De mest private bildene fra telefonen min

Flere har ønsket seg et innlegg med mine private bilder fra telefonen, og det vil jeg gjerne lage! Jeg elsker nemlig å bla igjennom bildene på telefonen for å mimre 😀

Jeg innrømmer det, jeg tar alt for mye solarium for tiden.. Vi snakker tre ganger i uken, 15 minutter hver gang.  I perioder klarer jeg å holde meg unna, men nå er jeg tilbake på “kjøret” igjen (sikkert fordi jeg er tom for selvbruning og ikke har orket å kjøpe ny). Men det er jo så deilig, og jeg er flink til å ha faktor i ansiktet. Haha, som om det hjelper egentlig. Tydeligvis ikke redd for kreft men livredd for rynker.

På vei hjem fra trening! Her lurte jeg faktisk på hvordan en veske kan koste 11 000 kr, og likevel se ut som dritt. Slik som denne gjør. For tiden går jeg rundt med WWF-posen min, og synes den er finere enn Louis Vuitton. 

Urenhetene begynte på haken, og da var det enda en viss mulighet for meg å skjule disse, med for eksempel høyhalsede genser. Og så poserer jeg med en plante. Er det ikke det de kule barna gjør?

Enten er jeg pyntet, eller så er jeg sånn her.. Haha. Som regel er det sånn her.

Fin fyr og meg. 

Etterveksten min om dagen.. Den er helt FORFERDELIG.

Random jente på instagram, men HERREGUD for noen bryn hun har. Goals, eller hva man nå skal si! Måtte bare lagre det sånn at jeg kan vise det til hun som ordner brynene mine.

En emosjonell dag, haha. En viktig påminner til meg selv, som jeg forøvrig ikke klarer å leve etter.

Dette tror du kanskje ikke på, men jeg tar ganske få selfies.. Tror jeg. Om jeg ikke hadde tatt bilder av meg selv fordi det var jobben min, hadde jeg aldri tatt bilder av meg selv noen sinne. 


Og sååå kom det en til selfie, haha. BOOBS.

Et lite utdrag fra boken min. 

Bakgrunnen på telefonen min. Synes den er så fin.

Her var jeg så deprimert at jeg virkelig ikke så noe lys i enden av tunellen. Jeg hadde akkurat kommet hjem fra Harstad, og ble i Oslo kun et døgn før jeg måtte tilbake hjem igjen. Rettere sagt tvunget hjem av mamma. Siden jeg er under DPS i Oslo, kan du komme inn med en gang om du trenger akutt psykiatrisk hjelp, så det var det jeg gjorde her. En av de tyngste kveldene i mitt liv. Men jeg var fin på håret da.

Stine Mari er den eneste venninnen jeg har som sliter like mye med huden som meg. Hun har også gått på Iso i flere runder, og blir ikke kvitt problemene heller. Det er godt å kunne snakke med henne om det! Hun tipset meg om dette hudvannet, som jeg enda ikke har kjøpt meg. Men det skal visstnok være veldig bra.

Mike Posner, som er mest kjent for låten “I took a pill in Ibiza” er egentlig låtskriver, og tekstene hans er så nydelige. Spesielt det siste albumet! 

Fetisha ordnet håret mitt da vi spilte inn “all your friends”, musikkvideoen min. Her har vi pause, og koser oss litt på kaien. Eller ja, koser oss var kanskje å ta litt hardt i, det blåste som faen og vi var kalde og trøtte, men samtidig så spente! Resultatet ble jo veldig kult, og jeg er enda sykt stolt av både låten og musikkvideoen. Og Fetisha er helt RÅ på hår, spesielt parykker. Tenk at dette er en parykk! Vi begge har på oss parykk for øvrig, haha.

Altså, hvor tjukk og jævlig jeg så ut etter kjeveoperasjonen er helt magisk. Jeg var på en måte litt søt også? Som en hamster. <3

Fra siste episode av Sophie Elises Verden, da vi spilte inn musikkvideoen til Joakim. Dajana stiller opp og sminker meg i skrittet. 


Om du har forslag på innlegg, let me know  😘

34 kommentarer
    1. Hei Sophie Elise. Endelig noen som sier sannheten om ?keiserens nye veske?! Bravo. De er definitivt ikke pene og koster mer enn noen mennesker tjener på et år. Det hadde vært bedre og faktisk beundringsverdig å gi pengene til en fattig, men det er vi av en eller annen grunn redde for. Ikke er de bra for dyr eller miljø heller, men de selger som statussymbol. Symbol på hva? Og hvorfor? Aner ikke. Vi mennesker er ikke alltid så smarte.

    2. Hei Sophie! Jeg bare lurer på en ting, hvor finner du bikini topper som passer? Jeg har veldig store pupper og sliter med dette.. slik som Cubus, bikbok osv har ikke størrelser som passer…

    3. Charlotte Hukvari: Skal innrømme at jeg er “glad i” veskene mine som er dyre, men jeg er enig med deg.. det er jo poengløst, bortsett fra argumentet med arv, og at en dyr veske er litt “stas”. Men det finnes absolutt like fine billigere vesker!!

    4. Silje: Hei <3 Etter at jeg fikk samarbeid med mymuse.no har jeg gått helt over til å kun bestille derfra, siden de har så godt utvalg av størrelser, også på bikinier. Jeg er riktignok en badedrakt-jente, men har også testet bikinier derfra. 🙂 Anbefales.

    5. Elsker at du er så ærlig å skriver åpent om uren hud. Det får hvertfall meg til å ikke føle meg alene.
      Elsker at du viser forskjellige sider av deg selv, på godt og vondt.
      Elsker måten du skriver på, du er så sykt flink!
      Og så elsker jeg at du deler følelser i form av bilder. Fantastisk!
      Kunne du forresten ha delt før og etter bilde av kjeveoperasjonen? Om du ikke allerede har gjort det, og jeg ikke fått med meg😅 Skjønner godt om du ikke vil gjøre det, ofc!

    6. Rebecca: Åh, tusen takk <3 Jeg kan gjerne dele bilde før / etter, om jeg finner noe bilde fra før.. Jeg tok sjeldent bilder fra siden da, uten at jeg presset ut kjeven. Men det er STOR forskjell! Jeg kan se hva jeg finner 🙂

    7. Har veldig lite med innlegget å gjøre egentlig, men hvor er genseren på bildet du holder rundt Fetisha fra?:) veldig fin!

    8. Er du sikker på at boken din ikke er sikkerhetskopiert på onedrive, iCloud el.? Slike programmer sikkerhetskopierer det ofte for deg

    9. Kan du skrive om livet etter kjeveoperasjonen? Hvordan det er nå, er gamle vaner der fortsatt, og ble det som du håpet? 🙂

    10. Har deprisjonen din noe med medisinene du har gått på for huden? Er noen av de harde medisinene som har deprisjon som en bivirkning:( Vurderer å gå på disse, men er litt usikker i forhold til de alvorlige bivirkningene.

    11. Hahah herregud så søt du var ja <3
      Elsker like innlegg, gjerne fortsett med det! Liker også sånne type "denne uken" også har du forskjellige underoverskrifter der som du fyller ut hvordan de har vært denne uken.

    12. Elsker sånne innlegg! Hvor er den røde kjolen(?) du har på deg på bildet med Casper fra? Det bildet var sykt fint av dere <3

    13. Når det gjelder den veska, hvorfor ikke gi den bort i en konkurranse eller noe?
      Så glad for at du har åpnet kommentarfeltet! Mye bedre å kommentere her enn på facebook, for eksempel.
      Sitter og hører på “All your friends” nå. =) Gleder meg til å høre noe nytt fra deg! Tenker du på å lage en album eller noe? EP, kanskje?

    14. Venninnen min sliter like mye med huden som deg. Og etter å ha prøvd alt som prøves kan, dro hun tilslutt til hudlege. Da startet hun på ISO. Hun skulle ta det i så og så lang tid først, fikk fantastisk hud og trodde hun var ferdig. Men så kom problemer tilbake. Da hadde hudlegen sagt at hun har det genetisk. Og at ISO er ikke noe man bare skal ta en kur av, det er noe man skal ta så lenge man har det problemet. Så nå har hun tatt det hver dag i en periode(husker dessverre ikke hvor lenge) også tar hun en tablett hver femte dag. (En tablett sitter i kroppen i 5 dager). I tillegg bruker hun zo obagi serien, som er utrolig fin. Kanskje du kunne prøvd det? ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg