noe alle elsker

Reklame | coverbrands


Jeg har fått tilsendt noen veldig fine gaver fra Coverbrands, en litt nostalgisk gave dessuten. Nemlig toalettmappene fra Lulus! Etter at jeg kjøpte min egen toalettmappe fra Louis Vuitton har jeg glemt dette merket litt bort, men jeg skjønner ikke hvorfor.. Selv om de er billigere er de minst like fine og i enda bedre kvalitet. Ikke rart disse var min favoritt i så mange år! I tillegg har mange av venninnene mine Lulus, og det er noe med det; når jentene mine elsker et merke, skryter av det og bruker det år etter år, så vet jeg det er topp kvalitet. Det er kresne jenter.

Lulus har både toalettmapper til kvinner og menn, i tillegg er Coverbrands den eneste forhandleren som selger Lulus på nett. Merket har hatt en braksuksess siden de startet opp, og de aller fleste bloggere eier en mappe fra merket. Det er også en perfket gave for begge kjønn 💕 

Enkelt og greit, her kommer en liten beskrivelse av hver toalettmappe, rangert fra størst til minst: 

Beauty Bag, Black – dette er den største av alle veskene, og her får du virkelig plass til alt av sminke, hårprodukter, stylingprodukter.. Hadde jeg jobbet med sminke og var avhengig av å drasse alt med meg, er det ingen tvil om hva jeg hadde kjøpt. Den er også fin om du mangler et sted å oppbevare sminke til vanlig. Jeg brukte denne som “sminkebord” da jeg gikk på videregående 🙂 Bare at da hadde jeg rosa, så klart. 

♥ TOILET BAG & COSMETICS BAG BLACK – de to mellomste toalettmappene kommer sammen, så vidt jeg har skjønt det. 

Cosmetics bag mini – ah, den lille rosa! Hvordan kan man ikke elske. Her får du plass til det “viktigste”, som for eksempel mascara, pudder og eyeliner. Tannbørsten min fikk også plass. 

 

Som en ekstra liten gave fikk jeg produkter fra Alexander Sprekenhus. Husker da jeg flyttet til Oslo og nettopp hadde begynt med tape-extensions, da brukte jeg produktene fra Sprekenhus fordi min daværende frisør elsket dem. Bare å lukte på disse produktene sender meg inn i heftig nostalgi som består av sene sommerkvelder, korte blomsterkjoler, alkohol, flørter, kjærlighetssorg, vennskap og det å bli voksen. Kanskje litt dypt til hårprodukter å være, haha! Merket har utvidet siden den gang, og har nå en rekke gode produkter fra et norsk kvalitetsmerke. Du finner merket kun i utvalgte frisørsalonger og på Coverbrands. Min favoritt er denne håndkremen, som du får tak i her

Har du noen sminkefavoritter? 

15 kommentarer
    1. Jeg må bare få sagt det, her om dagen drev jeg og så på agents of shield som er en tv-serie og hun som har gjesterollen lignet helt vilt på deg! Hun heter Dove Cameron, litt usikker på om du har hørt om henne. Men satt der og var drit fascinert liksom hahah! Tror du på det med at det finnes minst 5 personer som ser ut som deg? haha nå plaprer jeg, anyways digger bloggen din og håper du har det fint!

    2. Elsker bildene!! Noe med fargene på øynene dine som står godt til fargene på mappene, bakgrunnen og kimonoen? morgenkåpen?
      Elsker Lulus-bagene! Har to av de selv, i nest minst og den største. Av sminkefavoritter har jeg den samme foundationen som du brukte tidligere i hvert fall (Max factor skin luminizer), som har byttet navn og utseende.. og en mascara fra samme merke, har seriøst aldri prøvd annen mascara noen gang!

    3. Hei! Vet du om de selger disse i grønn, slik du har på bilde? Har ikke toalettmappe derifra, men har vurdert det utrolig nok i mange år. Og elsket den grønn-fargen slik som på bildet ditt 🙂 God kveld!

    4. Men at det er skinn og at vi bidrar til at dyr (fortsetter) blir drept, det skal vi bare drite i, ikke sant? Du tjener jo på det, og det er jo det viktigste?

    5. L – De er syntetiske 🙂 Ingen dyr som har lidet noe nød 😉
      Sophie Elise – Superlekkert innlegg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg