Dette hadde jeg ikke forventet

Hei alle sammen! Akkurat nå sitter jeg på Gardemoen, har akkurat kjøpt meg en varm kakao på Starbucks, og snart setter jeg og Kasper turen mot ferie. Denne reisen hadde jeg egentlig ikke trodd kom til å bli noe av.. Først og fremst på grunn av lekkasjene i leiligheten, som på mirakuløst vis har blitt fikset opp i. Kanskje uflaksen har snudd? For det andre: om jeg har det vanskelig hjelper det aldri å reise noe sted, da rømmer man fra problemene og lurer seg selv – jeg har gått i den fellen selv, og ville ikke utsette meg for det igjen. Men nå sitter vi altså her, jeg føler meg glad, rolig og ser frem til ferie med min kjære. 

Først skal vi bo tre dager på magiske Occidental Estapona, som ligger cirka en time fra Malaga..

.. Deretter tar vi cruise i to dager, før vi ender opp i Barcelona! Her har vi også booket et fint hotell som jeg gleder meg til å sjekke ut, hotel-lover som jeg er. Barcelona er en fantastisk by som har mye å by på, aller mest gleder jeg meg til livet i parken. 

Så har vi en dag hjemme i Oslo, før vi stikker til BALI!!!! Vi flyr first class med Qatar, som forøvrig er en opplevelse for seg selv.. Vi gjorde det på vei til Sri Lanka også, da jeg hadde omgangssyke haha.. 

Etter 18 timers reise er vi altså fremme på Bali den 2 april. Jeg har aldri vært i Indonesia og gleder meg til å se hva landet har å tilbhy. Håper bare ikke det har blitt så turistifisert som alle sier? Jeg likte for eksempel ikke Thailand, nettopp på grunn av alle turistene.. Krysser fingrene for en annerledes opplevelse her. 

Det blir så fint å oppleve alt dette med kjæresten min! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg