noen tanker på en tirsdag

Reklame | annonselenke

Hei. I dag har det ikke skjedd noe særlig, det har strengt tatt ikke skjedd noe særlig noen av de siste dagene heller, jeg har problemer med kjeven igjen så prøver å ta hensyn til det slik at jeg blir fort bra..Jeg har møtt vennen min Henrik for en lunsj / middag, vi ble gående rundt på Aker Brygge – han sprer alltid så godt humør og har en strålende energi, virkelig et genuint menneske. Slike finnes det få av! Etterhvert havnet vi på en blomsterbutikk, jeg kjøpte mine første, “ekte” planter. Jeg har ganske mange planter men ingen er levende, så nå prøver jeg meg på det for første gang. Det kan sikkert gjøre noe ekstra for atmosfæren hjemme 🤔 

Ellers da? Jeg var nettopp opptatt med å ha et lite sammenbrudd, altså jeg lå i sengen med vinduet åpent, gråt litt og syntes veldig synd på meg selv. I samme sekund går et jævla KORPS forbi som øver til 17. mai, og da kunne jeg ikke annet enn å le litt der jeg lå. Livet er merkelig, og de var så søte der de marsjerte forbi i uniformene sine ❤️ Det ble et fint øyeblikk til slutt, sånne små ting kan gi meg glede. 




Skoene mine finner du her (de er på 70%) – jakke Vero Moda – genser forever 21. 

Det er rart det der, hvordan mange tusen leser hvert ord jeg skriver på bloggen men likevel kommenterer cirka ingen. Det er annerledes enn hva det var før, da fikk jeg muligens to-tre kommentarer da jeg hadde 100 lesere, haha. Etter hvert innlegg får jeg flere meldinger i innboks på facebook og instagram, men der ser jeg dem i hastverk og svarene mine blir deretter. Her på bloggen tar jeg meg tid til å svare, å tenke igjennom svaret mitt. Det er bedre sånn, så da vet dere det. En ting som sjokkerte meg litt er at jeg faktisk ikke mister motivasjonen av det – tvert imot, så viser det meg at jeg gjør dette fordi jeg liker det genuint, jeg liker å skrive å ta bilder. Slik har jeg kunnet holde på i mange år – men, tilbakemeldinger er likevel hyggelig!

Nå skal jeg prøve å ta en ansiktsmaske før jeg sovner. Alt for å ta vare på huden om dagen! 

36 kommentarer
    1. På de innleggene der det ikke er noen kommentarer går det ikke an å kommentere, som for eksempel det forrige. Bare så du er klar over det! 🙂

    2. Du sier at du svarer på alt, men det er ikke tilfelle. Har flere ganger prøvd å skrive til deg forskjellige steder, og tenker at du sikkert svarer om noen mnd – men aldri skjedd.
      Litt synd. Men jeg har heller valgt å følge med, å ikke svare/kommentere. Man føler seg ganske dum når man aldri får svar! Håper du får en fin dag 😊

    3. ^ Synes redigeringen av bildene ofte gjør at det ser ut som de er av dårlig kvalitet og at hun noen ganger ser skitten ut jeg. Liker bedre mer «plaine» bilder:)

    4. Må bare få gi deg et tips ift hud- jeg har brukt 4(!!!) Isotretinoin-kurer,men fortsatt var hudproblemet tilbakevendende.
      Fikk tips på apoteket om kremen Airol,som fåes på resept.
      Etter å brukt denne en måneds tid ble huden overraskende mye bedre,noe jeg ikke hadde trodd da jeg har prøvd ALT mellom himmel og jord.(den MÅ brukes regelmessig,hver kveld)
      Har nå brukt denne et par år,og kommer nok aldri til å slutte.
      Det siste året har jeg i tillegg kutta ut sukker,hvete og stivelse,og huden har blitt enda bedre.(altså lavkarbokosthold)
      Du blir sikkert gal av alle ulike tips og råd,forståelig nok,men dette er verdt et forsøk!
      Lykke til😊

    5. En grunn til at folk ikke kommenterer kan være fordi det ikke går an å trykke på “kommentarer” på bunnen av innlegget, og man må heller bla helt opp til overskriften og trykke på den. Tror dette kan gjøre at folk tror at det ikke går an å kommentere innleggene!

    6. Høres ut som en koselig dag! Skulle gjerne hatt fler planter selv, men er helt ubrukelig på å ta vare på de.. hva slags planter kjøpte du? Hvis du har tips til fine planter som er lett å holde liv i, skrik ut <3

    7. I can’t write in Norwegian but I can read it –
      I’ve been following this blog for a few years now and haven’t commented before – honestly, it’s mostly because I don’t feel I have anything to contribute to the conversation. I love reading this blog because it inspires me to try new things with my makeup and clothing, but also because it reminds me of the time before I moved away from Scandinavia. Plus, you seem like a genuinely nice person so I root for your success from a distance

    8. Liker forresten ikke «strategien» med et innlegg om dagen, så at byrået du jobber med hadde foreslått det men er mye mer gøy å komme inn her når det er litt mer oppdateringer 🙂 Tredje kommentar på dette innlegget, oops!

    9. Faktisk litt som deg i dag.
      Fælt meg helt ræva pga stress og nerver som kommer av bacheloroppgaven.. innlevering om 3 uker..
      Jeg får ofte fysisk vondt av stress. Pinlig er det noen ganger men.
      Jeg og kjæresten klarte også å sovne i nesten 3 timer. Veldig teit. Så ble det sen middag og sen jobbing med oppgaven.
      Jippi liksom.
      Håper våren behandler deg bra!

    10. Tror også at en av grunnene, som noen før meg har sagt, til at folk ikke kommenterer er at det ikke går an å trykke på «kommentarer» under innleggene dine. Man må bla helt opp til overskriften og trykke på den for å komme inn på selve innlegget for å få kommentert og lese de andre kommentarene

    11. Hei.
      Har du noen tips på hvordan man kan snu en trist dag/time til det bedre? Sliter med å plutselig få så harde følelser kastet i ansiktet, og da skal det litt til før jeg kommer meg på bena igjen. Jeg snakker med en som bor langt unna, og jeg ser har skjeldent. Jeg syntes det der deilig samtidig som jeg tenker på han hele tiden og savner han, vi har nå hatt det sånn her i ett år. Har du noen ideer eller tips til hvordan du klarte deg gjennom det den gang med deg og Kasper?
      Du er et stort forbilde, virkelig. Stå på!!

    12. Hei! Bare lurer på skoene dine på bildet og linken du ga ut, for de ligner men ser ikke helt like ut. Dine er annerledes på toppen og sålene er brune, mens på nelly er de svarte. Er det meningen å reklamere for “feil” sko? For synes skoene dine på bildet var mye kulere enn dem på nelly!

    13. Men vi er så vant til at du ikke har åpent kommentarfelt ^^ håper du blir bedre med kjeven snart. Du er så utrolig fin <3

    14. “virkelig et genuint menneske” Dette betyr ingenting?? Du er så pseudo-intellektuell at man bare må le

    15. Hvordan går det med leilighetsjakten? 🙂 du skrev for en stund tilbake at du og Kasper dro på visninger. Har dere tatt en pause? 🙂

    16. Dette har ingenting med innlegget ditt og gjøre egentlig. Men jeg må bare få skryte av deg. Leser bloggen din nå og da, og selvom all sminken og klærne ikke er helt min greie, så virker du som en fantastisk person med ben i nesa og egne meninger. Flere slike! Man trenger ikke være enig om alt, og ha samme interesser, men jeg beundrer de som tørr stå for sitt. Eks at du foretrekker Barbie looken selvom du får mye tyn for det. Synes du får ufortjent mye tyn, men slik er det dessverre og være offentlig person. Janteloven lenge leve. Er selv fra Tromsø, og her virker det som det er gått sport i å mislike alt du foretar deg. Spesielt eldre (er selv 26). Jeg ender alltid opp i diskusjoner om du kommer opp som tema, fordi jeg mener folk ikke burde rakke ned på andre bare pga enten operasjon eller kun utseende. Det blir for dumt. Håper jeg får en venn som deg en dag – ærlig og ekte. Har lenge tenkt på at jeg har ønsket å fortelle deg at du er en awesome person, men aldri kommet meg så langt. Keep up the good work, jeg heier på deg! 🙂

    17. Jeg har ikke helt blitt vandt til at kommentarfeltet er åpent igjen jeg. Men vil legge igjen en kommentar likevell å si at jeg setter stor pris på all fin tekst og bilder du deler. Håper du får en fin dag

    18. Jeg og kjæresten har bodd sammen i 1,5 år nå og det har gått veldig fint, men nå skal vi flytte til en mindre leilighet (ca. 30 kvadratmeter), og jeg er litt redd det kanskje blir for lite for oss. Hvis jeg husker riktig er ikke leiligheten din veldig mye større enn det, så jeg lurte på om du har noen tips til smarte løsninger mtp klesskap, oppbevaring etc.?

    19. Jeg leser bloggen din hver dag, og har gjort det lenge. Tror du er den eneste bloggeren jeg faktisk liker haha. Leser hvertfall ingen andres. Men, jeg kommenterer aldri fordi jeg ikke orker egentlig, er vel bare lettere å lese, tenke litt over teksten selv og så klikke seg videre. Moren min liker deg også veldig godt, hun er så stolt over å ha tatt selfie med deg. Håper du har det bra, sender masse kjærlighet 🤩

    20. haha som de andre sier, er ikke vandt til at kommentarfeltet ditt er åpent! Vil bare si at jeg elsker det du skriver, du setter ord på ting jeg ikke klarer å forklare andre. Taaakk<3

    21. Haha, så jævlig at det kommer et forbanna korps når man ligger og hater på livet, noe som typisk kunne skjedd her også xD

    22. Som de andre sier så er det nok få som kommenterer fordi man må trykke på overskriften og ikke på “kommentarer” for å kommentere.

    23. Hei! Har lagt merke til bilderedigeringen din, og synes det kan være kult iblant. Men nå synes jeg at det blir seende litt skittent ut og av dårlig kvalitet.. Synes dette er synd for jeg har lest bloggen din hver dag i flere år men nå synes jeg det blir litt ”grått” fordi det er liksom så negative farger på bildene.
      Ellers liker jeg innleggene veldig godt 🙂

    24. Blir litt som en venninne man ikke hører fra når hun får seg type og forventer at alt er normalt når hun blir singel igjen😅 som leser føler man at man mister kontakten når du skrur av kommentarfeltet i så lang periode

    25. “da kunne jeg ikke annet enn å le litt der jeg lå. Livet er merkelig, og de var så søte der de marsjerte forbi i uniformene sine ❤️ Det ble et fint øyeblikk til slutt, sånne små ting kan gi meg glede.” Åå, ble så glad av å lese dette 😀 Jeg elsker korps <3

    26. Hei
      Ville bare si at jeg synes du er så utrolig heldig som har hatt mulighet til å kjøpe deg ett bilde av Pushwagner.
      Det hadde vært fint om du laget ett lite innlegg om det for å hedre han.
      Ha en fin uke😘
      Stine

    27. Hei! 🙂 Bare lurer på hva du mener med at du har vondt i kjeven nå? Det er jo ganske lenge siden operasjonen din, gikk ikke alt som det skulle likevel? Hilsen en som snart skal operere selv!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg