ikke har det sånn selv! Men i og med at du er klar over at det er følelsene som tuller med deg, så er det kanskje enklere å la vær å f.eks. endre på håret, og de andre tingene du skriver da. Om du ellers faktisk er ganske fornøyd med det 🙂

    5. Hvis du vil henge med «raringer» kan jeg ordne det. (Jeg velger å tolke «rar» i postitivt forstand, ikke «rar» som i spise suppe ut av nattbordslampen).

    6. Hva tenker du om all plasten som havner i havet? Bruker du mye plast i hverdagen? Hadde vært gøy å lest om dine tanker om verdensproblemet 🙂

    7. Hei Sophie! Godt å se du har åpnet kommentarfeltet igjen!
      Jeg har lurt på dette og håper jeg kan spørre om dette uten å virke frekk, for jeg er bare nysgjerrig.
      Hva sier din mor og søster til operasjonene dine..? Du lignet veldig på de før operasjonene men nå ser jeg ikke like mye likheter lengre. Så da lurer jeg på hva de har følt/føler om det.

    8. Haha, sånn blir jeg også! Etter jeg fikk P-stav har det roet seg, men plutselig fikk jeg mensen sånn ca i påsken, så jeg klippet av meg nesten 30 cm med hår… Desverre trives jeg ikke med kort, så nå sitter jeg og tar meg selv i å dra i det, for jeg vil det skal vokse, haha! Sånn kan det gå… Håper du får en fin mandag, til tross – kanskje hjelper det å bare gå en lang tur helt avkoblet? Eller jobb fra en fin cafe, det elsker jeg å gjøre! Klem <3

    9. Hei!
      Hvilken Louis Vuitton vesker har du? Jeg vurderer å kjøpe Louis Vuitton Marignan vesken, og jeg mener at jeg har sett noen bilder av deg med den vesken, mm. jeg husker feil? Jeg har også Speedy 35, men har lyst på en cross-body LV 🙂
      Takk for hjelp!

    10. Pia Marie: Hei! Jeg skjønner at du lurer. Det er ingen av de som bryr seg, og en av dem har også operert nesa + har fillers. Så det er ikke noe de tenker på tror jeg <3 De støtter meg så lenge jeg er en god person og den samme på innsiden.

    11. Haha pms ødelegger halve livet mitt har jeg funnet ut . En uke med pms altså post(før) mensen og så en uke med helvete etter det. Altså to uker av 4 hver mnd !
      Går fra å være tipptopp optimist til å ville drukne i senga mi .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg