rabattkode på daniel wellington – uten toll

Reklame | Daniel Wellington

I dag hadde jeg en sånn formiddag jeg virkelig liker – for meg innebærer det at jeg er helt alene. Jeg går rundt i sentrum med musikk på ørene, lar verden passere forbi og ser i butikker uten noe jeg må rekke. Strengt tatt hadde jeg masse jeg måtte rekke i dag, haha. Men det valgte jeg å overse for en behagelig dag i mitt eget tempo. Jeg tok også turen innom butikken til Daniel Wellington, de spurte om jeg ønsket å velge ut en klokke der. I utgangspunktet hadde jeg planer om det, men jeg kom hjem tomhendt! Jeg er så glad i den jeg har fra før av, som jeg bruker hver dag og ønsket faktisk ikke å bytte den ut, da syntes jeg det var unødvendig å kjøpe en ny: 

Om jeg måtte ha valgt meg en ny ville det blitt med beige reim, slik som disse under. Men jeg tenker på å gi en klokke til en veldig flink venninne som jobber med eksamen akkurat nå. Det gjør forøvrig kjæresten min også, og jeg synes en klokke er en fin gave å belønne enten seg selv eller andre med. 



Siden en del av følgerne mine har klaget på toll kan jeg gi ut rabattkoden sophieelise, som gir 15% rabatt om du kjøper klokken i butikk! Koden gjelder ut mai 🙂 Adresse til butikken er Karl Johans Gate 25, midt mellom Zara og Joe & The Juice. Det er en veldig fin butikk med hyggelige ansatte, og ikke minst – et topp utvalg av klokker. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg