jeg bryr meg ikke om det

Reklame | annonselenker: Nelly

Jeg ble litt inspirert av å se i mitt gamle blogg-arkiv fra 2012, tenk at jeg “turte” å ha på meg høye hæler og skjørt på videregående flere dager i uken,samme hvor mange stygge blikk jeg fikk. Det er sånn jeg elsker å gå kledd, og kommer til å kjøre hardt på den stilen fremover! Uansett hvor kaldt det er, eller om folk ser rart på meg 😉 Jeg kommer nok seriøst aldri til å bry meg om “fashion” selv om jeg kan glimte til her og der (da gjerne med hjelp av stylist, jeg skjønner ikke mote på egenhånd). Jeg har likt samme type av klær i alle de år egentlig. 


Dette ser muligens ut som en fancy posering, veldig fashion og alt det der, men slik ser jeg ut når jeg er “streng” og forklarer hvordan bildet skal bli tatt av stakkars Kasper som har fått hard-trening i fotografering, haha. Han har blitt flink, da! 


Kjolen min finner du HER. Den er på 70% 🤗 Beltet finner du her, skoene er fra Holzweiler. 

I kveld skal jeg, Kasper, Sandra Lyng og hennes kjæreste ut å spise. Det blir koselig! Jeg kjenner dem godt men vi har kun vært samlet sammen alle fire ved en tidligere anledning, men jeg håper det kan skje hele tiden. Jeg drømmer om å ha et vennepar man kan gjøre ting sammen med, haha..
Og så er det 420 idag, HURRA!!!! Neida herregud haha, men det er jo 4/20 faktisk, som var en stor dag da jeg var yngre. Not anymore tho. 

Forresten, takk for alle boktips! Jeg har laget en liste av de jeg fikk anbefalt fra dere, og skal begynne å bestille med en gang. Håper kvelden blir fin, her kom akkurat solen frem fra bak tåken. 

19 kommentarer
    1. Jeg elsker boken din, og kjente meg sånn igjen i hvordan du hadde det på videregående. Jeg hadde noen greie år der, men ungdomsskolen var helt forferdelig. Jeg visste dog at det ikke var noe galt med meg, og at de fikk hate meg for den jeg var i det minste, for jeg ville ikke forandre meg. Boken din er utrolig vakker, og jeg har lest bloggen din siden den gangen og kjenner igjen mye av det du skriver. Du er fantastisk Sophie Elise <3 Liker vakker på innsiden som på utsiden. Jeg elsker at du er så snill mot alle, at du har den enorme samvittigheten.

    2. Veldig fint innlegg om bøker du anbefaler. Kan du også lage et innlegg om steder i Oslo du anbefaler, typ cafeer, ting å gjøre/aktiviteter, gater å shoppe, koselige barer og restauranter osv ???

    3. «Simon og stjernene» er abslott verd å ta med på den lista! Den har allekvalitetene du nevnte i innlegget! Selv slukte jeg den på kun et par dager, haha! Misunner nesten de som ikke har lest den enda <3

    4. Jeg sliter egentlig veldig med å gi folk oppriktige og ærlige komplimenter men det er helt sjukt hvor lett det er å si det til deg! Du ser helt fantastisk ut!

    5. Kan du ha en spørsmålsrunde / innlegg som handler om sex, eller ting generelt rundt det. Jeg så deg på god morgen Norge en gang og ble så glad da du snakker så åpent om ting jeg selv har gått rundt og lurt på og kanskje tenkt at noe ikke stemte med meg. Men er fortsatt så mye jeg lurer på, og du er så flink på slike ting.

    6. Anonym: Oj kan aldri husket å ha snakket om sex på god morgen norge, kanskje du mener stian blipp show? 🙂 men ja, jeg kan gjerne blogge om.. sex, men tror kanskje ikke spørsmålsrunde. men om du har noe du lurer på, fyr løs:)

    7. Ja det var det nok 😊
      Jeg har bare aldri greid å få orgasme fra en sex partene så det og høre at jeg ikke var alene var veldig godt. Har også veldig flaue måter og onanere på og generelt er jeg veldig usikker rundt dette, lurer på hvor ofte det er vanlig å gjøre det osvosv. Å høre deg snakke åpent om det gjør veldig godt 😊

    8. Hei
      Jeg kan anbefale:
      Life after death av Damien Echols.
      Yours for eternity: a love story on death row av Damien Echols og Lorri Davis.
      Damien Echols satt 18 år på death row, beskyldt for drap på tre gutter.
      Ble løslatt i 2011.
      Har blitt laget dokumentarer om det (Paradise Lost 1,2,3 og “West of Memphis”).
      Fascinerende og interessant historie, og han skriver så utrolig bra.
      Den ene boka inneholder brev mellom han og hans kone, de startet et forhold når han satt i fengsel.
      Og de er enda gift.

    9. Elendig blogging fra deg om dagen, kan ikke tro at du tjener så store penger på en blogg du legger null tid i. Stort sett kun ett innlegg om dagen…

    10. Anonym: Det med at det kommer et innlegg om dagen er faktisk fordi jeg ble rådet til å blogge MINDRE av byrået jeg er en del av.. Så jeg ville teste det en stund. Men til vanlig blogger jeg 2-3 ganger om dagen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg