jeg tør ikke glede meg enda

Reklame | annonselenker: browns fashion & Nelly

I dag har vært en rolig dag på Bali, slik som de fleste dager er. Heldigvis, for det er akkurat hva jeg ville ha! Vi spiste frokost på Coffee Cartel som anbefales, spesielt smoothiene der var magiske 😍 Fint lokale var det også, jeg ble inspirert. Hvorfor finnes det ikke noe sånt i Norge? Vi har ingen steder (som jeg vet om) hvor man kan få både smoothie, vegansk mat, kaffe og dessert i freshe lokaler som er hyggelige å sitte i. Alle stedene jeg har vært på må man ta med seg, for lokalene er så-som-så. Det er vel bare et spørsmål om tid før det dukker opp på alle gatehjørner i hovedstaden og jeg tenker “faen at jeg ikke gjorde det selv”, haha.. 

Kjole: Sisters point. Link HER
Veske: Gucci. Link HER

 Vi gikk til apen både før og etter vi hadde spist for å gi mat og vann, i dag var det ekstra trist ettersom den var så åpenbart deprimert.. Gikk rundt i ring, slo på seg selv, var aggressiv osv. Knuser hjertet mitt 🙁 Jeg har brukt resten av dagen på å ringe og maile til alle organisasjoner jeg har kommet over, lenge uten hell. Nå har jeg endelig fått tak i noen som kanskje kan hjelpe, takket være en følger som peket meg i riktig retning. Det er fantastisk, men jeg tør ikke ta noen gleder på forskudd. Jeg vil vente til apen er ute før jeg legger ut navnet på hotellet, de må ikke mistenke noe før vi “slår til”. Da kan de jo i verste fall fjerne den til et annet bur slik at man ikke får sett tak i den.. Men tro meg, da vet jeg vi står parate og skal ta det hotellet ned.. Hehe.

Nå skal jeg svare på noen mailer, og så gjøre klart flere innlegg for dere. Jeg har masse å dele! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg