Hva feiler det Charlie

Hei fra jenta med alle strikkegenserne, haha! Jeg håper alle sammen har det fint, jeg har det ganske greit. Kasper og meg kjørte til Ibestad tidligere i dag siden jeg skulle snakke på en konferanse, det tok kun et par timer og nå er jeg hjemme igjen. Her skal jeg spise middag med familien, før jeg drar på hytta nok en gang. Det kommer til å bli så deilig, og ikke minst er det noe jeg trenger.

Forresten, jeg har et spørsmål til dere. Charlie, hunden min, aksepterer ikke Kasper. Jeg vet ikke om det gjør så mye for noen andre enn meg, som synes det er veldig trist. Jeg elsker jo begge to (haha) og vil at man skal kunne omgås uten problem. Uansett hvor mye jeg prøver eller hvor mange fremsteg han tar underveis havner vi alltid tilbake på null med knurring og bjeffing, null nærkontakt osv. Dette er veldig frustrerende, Charlie er ikke slik mot noen andre og jeg er så glad i han at jeg så klart ønsker det skal gå over. Hva kommer det av? Er han sjalu? Er jeg for snill? Jeg trenger råd! Send meg gjerne en melding, det setter jeg pris på. Jeg har en liten teori at det kan ha noe med å gjøre at jeg kjøpte Charlie med eksen min som ikke var noe snill mot hverken meg eller han, og at han har noen form for traumer? Det kan vel ikke vare for evig uansett, eller? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg