Det kunne ha vært meg

Reklame | annonselenke browns fashion

Når jeg møter på noen skandinaviske som bor og jobber her borte, tenker jeg alltid i et lite sekund “det hadde sikkert vært meg”, for jeg beundrer de som bare stikker ut i verden uten noe sikkerhet.  Meg, om ikke bloggen hadde ført meg dit jeg er i dag. Egentlig hater jeg å si at bloggen har ført meg steder, for jeg har jo tatt meg dit selv. Jeg har ikke bare satt meg på en buss som har kjørt videre, jeg har gått opp alle stegene og det jeg er mest stolt av i min karriere er alt jeg har banet vei for. Det var ingen såkalt “samfunnsengasjerte-rosabloggere” før jeg kom på banen, og ingen hadde heller gitt ut bok (sett bort fra Linnea Myhre, som på sett og vis banet vei for meg der). Jeg tror ingen av bloggerne som har gitt ut bok i ettertid har skrevet den selv heller. De forsto vel at det var hard jobb, haha.. Og i dag, da VG sendte meg melding for å høre om hva jeg synes angående bloggkrangelen som pågår i disse dager hadde jeg lyst til å le. Jeg valgte å ikke kommentere, for hva er det som skjer? Voksne mennesker, der ene parten er bikket 30, krangler over internett..? Da må man ta en titt i sitt eget anus å innse at man krangler for å virke som et godt menneske og “bedre enn”, ikke for å fremme en sak som er viktig for hode. På tide å sprekke bobla man lever i.. (sier hun som nettopp skrøyt av alt hun har “banet vei for”, haha). 

Kjole fra Indiska – belte fra Gucci, Browns Fashion. Link HER

Planen min etter videregående var, så vidt jeg husker, å studere markedsføring eller grafisk design samtidig som jeg jobbet. I utlandet. Kanskje det hadde vært Bali, men jeg vurderte Los Angeles da jeg var yngre. Ville egentlig bli stripper eller gold digger eller noe, haha.. Da syntes jeg det hørtes spennende ut. Nå synes jeg det høres kjedelig ut.. Og veldig begrensende. 

Hvem vet hva som kunne vært. Det er sikkert ikke vits å tenke på, som det meste andre jeg tenker. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg