Denne uken skjer dette!

Reklame | annonselenke: vila

Hei, hallo! Endelig er det en ny uke, på en måte. Det var gøy å oppdatere dere om planene mine sist, så jeg fortsetter i samme stil! Jeg kommer nok til å legge ut denne planen hver tirsdag, for på mandager er ikke uken helt spikret enda. 

Tirsdag: Jeg har gått tur med Charlotte, og nå venter hyttetur med Kasper og Charlie. Jeg har akkurat sendt over boken min til redaktøren, det er jeg nervøs for. Jeg synes selv boken er bra, men man vet jo aldri. Dette har jeg jobbet beinhardt med og virkelig prioritert over alt annet, så man vil jo at det skal gå bra. Litt skummelt er det alltid.. 

Onsdag: Både Kasper og pappa har busdag! Mon tro om det betyr noe at begge mennene i mitt liv har bursdag på samme dag? Haha. Mamma sier at det må bety noe. Denne dagen går til å feire pappa – og jeg skal bleke tennene hjemme. Om jeg liker det kommer det en anbefaling til dere, men her står jeg fritt.

Torsdag: Feire Kasper med hans familie, og møte mormoren hans som jeg aldri har hilst ordentlig på (kun en gang i forbifarten). Jeg ser frem til det, men synes det er litt skummelt også. Å møte familien til noen man er glad i, er jo et stort steg. 

Jakke HER / solbrillene er utsolgt / genser Ralph Lauren 

Fredag: dra til frisøren for å vaske, føne og style håret. Det gleder jeg meg til! På kvelden skal jeg forhåpentligvis skrive igjen (om jeg har fått tilbake manuset fra redaktøren min).

Lørdag: kusinen min har konfirmasjon! Selve feiringen skal faktisk foregå hjemme hos mamma og pappa. Jeg må få hentet bunad før den dagen også, som snille Anne-Sofie låner ut til meg. 

Søndag: jeg flyr hjem til Oslo på formiddagen, og når jeg kommer hjem må jeg vaske klær, rydde, betale regninger og andre kjedelige ting som har blitt utsatt pga turen hit.

Håper dere har fine planer denne uken! Kjenner jeg meg selv rett vil det dukke opp masse annet rart inni mellom. Og de som tar en ekstra god titt på disse bildene klarer kanskje å legge merke til noe annet gøy som skjer.. 

 

23 kommentarer

Siste innlegg