going home

Et bilde fra den siste dagen i Barcelona.. Så herlig å ha en egen jacuzzi på verandaen! Jeg kan virkelig anbefale hotellet vi bodde på, h10 urquinaona plaza. Ikke sponset i tilfelle noen skulle lure på det, haha.. Badedrakten jeg har på meg er forresten fra Ebay. Jeg hadde en periode da jeg shoppet masse på både eBay og Wish, men jeg stoppet en dag jeg hentet fem pakker på rad å så hvor mye plast som ble liggende i leiligheten..Da fikk jeg vondt i magen, og med tanke på at bare halvparten av plaggene ble tatt i bruk er det ikke verdt det. Denne badedrakten liker jeg, da!

Nå sitter vi faktisk på flyet mot Oslo. Et døgn i egen leilighet venter før vi setter kursen mot Bali! Det blir spennende å oppleve et helt nytt land ❤️ Kasper har vært der før og sier at den delen vi skal bo på andre halvpart av reisen er forferdelig. Masse turister, søppel i havet osv. WHAAT? Håper ikke det stemmer eller at det har forbedret seg til nå. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg