svar på noen viktige spørsmål

Er du klar for å gifte deg, stifte familie og alt det?

Om du hadde spurt meg for bare et par måneder siden så ville jeg svart at det aldri kommer til å skje. Haha.. Kanskje fordi jeg ikke ville ha for høye forhåpninger. Jeg er min egen lykkes smed og alt jeg har ønsket meg, har jeg fått. Så å ønske seg noe som er ute av ens egen kontroll? Det har virket så skummelt. Jeg er ikke klar for å stifte familie nå. Penger og stabilitet er forsåvidt ikke et problem, men man må kunne gi et barn noe mer. Så lenge jeg sliter med meg selv i den grad jeg gjør nå, kan jeg ikke bringe et barn inn i miksen. Men den dagen jeg er stabil selv, ABSOLUTT! Håper bare det vil gå.. <3  Og med giftemål, ja takk – men jeg stresser ikke med det. Dere er sikkert dritt lei av å høre om det men jeg er i verdens beste forhold og ville ikke endret noe på det nå. 

Når bruker du å stå opp om morgenen?
Herregud jeg kunne sikkert sovet i tre døgn om ingenting hadde vekt meg. Jeg tror aldri jeg har våknet av meg selv i hele mitt liv – enten er det en lyd, en alarm eller noen som vekker meg, for jeg kan sove uavbrutt. Siden jeg bestemmer hverdagen min litt selv kan jeg fort sove til 12-13, men de fleste dager har jeg noe jeg må rekke, noen jeg må møte osv.. Da blir det rundt 07-08. Noen ganger før. Siden jeg trener med PT tidlig på morgenen må jeg nesten sprette opp. 

Hvilke type gutter blir du tiltrukket av?

Jeg liker turklær. Og nei jeg tuller ikke, synes K er verdens fineste når han har på turklær, haha.. Men det er vel ikke akkurat det jeg blir tiltrukket av. Så typisk å si, men noen som er snill med absolutt alle er helt vakkert. Kjæresten min er så høflig og tilstede med alle, og det er jeg skikkelig stolt av. 

 

Hvor kjøper du undertøy, siden du har silikon? Jeg finner ingen som passer. Og hvordan størrelse har du?
I feel you! Jeg går som regel alltid uten BH, som seriøst er den største gleden ved å ha silikon. De sitter ganske fast liksom. Men jeg har en del undertøy fra mymuse.no som jeg liker veldig godt, og ellers går jeg bare uten. Jeg føler meg riktignok mye bedre når jeg har på BH, litt mer sexy liksom. Jeg er bare for lat til å prioritere det, haha. Jeg har 70H i størrelse. 

Synes du at du er flink til å takle negative kommentarer?
Ikke egentlig. Eller jeg har en regel – det første jeg gjør når jeg våkner opp om morgenen eller legger meg om kvelden, er aldri å scrolle på telefonen. Jeg kan bli litt satt ut av negativitet, enten det er rettet mot meg eller andre. Slik vil jeg ikke starte dagen min, og jeg prøver å fokusere på positiv energi all the way. Man velger selv hvordan hverdagen skal se ut, og hva den skal inneholde. Dessverre om jeg ønsker å få med meg det positive må man se igjennom litt grums nå og da, men jeg prøver å legge fokuset på de gode ordene. De er jo så mange!

Hvor mange timer jobber du hver dag?
Jeg skal være ærlig, å være “bare blogger” er ikke en spesielt hard jobb. I det hele tatt! Men jeg kombinerer det med serien min (hvor jeg så klart er med i alle ledd av planleggingen og så klart selve filmingen), jeg skriver bok og jeg holder nå på å spille inn.. PODCAST! Hurra, der har jeg virkelig truffet rett på et medie som passer meg. Når man slenger alle disse tingene sammen er det en fulltidsjobb, og vel så det. Så da blir det vel 8 – 10 timer hver dag, som for alle andre. Men jeg klager ikke, sånn er det for alle. 


Send meg spørsmål på instagraminnboks eller på facebook! Så svarer jeg her. Alle er så klart anonyme! 😄 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg