det verste som kunne skjedd, har skjedd

Gjett hvem som er på hytta igjen! Haha.. Hadde virkelig ikke trodd jeg var en person som frivillig drar til hytta hver eneste dag, men jeg har vel blitt voksen. Og så er jeg på ekte i verdens beste forhold hvor man har det trivelig med å gjøre ingenting. Jeg ELSKER virkelig å være i nærhet av naturen, og stillheten! De siste ukene har virkelig det verste som kunne ha skjedd utformet seg foran øynene mine, så å kunne trekke seg tilbake er gull verdt. Jeg har lest ferdig boken min om 22. juli og skal nå begynne på en ny som ble innkjøpt tidligere i dag – litt om hvordan vi mennesker fungerer, som vanlig. Kan alltids komme med flere anbefalinger til bøker etterhvert om det er ønskelig❤️



Jeg har på meg lue og jakke fra nelly, strikkegenser er mamma sin – strikket av mormor, som nå tydeligvis har blitt strikke-kjendis landet over. 


I kveld er det siste episode av Sophie Elises Verden! Shit, så fort disse ti ukene har gått.. Vi har jevnt over tronet som mest sette på Sumo, og episodene sendes hver torsdag 22:00 på Livsstil også. Jeg er stolt over at vi har klart å lage noe som faktisk er så ekte, dypt, ikke bare stryker på overflaten av påklistrede problemer som er laget for underholdning. Nei, dette er ekte. Og kan man ikke relatere seg til meg, så har vennene mine åpnet seg opp i serien også. Fantastisk! Takk for at dere har hengt med, og tenk at jeg – i en alder av knappe 23 år – kan fortelle at jeg har min egen serie. Stolt! Nå mangler det bare å få kropp og sinn i balanse, så har jeg alt 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg